اعلانیه
اعلانیه

چگونه رهبران سیاه پوست را در مارتک ارتقا دهیم

نژادپرستی سیستماتیکی که سیاه‌پوستان در ایالات متحده با آن مواجه هستند در دو ماه گذشته به طور مداوم در چرخه اخبار بوده است، اما چه موانعی در دنیای فناوری بازاریابی ایجاد می‌کند؟

موانع بسیاری وجود دارد و متأسفانه نمی‌توان آنها را با یک برنامه جدید یا یک پلتفرم دیجیتالی جدید حل کرد.

پیتر بیزلی، رئیس سیاهان در فناوری، یک جامعه و سازمان رسانه ای متمرکز بر فناوری که به افزایش نمایندگی در صنعت اختصاص دارد. «آیا کارمندان سیاه پوست درازمدت می مانند؟ آیا آنها در سازمان پیشرفت می کنند؟ یا با ناامیدی دست از کار می کشند، یا برای شروع کسب و کار خود را ترک می کنند؟ اینها سوالاتی است که باید پرسیده شود.»

برای تری موریس، رئیس ملی Black Data Processing Associates (BDPA)، یک سازمان غیرانتفاعی متشکل از متخصصان علوم کامپیوتر و صنایع IT، او همچنین می‌خواهد تمرکز روی نتایج باشد و نه نکات صحبت کردن یا ارائه‌های شرکتی.

موریس گفت: “هیئت داوران هنوز در حال بررسی نتایج هستند.” خوشحالم که موضوع هنوز به موقع است و انرژی هنوز وجود دارد. سیاه پوستان علاقه زیادی به صنعت فناوری دارند و ما به منابعی برای تطابق نیاز داریم.

پیشرفت توسط انجمن

سازمان‌هایی مانند Blacks in Technology و BDPA رویکردی ملی در ادغام منابع و ایجاد خط لوله دانشگاهی به حرفه‌ای برای دانش‌آموزان، و همچنین یک استخر شبکه و منبع استخدام برای متخصصان دارند. هر دو سازمان درک می کنند که موانع، نه تنها برای کارکنان سطح پایین، بلکه تا سطح C وجود دارد، و به سرعت به نیازها در تمام مراحل رسیدگی می کنند.

بخش سیاه پوستان در فناوری تگزاس شمالی میزبان یک جلسه فصل است.

Blacks in Technology با “Stomping the Divide” به عنوان شعار آن، از طریق جامعه، رسانه و مربیگری به اعضا خدمات می دهد. یک هیئت ملی شغلی صدها موقعیت آزاد را در سراسر کشور فهرست می‌کند، در حالی که پادکست محبوب «BITTechTalk» بیش از 100 قسمت از مصاحبه با مدیران اجرایی، رهبران و تأثیرگذاران در بخش فناوری را نشان می‌دهد.

گواهی‌نامه‌ها و دیگر فرصت‌های توسعه حرفه‌ای نیز برای کمک به اعضا برای غلبه بر موانع پیشرفت، و در عین حال گسترش شبکه روابط همتایان و مربیگری خود، مورد تأکید قرار می‌گیرند.

بیزلی گفت: «ما همچنین منابعی را برای کارآفرینان فناوری سیاهپوست فراهم می‌کنیم که قربانی نژادپرستی سیستماتیک می‌شوند، زیرا نمی‌توانند سرمایه‌گذاری خطرپذیر را برای پروژه‌های ارزشمند تضمین کنند. این اقدامات عمدی در حال بحث است، اما شرم و پاسخگویی عمومی باید در برابر این شرکت‌ها، نهادهای شرکتی و گروه‌های سرمایه‌ای که در حال حفظ نژادپرستی سیستماتیک هستند و در پشت نمای صنعت فناوری پنهان شده‌اند، گرفته شود.»

درباره مارتک رایگان بخوانید نرم افزاری برای SMB های با پایه سیاه.

45 سال پیش توسط ارل پیس و دیوید ویمبرلی تأسیس شد، BDPA برای گردهم آوردن اقلیت های کم نمایندگی که در زمینه های فناوری اطلاعات و علوم کامپیوتر به منظور توسعه حرفه ای و غنی سازی دانشگاهی کار می کنند، ایجاد شد. نزدیک به 50 شعبه BDPA در سراسر کشور، از بوستون تا منطقه خلیج، و تقریباً همه ایالت‌های بین‌المللی وجود دارد.

از سال 1986، BDPA یک رهبر و پیشگام در آموزش فناوری و STEM برای متخصصان فناوری اطلاعات و دانش آموزان دبیرستانی بوده است. برنامه ملی مسابقه کامپیوتر دبیرستان آنها (HSCC) یک برنامه آموزشی عملی است که کدنویسی و توسعه برنامه را به ده ها هزار دانش آموز معرفی کرده است. HSCC همچنین فرصت هایی را برای دانشجویان فراهم می کند تا بورسیه های تحصیلی دریافت کنند، از جمله مواردی که توسط شرکای BDPA و حامیان مالی ارائه می شود.

موریس گفت: «شعار ما این است، «از کلاس درس تا اتاق هیئت مدیره،» تا اطمینان حاصل کنیم که تمام جنبه‌های حرفه‌ای در فناوری را پوشش می‌دهیم. ما در میانه زمانی هستیم که جابجایی شغلی نامتناسبی در هر صنعت وجود دارد، بنابراین می دانیم که اقلیت ها در صنعت فناوری حتی بیشتر از سایر حرفه ای ها تحت تأثیر قرار خواهند گرفت.»

BDPA همچنین دارای یک سایت قوی ملی هیئت شغلی و همچنین مدیرانی برای اعضا و شرکا است که به عنوان منابعی برای شبکه سازی و شناسایی فرصت های حرفه ای اضافی عمل می کنند. BDPA از نزدیک با اساتید کامپیوتر و فناوری و رهبری دپارتمان در کالج ها و دانشگاه های تاریخی سیاه (HBCUs) همکاری می کند تا موانع ورود به حوزه فناوری را از بین ببرد.

موریس گفت: “هدف افزایش آمادگی دانش آموزان برای بازار و فعال بودن در نمایش استعدادهای خود و یافتن فرصتی مشابه است.” ما میزبان کمپ‌های بوت دیجیتالی برای اساتید و دانشجویان هستیم، زیرا می‌دانیم که HBCU بار سنگینی را بر دوش استعدادهای فنی و خط لوله در جامعه سیاه‌پوستان بر عهده دارد.

تغییر محیط شرکت

برای Publicis Sapient، یک آژانس تحول دیجیتال، تحولات در سال 2020 منجر به ایجاد یک کارگروه داخلی شده است که از نزدیک با مدیر عامل برای ایجاد یک برنامه اقدام کوتاه مدت به عنوان پایه ای برای اجرای شمول بلندمدت همکاری می کند. در شیوه های استخدام و حفظ کارکنان. در 17 ژوئن، 18000 عضو تیم Publicis Sapient در جلسات مشترک و مسیرهای یادگیری برای شروع فرآیند تغییر شرکت کردند.

ترزا باریرا، مدیر ارشد فناوری، گفت: “ما در حال گنجاندن برنامه‌های ویژه استعدادها در جامعه سیاه پوست هستیم.” ما باید روی آموزش و آموزش تحت رهبری سیاه‌پوستان و اقلیت‌ها سرمایه‌گذاری کنیم تا درک سازمانی قوی‌تری از معنای سیاه‌پوست بودن، چگونگی تأثیر تاریخ بر همکاران سیاه‌پوست ما و نقشی که سایر کارکنان باید در دستیابی به برابری طولانی‌مدت ایفا کنند، داشته باشیم. ”

همانطور که Barreira می گوید، “کتاب بازی برای برابری نژادی وجود ندارد”، بنابراین او قویا شرکت ها را تشویق می کند تا کتاب بازی خود را ایجاد کنند.

باریرا گفت: «حمایت و تأمین مالی گروه‌های منابع کارمند برای کارمندان سیاه پوست راهی قوی برای نشان دادن تعهد به ایجاد و حفظ برابری نژادی در محل کار است». «مسئولیت صنعت فناوری است که با ایجاد ابزارهایی که برای انعکاس و انطباق با نیاز فوری اصلاح عدالت نژادی طراحی شده اند، از نظر اخلاقی رهبری کند. این باید در تمام صنایع موج بزند.»

بیزلی این احساس را تکرار می کند.

بیزلی گفت: «تغییر در نهایت اتفاق خواهد افتاد، اما قبل از اینکه از اتاق‌های هیئت مدیره شرکت‌ها بخواهیم تغییر کنند، باید شاهد تغییر در سیستم دادگاه و دادگاه تجدیدنظر خود باشیم.» این مشکلی است که از دادگاه‌های آمریکا به آمریکای شرکت‌ها می‌رسد. صنعت فناوری تفاوتی ندارد، اما ما قطعاً می‌توانیم رهبری تغییر را بر عهده بگیریم.»

درباره نحوه تمرکز سازمان‌های بازاریابی بر روی پیشرفت زنان بخوانید. در martech.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

رودریک جی. بردفورد ویراستار MarTech Today بود و در صنعت فناوری بازاریابی به عنوان روزنامه نگار و مدیر پروژه شرکتی کار کرده است.

قبل از پیوستن به MarTech Today، برادفورد به‌عنوان گزارشگر Convention and Technology Beat برای نشریه لاس‌وگاس Review-Journal’s Business Press فعالیت می‌کرد و به‌عنوان گزارشگر فناوری برای تجارت جهانی بازی، بزرگترین نشریه کازینوی جهان، کار می‌کرد. در دنیای شرکتی، برادفورد به عنوان مدیر پروژه فناوری برای CNA، Cigna، General Dynamics و Philip Morris خدمت کرده است.

بردفورد دانش آموخته دانشگاه میسوری-کلمبیا است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *