اعلانیه

روز بازاریابی: 4 ژوئن 2012

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 4 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 4 ژوئن 2012

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • چگونه رسانه‌های اجتماعی و برنامه‌های موبایل را به صورت متقابل تبلیغ کنیم

    رسانه‌های اجتماعی و برنامه‌های تلفن همراه، دو مورد از رسانه‌های ارتباطی و سرگرمی دیجیتال هستند که سریع‌ترین رشد را دارند. بسیاری از مصرف‌کنندگان از رسانه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌ها روزانه (گاهی اوقات همزمان) استفاده می‌کنند، و به همین دلیل، برای شرکت‌ها و سازمان‌ها ضروری است که حضور خود در رسانه‌های اجتماعی و برنامه‌های تلفن همراه خود را تبلیغ کنند. در حالی که […]

  • فیس‌بوک ممکن است به کودکان زیر 13 سال اجازه ایجاد حساب را بدهد

    امروز صبح وال استریت ژورنال گزارش داد که فیس بوک در حال بررسی اجازه دادن به افراد زیر 13 سال در این سایت است. از روز اول، فیس بوک همیشه برای نوجوانان یا بزرگسالان قابل دسترسی بوده است. یکی از بزرگترین مشکلات افراد زیر 13 سال که با استفاده از اطلاعات نادرست از فیس بوک استفاده می کنند این است که […]

  • عنوان

  • “سازمان پولی” Of Facebook: Why Facebook’s Plan Isn’t about Display Ads

    آینده بازاریابی فیسبوک مربوط به تبلیغات نمایشی نیست. این در مورد دید و دسترسی است. در مورد مدل تبلیغاتی نمایشگر معیوب فیس بوک، قبل و بعد از IPO، صحبت های زیادی وجود داشته است. ذکر شده است که هیچ کس روی تبلیغات کلیک نمی کند و تبلیغات بی اثر بوده است. صادقانه بگویم، این افراد اشتباه می کنند. فیس بوک در حال انجام یک جنبش سازماندهی است که […]

  • EFF به Google، Apple و Facebook در مورد محافظت از حریم خصوصی داده‌های کاربر امتیاز می‌دهد

    بنیاد مرز الکترونیک (EFF)، یک گروه غیرانتفاعی حمایت از مصرف کنندگان دیجیتال و آزادی های مدنی، سالانه خود را با عنوان «وقتی دولت ضربه می زند، پشت شما کیست؟» منتشر کرد. گزارش. این گزارش سیاست‌های شرکت‌های اینترنتی بزرگ و برخی از شرکت‌های نه چندان بزرگ را تحلیل می‌کند، «از جمله ارائه‌دهندگان ایمیل، ISPها، ارائه‌دهندگان ذخیره‌سازی ابری، و سایت‌های شبکه‌های اجتماعی – برای ارزیابی […]

  • اخبار بلومبرگ در گزارشی به دو منبع ” emarketer>
  • Google، اپل کنترل 82 درصد از بازار گوشی های هوشمند ایالات متحده — comScore

    اوایل امروز comScore گزارش سهم بازار موبایل ایالات متحده در ماه آوریل خود را منتشر کرد. سامسونگ برترین سازنده گوشی است، در حالی که اندروید و اپل هر دو شاهد پیشرفت هایی بودند. همه سیستم عامل های دیگر کاهش یافتند. با تکرار داده های قبلی IDC، comScore گزارش داد که اندروید و iOS با هم 82 درصد از بازار گوشی های هوشمند ایالات متحده را تشکیل می دهند. علاوه بر این comScore گفت که […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

دامنه

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی محلی

بازاریابی تلفن همراه

موارد دیگر

بازاریابی جستجو

رسانه های اجتماعی


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *