اعلانیه

روز بازاریابی: 8 آگوست 2012

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 10 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 8 آگوست 2012

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • گزارش: 40 درصد از برندهای برتر اینستاگرام را پذیرفته اند

    به لطف رشد سریع اینستاگرام به بیش از 80 میلیون کاربر، بازاریابان بالاخره وارد اپلیکیشن اجتماعی شدند. یک مطالعه اخیر توسط شرکت داده‌های اجتماعی و گزارش‌دهی SimplyMeasured نشان می‌دهد که پذیرش اینستاگرام یک روند رو به رشد است. از 100 برند برتر، 40 درصد اکنون در اینستاگرام هستند. بزرگترین سایت های اجتماعی که برندها اتخاذ می کنند Facebeook […]

    هستند

  • چگونه یک نامه فروش ننویسیم

    تلاش صنعت برای تبلیغات جستجو و فناوری‌های دیجیتال نسل بعدی بی‌پایان است. اگرچه فناوری بدون شک مهم است، اما اغلب، تاکید کافی بر جنبه‌های علمی نرم بسته شدن فروش وجود ندارد. این در مورد همه چیز از فناوری جستجو گرفته تا خدمات آژانس صدق می کند. به عنوان مثال نامه فروش را در نظر بگیرید. مانند بسیاری از آژانس ها؛ ما درخواست های فروش […]

    دریافت می کنیم

  • مطالعه: 50% of Mobile Queries In Travel, Restaurants, Autos Result in a Purchase

    تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها فرصت‌های جدیدی را باز کرده‌اند و دنیا را برای بازاریابان پیچیده‌تر کرده‌اند. طی دو سال گذشته، مطالعه پس از مطالعه اهمیت موبایل و معیارهای بهبود عملکرد تبلیغات موبایل در مقابل رایانه شخصی را تأیید کرده است. اکنون، مطالعات جدیدتر شروع به نشان دادن بینش‌های ظریف‌تری در مورد رفتار مصرف‌کننده تلفن همراه کرده‌اند. […]

  • نگاهی به سمت تاریک محبوبیت توییتر: اقتصاد فالوورهای پولی

    واقعیت غم انگیز توییتر این است که اکثر کاربران بر این باورند که تعداد دنبال کنندگان توییتر یک کاربر معیاری از ثروت است. البته، این تصور بازاری را برای خرید محبوبیت یا خرید فالوورهای توییتر باز کرد. نامزدهای ریاست جمهوری، روزنامه نگاران ملی و ستارگان تلویزیون متهم به افزایش مصنوعی تعداد فالوورهای خود از طریق خرید شده اند. یک پست جدید از آزمایشگاه باراکودا نگاهی به […]

    دارد

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

تبلیغات نمایشی و متنی

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی محلی

بازاریابی تلفن همراه

رسانه های اجتماعی


درباره نویسنده

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او صاحب RustyBrick، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک است. او همچنین میزگرد موتور جستجو را اجرا می کند، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. وبلاگ شخصی بری Cartoon Barry نام دارد و می توان او را در توییتر از اینجا دنبال کرد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *