اعلانیه
اعلانیه

سوزان بیبی، استراتژیست اجتماعی از Tyson Foods به #HashtagBowl Live Blog Lineup

بالهای بوفالو. بررسی. پوسته پیتزا و تاپینگ. بررسی. تورتیلا و چیپس. بررسی. در واقع همه چیز یک مهمانی عالی در سوپر بول است. مرحله بعدی: دعوت از مهمانان برای تماشای بازی و نقد تبلیغات. بررسی کنید.

چه مهمان VIP بهتر از سوزان بیبی، مدیر رسانه‌های اجتماعی و انجمن‌های آنلاین در Tyson Foods، سازنده بسیاری از تنقلات زمان بازی، برای دعوت به مهمانی مجازی ما در یکشنبه سوپر باول؟

Beebe در طول سومین سالانه Marketing Land #Hashtag Bowl به صف وبلاگ نویسان زنده می‌پیوندد و دیدگاه خود را به خوانندگان می‌دهد. تمام موارد ذکر شده در رسانه های اجتماعی در تبلیغات روز بازی و گزارش در داستان های حاشیه ای رسانه های اجتماعی.

در Tyson Foods از آوریل 2013، سوزان وظیفه دارد جوامع آنلاین تایسون را در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی اصلی از جمله Pinterest، Linkedin، Facebook، Twitter، Google+ و YouTube گسترش دهد. علاوه بر این، او مسئول ایجاد یک استراتژی بازاریابی محتوا، برنامه‌ریزی روابط عمومی و طرح‌های واکنش به بحران، افزایش تعامل با مشتری و آموزش کارکنان برای رسانه‌های اجتماعی در سراسر شرکت است.

سوزان که یک وفادار به برند است، نمی‌تواند فقط یک برند مورد علاقه خود را انتخاب کند، اما نام‌های بزرگ Lexus، Google و Twitter را در میان انتخاب‌های برتر خود ذکر می‌کند. طرف غذاخور او نمی تواند در برابر انتخاب های طبیعی خوشمزه از Ben & Jerry’s، Trader Joe’s، Udi’s Gluten Free و مرباهای Crofter مقاومت کند.

قبل از پیوستن به Tyson Foods، سوزان اولین “شنونده اصلی” دل بود و با Radian6 برای طراحی مرکز فرماندهی گوش دادن به رسانه‌های اجتماعی

معروف جهانی در حال حاضر Dell همکاری کرد. >

Susan Beebe of Tyson Foods featured guest commentator at MarTech.org #HashtagBowl
  • سن: 45
  • Apple یا Android؟ Apple
  • مرکز: آرکانزاس
  • اولین کار: جک در جعبه
  • اولین ماشین:  دوچرخه
  • سرگرمی: پیاده روی، آشپزی

چه گرایش‌های رسانه‌های اجتماعی امسال ظاهر می‌شوند؟

Beebe خاطرنشان کرد که سال گذشته، “Oreo تعریف کرد دسته #RTM (بازاریابی بی‌درنگ) سال گذشته با رویداد قطع برق و دانک Oreo که در سراسر جهان شنیده شد» در نمایشی درخشان از جنگ خبری خبری.

مقوله بازاریابی بلادرنگ از آن زمان شاهد انفجار بوده است، همانطور که توسط مشهود است. لحظه جادویی آربی در توییتر در هفته گذشته گرمی. سوزان می‌گوید، حتی قوی‌تر از توییت Oreo، پیروزی آربی در رسانه‌های اجتماعی «ثابت کرد که برندهای متعددی اکنون با یک لاینر هوشمند و گرافیک‌های زیبا وارد میدان شده‌اند تا از فرصتی که RTM می‌دهد استفاده کنند». افزودن «راه بهتری برای اینکه یک نام تجاری مرتبط، چابک و بسیار درگیر به نظر برسد، وجود ندارد. این نه تنها زیرکی بازاریابی را نشان می‌دهد، بلکه توانایی قوی برای گفتن داستان برند خود را “در لحظه” نشان می‌دهد.

او انتظار دارد که برندهای بیشتری سعی کنند از هر لحظه لحظه ای که می توانند سرمایه گذاری کنند. متأسفانه، او همچنین برخی بازندگان بالقوه را در این دسته پیش‌بینی می‌کند و خاطرنشان می‌کند که برخی از برندها در تلاش‌های خود برای بازاریابی بلادرنگ کوتاهی می‌کنند، زیرا برخی از آنها بیش از حد ساختگی به نظر می‌رسند.

با این وجود، او امیدوار است که دیگران کاملاً درست و واقعی باشند. RTM یک تعادل دشوار بین زمان‌بندی و زمان‌بندی خوب است و واقعاً برند شما را به نمایش می‌گذارد (به‌عنوان خوب یا بد!). مانند تلاش برای گفتن یک جوک خوب است: تحویل خوب و زمان خوب همه چیز است!» Beebe می گوید.

کدام آگهی های بازرگانی Super Bowl که زودتر منتشر شدند توجه شما را جلب کردند؟

تبلیغ‌کنندگان بیشتر و بیشتری تبلیغات طولانی خود را قبل از بازی به صورت آنلاین منتشر می‌کنند. تنها چند روز مانده به Super Bowl امسال، یوتیوب پر از تیزرها و پخش کامل تبلیغات Super Bowl است. تغییر به سمت مشاهده پیشرفته به بازاریابان بینش اولیه می دهد:

این بدان معناست که ما نه تنها می‌توانیم آنها را از قبل ببینیم، بلکه می‌توانیم شروع به تجزیه و تحلیل آنها کنیم! این به ما امکان می‌دهد تا به پیام‌های کلیدی برند عمیق‌تر فکر کنیم و از استعداد هنری و کاری که در این تولیدات انجام می‌شود قدردانی کنیم. جالب است که ببینیم بازاریابی مبتنی بر ارزش در سال جاری تبدیل به موضوع و مبنایی ثابت‌تر برای برداشت کلیدی برند شده است.

سوزان به ترتیب زیر به ما می گوید که این سه تبلیغ تا کنون مورد علاقه او بوده اند. به عنوان یک طرفدار U2، او احتمالاً با تبلیغ بانک آمریکا که قرار است اولین تک آهنگ جدیدی از گروه را پخش کند، سرگرم خواهد شد که انتظار می رود حدود 10 میلیون دلار کمک مالی به سازمان RED برای کمک به مبارزه با ایدز بیاورد.

بازرگانی Super Bowl “Puppy Love” Budweiser

امسال، بادوایزر بازمی‌گردد تا قلب همه را با توله‌های دوست‌داشتنی و کلایددیلز محبوب باد ذوب کند و با دوستی‌ای که در پی خواهد آمد، بینندگان را به لبخند وا می‌دارد. آنها همچنین روی همه افرادی که هشتگ رسمی #BestBuds را دنبال می کنند، شرط بندی می کنند. برداشت Beebe در مورد این تبلیغ: «تبلیغات Budweiser بهترین چیزی است که تا به حال دیده‌ام. این یک داستان فوق العاده از یک توله سگ است که با اسب بادوایزر clydesdale تبدیل به #بهترین جوانه ها می شود. این یک کلاسیک برای سالهای آینده خواهد بود.”

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=uQB7QRyF4p4&list=PLKMjqoaBW16XWSUj9EurGRl6X9CF9IHcS[/youtube]

آگهی خرس “غارت شده” ماست چوبانی

چوبانی در حالی که هنوز یک برند جوان محسوب می‌شود، نسخه کامل اولین تبلیغ Super Bowl خود را زودتر منتشر کرده است به این امید که بتواند کمی پیشرفت کند. بازدیدهای اولیه به خوبی از تبلیغ کنندگان اصلی عقب مانده اند، اما ممکن است بعد از روز بازی تغییر کند. سوزان به دنبال ذکر هشتگ رسمی خود برای کمپین #HowMatters خواهد بود.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ABxP3t7XP3g&list=PLKMjqoaBW16XWSUj9EurGRl6X9CF9IHcS[/youtube]

Chevy Silverado “Romance” Super Bowl Commercial

آگهی جدیدی از شورلت، که عشق بین یک کابوی مجرد، کامیونش و چند خواستگار نامحتمل را نشان می‌دهد. با توجه به سنت سخت خود، کمپین رسانه های اجتماعی بر ماندن #SilveradoStrong متمرکز خواهد شد.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=dOMrA-BGuLY&list=PLKMjqoaBW16XWSUj9EurGRl6X9CF9IHcS[/youtube]

می‌خواهید تبلیغات بیشتری را که زودتر منتشر شده‌اند تماشا کنید؟ از تبلیغات رسمی Super Bowlدیدن کنید. > صفحه و منتظر وبلاگ زنده بازاریابی سرزمین #Hashtag Bowl با حضور سوزان بیبی باشید (@SusanBeebe) به عنوان یکی از مفسران مهمان رسانه های اجتماعی ما در یکشنبه، 2 فوریه 2014.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *