اعلانیه

روز بازاریابی: 6 مارس 2014

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 8 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 6 مارس 2014

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • چه چیزی است قدیمی است جدید: یادداشت BuzzFeed Jonah Peretti در مورد ساختن یک امپراتوری رسانه ای جدید در 7 نکته مهم
    Jonah Peretti مدیر عامل BuzzFeed یادداشتی از کارکنان منتشر کرد که در آن امپراتوری رسانه ای را که BuzzFeed اکنون می سازد با امپراتوری های رسانه ای مقایسه می کند. گذشته برای خواندن کل مطلب که بیش از 2000 کلمه است، وقت ندارید؟ این اشکالی ندارد. ما آن را برای شما به هفت نکته کلیدی تقسیم کردیم: 1. مجله تایم در دهه 1920 شروع به کار کرد […]
  • اپل حساسیت های برند را هدف قرار می دهد: تبلیغات ویدئویی تمام صفحه و درون برنامه ای را آغاز می کند
    تبلیغات ویدئویی تمام صفحه که به طور خودکار در آیفون و آیپد به زودی به واقعیت تبدیل خواهند شد. طبق گزارشی که در AdAge منتشر شده است، اپل تبلیغات ویدئویی شبیه تلویزیون را از طریق شبکه تبلیغاتی موبایل خود iAds در مقطعی از سال جاری معرفی خواهد کرد. این تبلیغات نشان دهنده ورود اپل به رقابت داغ برای جذب بودجه تلویزیون های تجاری آنلاین است […]
  • مطالعه: 60 درصد از بزرگسالان صفحه نمایش را در طول روز تغییر می دهند
    با تکرار مطالعه سال 2012 توسط گوگل، فیس بوک امروز صبح یافته های یک تحقیق جدید در مورد استفاده از چندین دستگاه را منتشر کرد. در حالی که ارقام و درصدهای متفاوتی را ارائه می دهد، اساساً از نتایج قبلی گوگل پشتیبانی می کند، که نشان می دهد افراد در طول روز و برای اهداف مختلف از چندین دستگاه استفاده می کنند. GfK این تحقیق را بین 2000 بزرگسال آمریکایی انجام داد. […]
  • نظرسنجی: 87 درصد می خواهند “ردیابی نکنید” تا از بازاریابان فرار کند
    شکاف بزرگی بین استفاده تهاجمی روزافزون بازاریابان از داده ها و تمایل مصرف کنندگان برای ردیابی و هدف قرار نگرفتن وجود دارد. این موضوع جدیدی نیست. با این حال یک نظرسنجی جدید از شرکت بازاریابی اجتماعی Communispace بر این شکاف تأکید دارد. این شرکت سال گذشته یک نظرسنجی آنلاین از مصرف کنندگان (n=8343) با پاسخ دهندگان از کشورهای مختلف انجام داد. اما اکثر آنها (87 درصد) […]
  • 4 مشکل عنصری با صفحات وب کم تبدیل
    به عنوان بازاریاب‌های «قدرت»، کار ما می‌تواند بیشتر شبیه آزمایش‌های علمی باشد تا کمپین‌های خلاقانه. بیشتر و بیشتر، بازاریابان قدرت با داده ها تصمیم می گیرند. جمع آوری و تفسیر این داده ها مستلزم مجموعه ای جدید از مهارت ها است. با این وجود، هدف برای ابتکارات آنلاین ما یکسان است. ما می خواهیم از بازدیدکنندگان خود واکنش نشان دهیم. ما […]
  • #SXSW Preview: Marketing Land Heads To Austin
    حتی برای افرادی که شروع شده اند، آماده شدن برای South by Southwest Interactive می تواند بسیار دشوار باشد. اما برای افراد ناآگاه، آماده شدن برای اولین سفر به جشنواره سالانه فناوری در آستین کاملاً دلهره آور است. پنج روز در آستین، بیش از 800 جلسه – که بسیاری از آنها به طور همزمان اجرا می شوند – برای انتخاب. آیا می خواهیم High […]
  • را دریافت کنیم

  • این Omni-Channel است ، احمق! بازاریابی مبتنی بر موبایل را انتخاب نکنید
    برخی از شما ممکن است شعار معروف جیمز کارویل را به یاد بیاورید، «این اقتصاد است، احمقانه» که در طول مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری سال 1992 بیل کلینتون ابداع شد. هدف از این شعار یادآوری به کارمندان کمپین برای تمرکز بر اقتصاد بود، با توجه به این واقعیت که کشور در زمان ریاست جمهوری جورج بوش، رئیس جمهور وقت، وارد رکود شده بود. به معنای […]
  • 200000+ TLD عمومی به طور رسمی ثبت شده اند ثبت شده
    از شب گذشته، علامت 200000 در دامنه های سطح بالای عمومی (gTLD) شکسته شده است. با توجه به Domain Incite این تعداد تا به امروز به 201184 ثبت رسیده است. 10 gTLD برتر ثبت شده عبارتند از: در حالی که برخی از شرکت های شناخته شده بزرگتر مانند GoDaddy وارد این فضا شده اند، رهبر فعلی ثبت gTLD Donuts است که برای […]
  • آخرین تماس – SMX West سه شنبه آینده در سن خوزه شروع می شود. مجوزهای کنفرانس All Access و Expo+ رایگان هنوز در دسترس است
    زمان در حال اتمام است! نمایشگاه بازاریابی جستجو – SMX West سه شنبه آینده در سن خوزه آغاز می شود. برای رزرو جای خود همین الان ثبت نام کنید چشم انداز بازاریابی جستجو تقریباً هر روز تغییر می کند، اما اهداف شما تغییر نمی کند. شما در تلاش برای افزایش ترافیک، تعامل با مخاطبان خود، بهبود تبدیل و به حداکثر رساندن ROI خود هستید. برای حضور در SMX West سرمایه گذاری کنید و […]
  • خواهید داشت

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

دامنه

تجارت الکترونیک

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

رسانه های اجتماعی

ویدئو


درباره نویسنده

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او صاحب RustyBrick، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک است. او همچنین میزگرد موتور جستجو را اجرا می کند، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. وبلاگ شخصی بری Cartoon Barry نام دارد و می توان او را در توییتر از اینجا دنبال کرد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *