اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 30 ژانویه 2014

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

  • Google Analytics رابط کاربری بازاریابی مجدد و گزینه های واردات لیست را ایجاد می کند

    Google Analytics با پیگیری به‌روزرسانی‌های بخش‌بندی خود از سال گذشته، امروز به‌روزرسانی رابط کاربری بازاریابی مجدد و گزینه‌های جدید واردات فهرست بازاریابی مجدد را اعلام کرد. همراه با رابط کاربری جدید، کاربران می توانند لیست های بازاریابی مجدد را بر اساس مبدا، جمعیت شناسی و رفتار ایجاد کنند. سازنده فهرست بازاریابی مجدد اکنون به کاربران اجازه می دهد تا بخش های موجود، از جمله بخش های سفارشی […]

    را وارد کنند

  • مقاله: News Reader، Home 2.0 یا Facebook Replacement؟

    امروز صبح فیس بوک برنامه “کاغذ” خود را معرفی کرد که اخبار از منابع معتبر و فیدهای دوستان شما را ترکیب می کند. دارای قابلیت تبدیل صفحه مانند Flipboard است و به دنبال این است که کاربران را قادر سازد تا “داستان های زیبا” را برای یکدیگر تعریف کنند. این پروژه از تیم توسعه اپلیکیشن فیس بوک، فیس بوک Creative Labs است. گفته می شود این پروژه حیوان خانگی معاون فیس بوک چیس […]

    است

  • Susan Beebe، استراتژیست اجتماعی از Tyson Foods به #HashtagBowl Live Blog Lineup

    بالهای بوفالو. بررسی. پوسته پیتزا و تاپینگ. بررسی. تورتیلا و چیپس. بررسی. در واقع همه چیز یک مهمانی عالی در سوپر بول است. مرحله بعدی: دعوت از مهمانان برای تماشای بازی و نقد تبلیغات. بررسی. چه مهمان VIP بهتر از سوزان بیبی، مدیر رسانه های اجتماعی و جوامع آنلاین در تایسون فودز، سازنده بسیاری از بازی ها […]

  • آخرین فرصت برای نرخ‌های اولیه پرندگان غرب SMX – اکنون ثبت نام کنید!

    نمایشگاه بازاریابی جستجو – نرخ‌های SMX West شنبه، 1 فوریه افزایش می‌یابد. هم اکنون ثبت نام کنید و در همه پاس ها صرفه جویی کنید! از 11 تا 13 مارس در سن خوزه به ما بپیوندید تا: آخرین تاکتیک ها و استراتژی ها: بیش از 75٪ از جلسات جدید هستند. دستور کار را بررسی کنید. ارائه بیش از 80 متخصص بازاریابی اینترنتی در مورد سئو، جستجوی پولی، محلی/موبایل […]

  • “دلیل واقعی” گوگل موتورولا را به لنوو فروخت

    در پی داستان دیروز رویترز و تایید بعدی فروش 2.91 میلیارد دلاری واحد سخت افزار موتورولا گوگل به لنوو، تئوری های زیادی در مورد علت وقوع این معامله ارائه شد. در اینجا خلاصه‌ای از این نظریه‌ها و ایده‌ها آمده است: Google به سادگی «زیان‌های خود را کاهش می‌دهد» و آنچه را که می‌تواند با […]

    بازیابی کند.

  • تبدیل موبایل بازاریابی دیجیتال

    تا آنجا که کانال های کلاسیک، جستجو و نمایش از افسانه های تبلیغات اینترنتی هستند. آنها در عصر سنگی ضرب المثل فناوری دیجیتال به وجود آمدند، زمانی که قابلیت های تبلیغاتی محدود به تبلیغات بنری استاندارد بود که فریاد می زد “اینجا را کلیک کنید!” به زبان ساده، نوآوری‌هایی که امروزه در اختیار صنعت است، از جمله اجرای ویدیوی آنلاین و اجرای موبایل، زمانی به راحتی به عنوان […]

    رد می‌شدند.

  • نگاهی دزدکی به طرح‌های «اتاق جنگ» رسانه‌های اجتماعی فولکس‌واگن

    این در حال شکل‌گیری است که به دیجیتالی‌ترین و تعاملی‌ترین Super Bowls تبدیل می‌شود، با بسیاری از تبلیغ‌کنندگان – و حتی برخی غیرتبلیغ‌کننده‌ها – به طور کلی درباره بازاریابی بازی‌های بزرگ خود فکر می‌کنند. Oreo با توییت واکنش سریع خود در طول #BlackoutBowl سال گذشته، سطح بالاتری را افزایش داد، و اکنون، چنین هوشمندی سریع و ایجاد رسانه به همان اندازه سریع […]

  • Google تجارت گوشی موتورولا را به قیمت 2.9 میلیارد دلار به Lenovo فروخت

    Google در اواخر سال 2011 موتورولا موبیلیتی را به قیمت 12.5 میلیارد دلار خریداری کرد و ظاهراً قصد دارد آن را با میلیاردها دلار کمتر از آن به لنوو بفروشد. رویترز گزارش می دهد که گوگل و سازنده رایانه چینی در حال مذاکره برای انتقال کسب و کار موتورولا به مبلغ تقریباً 3 میلیارد دلار هستند. [به روز رسانی: این معامله اکنون به طور رسمی تایید شده است. بیشتر […]

  • نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.

    اشتراک گذاری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهی بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *