اعلانیه
اعلانیه

درآمد یاهو در سه ماهه چهارم 2012 بیش از برآوردها بود: سرانجام پس از چهار سال درآمدها افزایش یافت

yahoo-logoYahoo اعلام درآمد سه ماهه چهارم امروز تحت رهبری ماریسا مایر. این اولین باری است که یاهو افزایش درآمد خود را در چهار سال گذشته گزارش می دهد.

درآمد نسبت به مدت مشابه سال قبل 2 درصد افزایش یافت و به 1.35 میلیارد دلار برای سه ماهه چهارم و 4.99 میلیارد دلار برای سال 2012 رسید. سود یاهو نسبت به مدت مشابه سال قبل با 190 میلیون دلار کاهش 22 درصدی در این سه ماهه کاهش یافت. با این حال، این پیش بینی های وال استریت را شکست داد و قیمت سهام یاهو اکنون تقریباً 4 درصد در معاملات بعد از ساعت افزایش یافته است.

درآمدهای جستجو نیز نسبت به سال گذشته با 482 میلیون دلار برای سه ماهه چهارم 2012 در مقایسه با 465 میلیون دلار برای سه ماهه چهارم سال 2011 افزایش یافته است. درآمد جستجوی GAAP برای کل سال 2012 1.89 میلیارد دلار بوده است که افزایش 2 درصدی را نشان می دهد. در مقایسه با 1.85 میلیارد دلار برای سال قبل.

در بخش جستجو، یاهو افزایش کلیک های پولی را در مقایسه با سه ماهه چهارم سال 2011 تقریباً 11 درصد و نسبت به سه ماهه سوم سال 2012 تقریباً 8 درصد افزایش یافته است. در حالی که قیمت به ازای هر کلیک تقریباً 1 درصد افزایش یافته است. در مقایسه با سه ماهه چهارم سال 2011، تقریباً 2 درصد نسبت به سه ماهه سوم سال 2012 کاهش یافته است.


درباره نویسنده

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او صاحب RustyBrick، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک است. او همچنین میزگرد موتور جستجو را اجرا می کند، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. وبلاگ شخصی بری Cartoon Barry نام دارد و می توان او را در توییتر از اینجا دنبال کرد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *