اعلانیه
اعلانیه

اریک اشمیت: داده‌های کاربر گوگل از چشمان کنجکاو ایمن تر است، حتی دولت ایالات متحده

IMG_20140307_123250413

در حالی که گوگل و سایر شرکت‌های آمریکایی در صورت احضار به قانون پاتریوت و دادگاه نظارت اطلاعات خارجی ایالات متحده ملزم هستند، اریک اشمیت، رئیس Google، گفت که شرکت او رمزگذاری خود را سخت‌تر کرده و معتقد است که داده‌های کاربرانش امن‌تر است.

اشمیت در طول یک حضور در South by Southwest Interactive در آستین گفت: «اکنون که اطلاعات داخل Google از چشمان کنجکاو در امان است، کاملاً مطمئن هستیم، «از جمله اطلاعات دولت ایالات متحده».

اشمیت با پرداختن به مجموعه‌ای از وعده‌ها و خطرات – اما بیشتر نویدبخش – درباره آینده‌ای صحبت کرد که به هم پیوسته‌تر و مرفه‌تر است. اشمیت با استفاده از کتاب خود، «عصر دیجیتالی جدید»، که با همکار همکار جرد کوهن، یکی از اعضای پانل می‌نویسد، خوش‌بینی به آینده نشان داد، علی‌رغم تحولات پس از انتشار کتاب در آوریل گذشته، از جمله افشای حریم خصوصی آژانس امنیت ملی و ناآرامی‌ها و قیام‌های جهانی.

او و کوهن تصویری تلخ از رویدادهای اخیر در کشورهای آشفته ترسیم کردند. در طول بهار عربی اولیه در سال 2010، برخی از دولت ها تلاش کردند دسترسی به اینترنت را برای شهروندان خود قطع کنند. اکنون آنها پیچیده تر شده اند.

اشمیت گفت: «آنچه در سال گذشته اتفاق افتاد این است که دولت‌ها متوجه شده‌اند که شما اینترنت را خاموش نمی‌کنید: شما به آن نفوذ می‌کنید. «الگوی جدید برای یک دیکتاتور، نفوذ و تلاش برای دستکاری آن است. شما این را در چین و در بسیاری از کشورهای دیگر می بینید.”

کوهن مثال وحشتناکی از دمشق، سوریه زد، جایی که او گفت ارتش از شهروندان می‌خواهد تلفن‌های همراه خود را در پست‌های بازرسی ببینند. کوهن گفت: “اگر آن را به آنها ندهی، آنها یک اسلحه را روی سرت می گیرند.” کوهن گفت که به او گفته شده است که در یک مورد، پس از یافتن یک پیام ضد دولتی، صاحب تلفن توسط یک تک تیرانداز از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.

موضوعات دیگر در بحث، که توسط استفان لوی، نویسنده ارشد Wired مدیریت می‌شود:

  • اینکه یک خطر وجود دارد، دولت های سرکوبگر سعی خواهند کرد اینترنت های جایگزین و قفل شده ایجاد کنند. اشمیت گفت که ایران فعالانه برای انجام این کار تلاش می کند. اشمیت گفت که این تلاش بسیار دشوار خواهد بود – با استناد به گسترش راه‌های دسترسی به وب – و با گذشت زمان و تلاش شرکت‌های فناوری روی راه‌هایی برای دور زدن موانع، دشوارتر خواهد شد.
  • این نابرابری درآمد و نحوه برخورد با مشکلات اجتماعی – مانند اشتغال مزمن – که از آن ناشی می شود، مشکل شماره 1 دولت در آینده خواهد بود. راه حل های او: آموزش بیشتر، مهاجرت، اتصال به اینترنت.
  • اهمیت آموزش و تشویق دانش آموزان برای رفتن به دانشگاه. اشمیت در پاسخ به معلمی از حضار که از دانش‌آموزان تیزهوش پرسیده بود در حالی که سعی می‌کرد آنها را برای مشاغلی که هنوز وجود ندارند، چه چیزی بگوید، گفت: «راهی برای آموزش ظرافت و پشتکار بیابید، زیرا این چیزی است که آنها را متمایز می‌کند.»

پست‌اسکریپت: عنوان تغییر کرده است تا مشخص شود که اشمیت معتقد است که Google داده‌های کاربر خود را از نظارت دولتی ایمن‌تر کرده است، اگر تضمین نمی‌کند که کاملاً ایمن است. .

پوشش زنده ما:


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مارتین بک از مارس 2014 تا دسامبر 2015 گزارشگر رسانه های اجتماعی درب سوم بود.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *