اعلانیه
اعلانیه

چشم انداز روزی خرده فروشی آنلاین: NRF انتظار رشد 9 تا 12 درصدی را در سال 2013 دارد

ecommerce-online-sales-retail انتظار می‌رود فروش خرده‌فروشی آنلاین بین 9 تا 12 درصد در سال 2013 رشد کند، که به طور قابل‌توجهی از فروش کلی صنعت خرده‌فروشی که رشد 3.4 درصدی در سال جاری دیده می‌شود، پیشی خواهد گرفت.

این بر اساس پیش‌بینی جدید فدراسیون ملی خرده‌فروشی و بخش دیجیتال آن است. ، Shop.org. تخمین‌ها اکثر دسته‌های خرده‌فروشی سنتی را پوشش می‌دهند، اما فروشندگان خودرو، پمپ بنزین‌ها و رستوران‌ها را شامل نمی‌شود.

برآورد امسال برای فروش آنلاین مطابق با آنچه در طول فصل تعطیلات به تازگی تکمیل شده است، است. NRF می گوید خرده فروشی آنلاین 11.1 درصد در طول نوامبر و دسامبر 2012 رشد داشته است.

چشم انداز کلی برای همه خرده فروشی ها چندان روشن نیست. این برآورد رشد 3.4 درصدی نسبت به برآورد 4.2 درصدی سال گذشته کاهش یافته است. NRF مواردی مانند بحث «صخره مالی» در واشنگتن و مالیات‌های بالاتر حقوق و دستمزد را به دلیل کاهش احتمال خرج کردن مصرف‌کنندگان در اقلام اختیاری مقصر می‌داند.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *