اعلانیه
اعلانیه

اروپا و ایالات متحده بر سر قوانین حفظ حریم خصوصی که بر اینترنت حاکم است می جنگند

online privacyحتی در شرایطی که قانونگذاران ایالات متحده حفاظت از حریم خصوصی دیجیتالی جدیدی را برای مصرف کنندگان پیشنهاد می کنند، ایالات متحده در مقایسه با اروپا در ذهن شرکت های فناوری، مانند یک سرزمین فانتزی آزادیخواهانه و منطقه عاری از مقررات به نظر می رسد. تنظیم‌کننده‌ها و دولت‌های اروپایی به دنبال وضع قوانین حریم خصوصی گسترده‌ای هستند که فشار زیادی را بر دوش شرکت‌های اینترنتی مستقر در ایالات متحده وارد می‌کند.

در نتیجه، دولت ایالات متحده در کنار شرکت‌های اینترنتی مانند فیس‌بوک، گوگل، توییتر و eBay ایستاده است و با قانون‌گذاران اروپایی برای کاهش یا تضعیف قوانین پیشنهادی لابی می‌کند. نیویورک تایمز خلاصه می‌کند در صورت تصویب قوانین پیشنهادی، چه چیزی از شرکت‌های اینترنتی و شبکه‌های تبلیغاتی در اروپا لازم است:

بر اساس پیشنهادهای اروپایی، کسب و کارهای وب نمی توانند جمع آوری و نمایه سازی اولیه کاربران رایانه شخصی را انجام دهند، مگر اینکه رضایت صریح خود را به عنوان بخشی از خط مشی هایی که به آنها اجازه می دهد مشخص کنند چه چیزی را ارائه می دهند، نخواهند بود. انواع اطلاعات را می توان و برای چه هدفی جمع آوری کرد. کسب‌وکارها همچنین باید در صورت درخواست اطلاعات شخصی را به‌طور دائم حذف و حذف کنند، و تنظیم‌کننده‌های ملی این امکان را خواهند داشت که شرکت‌ها را تا ۲ درصد از فروش سالانه‌شان جریمه کنند.

به عبارت دیگر، شرکت‌های اینترنتی برای ردیابی و هدف‌یابی به رضایت صریح نیاز دارند. آنها همچنین باید اطلاعات بسیار بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهند و مقررات اجرایی با دندان وجود خواهد داشت.

در حالی که گروه‌های حریم خصوصی ایالات متحده از رویکرد سخت‌گیرانه‌تر اروپایی حمایت می‌کنند و آن را جشن می‌گیرند، نمایندگان ایالات متحده به دنبال حذف رضایت صریح برای ردیابی/هدف‌گیری و «حق فراموش شدن» مفاد داده‌های شخصی از قوانین پیشنهادی هستند:

در طی یک سخنرانی در بروکسل در 4 دسامبر، سفیر ایالات متحده در اتحادیه، ویلیام ای. کنارد، از قانونگذاران خواست تا بخش هایی از قانون را اصلاح کنند که کسب و کارها را ملزم به کسب رضایت صریح می کند. از مصرف کنندگان قبل از جمع آوری و استخراج داده ها و حذف تمام آثار داده های شخصی از اینترنت در صورت درخواست.

پیشنهاداتی برای تضعیف محدودیت‌های جمع‌آوری داده‌ها توسط eBay و Amazon، و همچنین توسط گروه‌های صنعتی مانند Digital Europe، انجمنی در بروکسل که اعضای آن شامل مایکروسافت، سیسکو، اینتل، I.B.M هستند، ارائه شده است. ، اوراکل، زیرمجموعه گوگل موتورولا موبیلیتی، تگزاس اینسترومنتز و دل، همراه با شرکت های فناوری اروپایی و جهانی. برخی از تلاش‌های لابی‌گری قبلاً نتیجه داده است.

در یک حضور در پارلمان اروپا، ACLU استدلال کرد که ایالات متحده به طور فعال قانونگذاران اروپایی را در مورد وضعیت حفاظت از حریم خصوصی آنلاین در ایالات متحده گمراه می کند. ACLU مدعی است که ایالات متحده به اشتباه استدلال کرده است که قوانین حریم خصوصی آمریکا از آنچه واقعاً هستند به اروپا نزدیکتر است.

رویکرد اروپایی سنگین است و دارای بعد “تنبیهی” است، با توجه به اینکه اکثر شرکت‌های درگیر در ایالات متحده مستقر هستند. اگر اینها عمدتاً شرکت‌های اروپایی بودند، ممکن است بحث تا حدودی متفاوتی ببینیم. با این حال، خود تنظیمی به سبک ایالات متحده نیز راه حلی نیست.

رویکرد درست، مثل همیشه، چیزی است که بین موضع تندروانه اروپایی‌ها و رویکرد آزادانه و خودتنظیمی است که توسط IAB و سایر گروه‌های تجاری تبلیغاتی حمایت می‌شود. ایالات متحده.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *