اعلانیه
اعلانیه

فیس بوک ممکن است به کودکان زیر 13 سال اجازه ایجاد حساب کاربری بدهد

facebook-logo-squareامروز صبح وال استریت ژورنال گزارش داد که فیس بوک در نظر دارد افراد زیر 13 سال را در سایت بگذارد. از روز اول، فیسبوک همیشه برای نوجوانان یا بزرگسالان در دسترس بوده است. یکی از بزرگترین مشکلات افراد زیر 13 سال که با استفاده از اطلاعات نادرست از فیس بوک استفاده می کنند این است که به دلیل سطح مجوز خود در معرض خطر قرار می گیرند. دادن به کودکان به میزان قابل توجهی سطوح مجوز و نظارت را کاهش می‌دهد می‌تواند به دور زدن مشکلات مربوط به حساب‌های جعلی کمک کند.

اخبار CBS همچنین گزارش می دهد:

این روزنامه به نقل از افرادی که با مدیران فیس بوک صحبت کرده اند گزارش می دهد، این شرکت در حال آزمایش راهی برای اتصال حساب های بچه ها با والدینشان است.

شبکه اجتماعی از زمان آغاز به کار رشد قابل توجهی داشته است و موارد مثبت مختلفی می تواند از این افزوده جدید حاصل شود. خرید اینستاگرام و دوربین فیس‌بوک ویژگی‌های منطقی هستند که به کودکان اجازه می‌دهند فعالیت‌ها را در قالبی کاملاً بصری به اشتراک بگذارند. اکوسیستم بازی در فیسبوک همچنین راهی رایگان برای رقابت کودکان با یکدیگر بدون نیاز به کنسول است.

یک مطالعه از LA Times در سال گذشته استفاده از فیس بوک برای تعدادی از تصاویر سلامتی از جمله اختلال شخصیت ضد اجتماعی همراه با اضطراب و افسردگی. هیچ طرح رسمی منتشر نشده است، اما در حال «در نظر گرفتن» است.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ فین مدیر بازاریابی برای Cypress North است، شرکتی که رسانه های اجتماعی در سطح جهانی را ارائه می دهد. و خدمات بازاریابی جستجو و توسعه وب و اپلیکیشن. او بیش از 10 سال در صنعت بازاریابی اینترنتی بوده و در بازاریابی دیجیتال تخصص دارد. همچنین می‌توانید گرگ را در توییتر (@gregfinn) یا LinkedIn.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *