اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 29 ژانویه 2014

در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌های وب گزارش شده است، ارائه می‌کنیم. از سرزمین بازاریابی: فیس بوک درآمد سه ماهه چهارم 2013: سه ماهه بزرگ انتظارات بالا را شکست، موبایل 53 درصد از درآمد را افزایش داد فیس بوک امروز بعد از ظهر گزارش درآمد سه ماهه چهارم را منتشر کرد که بسیاری از سرمایه گذاران را بسیار خوشحال خواهد کرد. تحلیلگران […]

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • درآمدهای سه ماهه چهارم 2013 فیس بوک: سه ماهه بزرگ انتظارات بالا را شکست، موبایل 53 درصد از درآمد را افزایش داد
    فیس بوک یک گزارش درآمد سه ماهه چهارم امروز بعد از ظهر که بسیاری از سرمایه گذاران را بسیار خوشحال خواهد کرد. تحلیلگران انتظار چیزهای خوبی را داشتند، اما اعداد و ارقام آن پیش بینی های بد را شکست داد. درآمد 2.585 میلیارد دلار بود که 63 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشت و بالاتر از 2.33 میلیارد دلار بود که تثبیت شده بود. سود هر سهم (غیر GAAP) به 31 سنت رسید، همچنین بالاتر از انتظار […]
  • مدیر رسانه‌های اجتماعی Arby در توییتی به فارل که گرمی را تکان داد می‌دهد
    در فاصله کوتاهی از مراسم یکشنبه شب جوایز گرمی، جاش مارتین، مدیر رسانه‌های اجتماعی Arby متوجه شد تعدادی توییت که نام تجاری او را در رابطه با کلاهی که فارل ویلیامز، هنرمند برنده گرمی بر سر داشت، ذکر کرده است. مارتین بدون از دست دادن یک ضرب و کار از خانه به جای بیرون رفتن از «اتاق جنگ رسانه‌های اجتماعی» شیک، آهنگسازی […]
  • برندهای عزیز: کمک به کهنه‌کاران و خیریه‌ها به معنای دریافت لایک و ریتوییت برای خودتان نیست
    MetLife در حال اجرای یک کمپین رسانه‌های اجتماعی برای جمع‌آوری پول برای استخدام قهرمانان ما امروز است. ، تلاشی برای کمک به کهنه سربازان و همسران ایالات متحده برای یافتن شغل. چه کسی می تواند از این موضوع ناراحت باشد؟ من، وقتی یک کمپین دیگر است – مانند کمپین‌هایی که هاینز و کلوگز انجام می‌دهند – بیشتر از […]
  • احساس توجه رسانه‌های اجتماعی را جلب می‌کند.

  • نظرسنجی: 80 درصد از بازاریابان امسال با افزایش 62 درصدی بودجه داده ها خوشبین تر هستند
    بازاریابان امسال خوشبین هستند و 80 درصد از پاسخ دهندگان به یک نظرسنجی Infogroup Targeting Solutions (ITS) که ادعا می کند نسبت به سال گذشته نسبت به تلاش های بازاریابی سازمان خود خوشبین تر است. این نظرسنجی که در اکتبر گذشته در کنفرانس سالانه انجمن بازاریابی مستقیم انجام شد، نشان داد که 62 درصد از 370 بازاریاب که در مورد هزینه‌های مربوط به داده‌های مورد انتظار نظرسنجی کرده بودند […]
  • فقط امروز: امروز این تبلیغ قدرتمند گینس را تماشا کنید یا آن را از دست بدهید
    در صورتی که لحظه هیجان انگیز المپیک هفته گذشته را از دست دادید: پس از واجد شرایط بودن برای تیم المپیک ایالات متحده، تریسی بارنز، ورزشکار دوگانه، جایگاه خود را رها کرد. به خواهر دوقلویش لنی لنی در طول مسابقات مقدماتی بیمار بود و نمی توانست برای جایگاهی در تیم رقابت کند. گینس آگهی یک روزه ای را منتشر کرده است که داستان خواهران را نشان می دهد. […]
  • Where To Watch All the 2014 تبلیغات Super Bowl
    در حالی که تنها چند روز تا بازی بزرگ باقی مانده است، بسیاری از تبلیغ کنندگان مورد انتظار Super Bowl امسال عجله داشتند تا نسخه های کامل تبلیغات را منتشر کنند که در طول بازی در سراسر کشور پخش می شود. در حالی که ممکن است مقداری از انتظارات و عناصر شگفت‌انگیز را برای برخی بینندگان از بین ببرد، تقریباً نیمی از تبلیغات […]
  • چشم انداز فناوری بازاریابی Kaleidoscopic
    بازاریابی در حال رونق است. بودجه ها در حال رشد هستند. مسئولیت ها در حال افزایش است. نفوذ در C-suite در حال افزایش است. و چشم انداز فناوری بازاریابی – مجموعه ای شگفت انگیز از محصولات نرم افزاری که برای توانمندسازی بازاریاب مدرن ساخته شده اند – نیز در حال رشد است. می‌توانید روی گرافیک بالا کلیک کنید تا روی یک نسخه با وضوح بالاتر […]
  • بزرگ‌نمایی کنید

  • Newcastle Brown Ale آگهی Reddit را برای تبلیغ تبلیغ Super Bowl Commericlal اجرا نمی کند
    به جای Super اجرا می کند. نیوکاسل از یک پست تبلیغاتی در Reddit برای نیوکاسل قهوه ای خود استفاده کرده است. اساساً، پست تبلیغاتی نیوکاسل در Reddit یک تبلیغ برای یک تبلیغ یا حداقل یک کمپین است. پست تبلیغ شده از کاربران Reddit می خواهد که به نیوکاسل بگویند که چه نوع تبلیغی […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

  • Facebook: Open Compute ذخیره شده است 1.2 میلیارد دلار آمریکا، www.datacenterknowledge.com
  • Yahoo در حال خاموش شدن است، نزدیک به سه سال بعد، IntoNow کسب، TechCrunch
  • پس از فشار Google، سامسونگ ترفندهای اندروید، برنامه‌های خانگی، recode.net
  • را شماره‌گیری می‌کند

  • اعلام Dataminr برای News با مشارکت Twitter و CNN، www.dataminr.com
  • با 10 سالگی فیس بوک، زاکربرگ می خواهد نحوه عملکرد صنعت فناوری را تغییر دهد، نیویورک تایمز
  • CNN شراکت با توییتر را برای “انقلابی کردن” گردهمایی خبری اعلام کرد، The Verge
  • آیا Google Glass دیروز خنک شد؟، Glass Almanac
  • انحصاری: Lenovo نزدیک به معامله 3 میلیارد دلاری برای خرید واحد گوشی Google – منابع، رویترز
  • بازی Google مانیبال در عصر هوش مصنوعی، ReadWrite
  • موتورولا به Lenovo حل می‌شود چند مشکل بزرگ برای گوگل؟ بله.، recode.net
  • یاهو خرید Tomfoolery را بسته است، Anchor را تعطیل می‌کند، Team To Work for Bonforte، TechCrunch

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

بازاریابی ایمیل

بازاریابی تلفن همراه/محلی

موارد دیگر

رسانه های اجتماعی

  • 61% از بینندگان Super Bowl تبلیغات را در رسانه های اجتماعی به اشتراک خواهند گذاشت، Mashable
  • 7 اشتباه رسانه‌های اجتماعی که باید از آن اجتناب کنید، زمان‌های اجتماعی
  • فیس‌بوک برای BlackBerry 10 دارای برچسب‌گذاری درون خطی، گزینه‌ای برای حذف پست‌های تایم لاین، مشاهده آفلاین، و موارد دیگر می‌شود، وب بعدی
  • فیس بوک پربازدیدترین شبکه اجتماعی است. توییتر و +Google برای سومین، زائر بازاریابی
  • به هم پیوستند

  • بیایید با آن روبرو شویم: تلویزیون اجتماعی مرده است , GigaOM
  • LinkedIn صفحات شرکت را مجدداً طراحی می کند تا “صفحه خود را به سطح بعدی ببرید”، Social Times
  • Pinterest برای درآمد ارجاع بریتانیا از فیس بوک پیشی گرفت، eConsultancy
  • پاسخ به وضعیت سال 2014 اتحادیه، وبلاگ رسمی توییتر
  • ببینید چه کسانی را می شناسید و چگونه آنها را می شناسید با لینکدین آسان تر شد، وبلاگ لینکدین
  • نرخ پاسخگویی در رسانه های اجتماعی، کاهش بار همانطور که تعامل کاربر منفجر می شود، eMarketer
  • نکات رسانه های اجتماعی برای مشاغل جدید، blog.hootsuite.com
  • فهرست کامل حساب‌های اینستاگرام تیم ایالات متحده آمریکا برای بازی‌های المپیک زمستانی 2014، همه فیسبوک
  • مغز و شبکه های اجتماعی شما رسانه – چرا موفقیت در میلی ثانیه سنجیده می شود, blog.dlvr.it

ویدئو


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *