این بر اساس پیشبینی جدید فدراسیون ملی خردهفروشی و بخش دیجیتال آن است. ، Shop.org. تخمینها اکثر دستههای خردهفروشی سنتی را پوشش میدهند، اما فروشندگان خودرو، پمپ بنزینها و رستورانها را شامل نمیشود.
برآورد امسال برای فروش آنلاین مطابق با آنچه در طول فصل تعطیلات به تازگی تکمیل شده است، است. NRF می گوید خرده فروشی آنلاین 11.1 درصد در طول نوامبر و دسامبر 2012 رشد داشته است.
چشم انداز کلی برای همه خرده فروشی ها چندان روشن نیست. این برآورد رشد 3.4 درصدی نسبت به برآورد 4.2 درصدی سال گذشته کاهش یافته است. NRF مواردی مانند بحث «صخره مالی» در واشنگتن و مالیاتهای بالاتر حقوق و دستمزد را به دلیل کاهش احتمال خرج کردن مصرفکنندگان در اقلام اختیاری مقصر میداند.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.