اعلانیه
اعلانیه

چگونه تکنولوژی معنای یک بازاریاب موثر بودن را تغییر می دهد

استفان مک‌دونا، مدیر بازاریابی دیجیتال و رشد در 1-800-Flowers.com، می‌گوید: تقاضاها و انتظارات بازاریابان همچنان در حال تکامل است و به طور فزاینده‌ای، آنها «ترکیبی از بازاریابان، فن‌آوران و تحلیل‌گران داده خواهند بود».

او در ارائه‌ای با همکار خود در 1-800-Flowers.com، سارا رسنیک، مدیر ارشد، بازاریابی جامعه سازمانی، سئو و اجتماعی، بحث کرد که چگونه روندهای نوظهور در داده‌ها و فناوری معنای یک بازاریاب جستجوی مؤثر بودن را تغییر می‌دهند. در طول SMX بعدی.

مک دونا خاطرنشان کرد که دموکراتیک کردن ذخیره سازی داده ها (ارزان، آسان و تقریباً بی نهایت به لطف پایگاه داده های ابری) و یادگیری ماشین در سیستم هایی که استفاده می کنیم (مناقصه هوشمند/خودکار به عنوان یک مثال) به طور قابل توجهی بر بازاریابی جستجو – و بازاریابی به طور گسترده تر تأثیر گذاشته است. .

مزیت های رقابتی جدید برای بازاریابان

زمانی که یادگیری ماشینی فراگیر است و داده‌ها فراوان و در دسترس است، مک‌دونا می‌گوید به دنبال یک مزیت باشید:

  • تمرکز بر استراتژی های بین کانالی، همکاری و اسناد برای سفرهای مشتری که به طور فزاینده ای پیچیده می شود.
  • تصمیم گیری استراتژیک و تاکتیکی سریعتر از دیگران در زمانی که همه به یک سطح دسترسی دارند. گزارش دهی را به صورت خودکار انجام دهید تا بتوانید پاسخ سوالات خود را سریعتر دریافت کنید.
  • دانستن از نحوه عملکرد مدل های ماشین تا بتوانید برای مثال، مدل پیشنهادی مناسب را برای کمپین مناسب انتخاب کنید. این واقعاً بسیار مهم است و من در سخنرانی بعدی SMX خود در مورد بازاریابی در عصر بازاریابی پیش بینی کننده تاکید کردم. همچنین.
  • به طور منظم ابزارها و فن آوری را ارزیابی، آزمایش و فشار می دهد.

او می‌گوید: «ابزارها و فناوری‌های فردی آنقدر سریع تغییر می‌کنند که سرمایه‌گذاری در یک فناوری ممکن است تأثیر ماندگاری نداشته باشد. “مزیت رقابتی دیگر صرفاً مبتنی بر پذیرش فناوری های جدید نخواهد بود.”

مک‌دونا می‌گوید: «در عوض، با ایجاد محیط و فرهنگی که از تکرار و آزمایش سریع پشتیبانی می‌کند، برتری حاصل می‌شود – جایی که تیم‌ها دائماً در حال آزمایش و فناوری‌های مرتبط با مشاغل خود هستند.

مراقب چیزهای جدید داغ یا ذهنیت فناوری در برابر فناوری باشید. او خاطرنشان می کند: «هر فناوری جدید درخشان برای کسب و کار شما مناسب نخواهد بود. با پیشرفت تکنولوژی، شما باید دائماً پشته بازاریابی خود را بسازید و دوباره بسازید تا موثر بمانید.

ابزارهایی برای “عادی جدید” در بازاریابی

McDonagh اشاره کرد که Google Data Studio یک گزینه رایگان و بدون کد برای گزارش دهی خودکار و تجسم داده ها ارائه می دهد. با این حال، اگر می‌خواهید جلوتر بروید، او پیشنهاد می‌کند یک پایگاه داده بازاریابی بسازید تا بتوانید داده‌ها را از منابع بیشتری وارد کنید و داده‌های PPC را با SEO، CRM و سایر داده‌های تجزیه و تحلیل وب ترکیب کنید. Tableau، Looker و Power BI گزینه های بصری پیچیده تری هستند که باید در نظر گرفته شوند.

جدول Google Cloud AutoML استفاده از یادگیری ماشین و ساخت پیش‌بینی را برای غیر کدنویس‌ها آسان می‌کند. و مدل تشخیص تصویر Cloud AutoML Vision را می‌توان برای افزودن خودکار ویژگی‌های محصول به کاتالوگ‌های محصول استفاده کرد.

او اشاره می کند که فارغ التحصیلان جدیدتر کالج در زبان های برنامه نویسی مانند Python، R و SQL پیشینه دارند و به بازاریابان جستجوی فعلی پیشنهاد می کند مهارت های خود را گسترش دهند. او می‌گوید: «یک دوره آموزشی در SQL، Python، R، HTML، جاوا اسکریپت، محاسبات ابری، یادگیری ماشین یا هر چیزی که ممکن است با آن آشنا نباشید بگذرانید.

این مهارت‌ها، ابزارها و فن‌آوری‌ها شامل خودکار کردن گزارش‌های روزانه، پیوند داده‌های SEM با داده‌های CRM، تجزیه و تحلیل بین کانالی و پیش‌بینی و برنامه‌ریزی سناریو هستند.

فقط به یاد داشته باشید، فناوری یک استراتژی نیست. مک‌دونا می‌گوید: «ابزارهای نوآورانه یافتن پاسخ‌ها را آسان‌تر می‌کنند، اما باید سؤالات درست را بپرسید.

ارائه کامل را اینجا ببینید (ثبت نام رایگان).

این داستان برای اولین بار در سرزمین موتور جستجو ظاهر شد.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

جینی ماروین سابقاً سردبیر رسانه درب سوم بود و عملیات تحریریه روزانه را در تمام نشریات اجرا می کرد و بر پوشش رسانه های پولی نظارت می کرد. جینی ماروین در مورد تبلیغات دیجیتال پولی و اخبار تحلیلی و روندها برای Search Engine Land، Marketing Land و MarTech Today نوشت. جینی با بیش از 15 سال تجربه بازاریابی، سمت‌های مدیریت داخلی و آژانس را بر عهده داشته است. او را می توان در توییتر با نام @ginnymarvin پیدا کرد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *