اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 4 نوامبر 2013

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • کاهش یوتیوب شکاف ترافیک با فیس بوک [مطالعه]
    ترافیک یوتیوب در ایالات متحده در فیس بوک در حال نزدیک شدن است و در نهایت می تواند در عرض چند سال از برترین شبکه اجتماعی پیشی بگیرد. داده ها از How Much Media می آیند؟ 2013، گزارش جدیدی از دانشکده تجارت مارشال دانشگاه کالیفرنیای جنوبی. این مطالعه برای آمارهای خود به Nielsen، comScore، تحلیلگران و افشای شرکت ها متکی است، […]
  • 85 درصد از تبلیغ‌کنندگان سازمانی اکنون از برنامه‌نویسی استفاده می‌کنند [مطالعه IAB]
    گزارش جدید IAB نشان می‌دهد که پذیرش گسترده برنامه‌نویسی در بین بازاریابان سطح سازمانی: 85 درصد از افراد مورد بررسی تبلیغ‌کنندگان گفتند که شرکت‌هایشان رسانه‌های دیجیتال را از طریق پلتفرم‌های پیشنهادی بی‌درنگ خریداری کرده‌اند و ۷۲ درصد ناشران گفتند که از خرید برنامه‌ای حمایت می‌کنند. در دو سال آینده، 91 درصد از تبلیغ کنندگان و 83 درصد از ناشران از سازمان های خود انتظار دارند […]
  • نظرسنجی: Windows شکست تلفن‌های آیفون در ایتالیا
    Kantar Worldpanel ComTech گزارش می‌دهد که آخرین داده‌های بررسی سهم بازار آن نشان می‌دهد که Windows Phone در ایتالیا از آیفون گذشته است. این بدون شک بر اساس قدرت باقیمانده برند نوکیا در اروپا است. بر این اساس، زمانی که مایکروسافت کنترل تجارت سخت‌افزار نوکیا را به عهده می‌گیرد، باید برند نوکیا را برای مدت قابل پیش‌بینی حفظ کند […]
  • نظرسنجی: عمومی مشکوک درباره Twitter IPO
    نظرسنجی جدید Associated Press-CNBC نشان دهنده شک و تردید در مورد چشم انداز IPO توییتر است. این نظرسنجی در اواخر اکتبر از طریق تلفن در میان تقریباً 1000 بزرگسال آمریکایی انجام شد. (مشخص نیست که آیا این نظرسنجی شامل کاربران تلفن همراه می شود یا خیر.) در حالی که اکثر مردم بر این باورند که توییتر “موفق” خواهد بود و تا پنج […]
  • از کوکی های شخص ثالث صرف نظر می کنید؟ گوگل چه می دهد؟
    گزارش شده است که گوگل در حال کار بر روی سیستم شناسایی آنلاین خود به نام AdID است که می تواند جایگزین کوکی های شخص ثالثی شود که توسط بازاریابان برای ردیابی رفتار آنلاین افراد استفاده می شود. ، تلاش های تبلیغاتی خود را بهتر هدف قرار دهند. AdID Google به تبلیغ‌کنندگان و شبکه‌های تبلیغاتی منتقل می‌شود که با دستورالعمل‌های اساسی موافقت کرده‌اند، که به مصرف‌کنندگان بیشتر […]
  • iPad Air دارای افتتاحیه پرفروش آخر هفته
    طبق داده‌های پلتفرم بازاریابی اپلیکیشن Fiksu، آی‌پد ایر پنج برابر بیشتر از آی‌پد 4 دو روز پس از عرضه و بیش از 3 برابر آی‌پد مینی استفاده می‌کند. ” آیپد مینی جدید با صفحه نمایش رتینا هنوز معرفی نشده است. داده‌ها از «میلیون‌ها» دستگاه iOS […]
  • می‌آیند

  • برای اولین بار، فیس بوک شاهد کاهش استفاده از “جوان نوجوان” است
    در تماس روز چهارشنبه، فیس بوک گزارش درآمد از 2.02 میلیارد دلار، با توجه به اینکه موبایل در حال حاضر نیمی از درآمد تبلیغات را ایجاد می کند و کاربران فعال روزانه تلفن همراه در حال افزایش هستند. یکی از موارد منفی قابل توجهی که در تماس مشاهده شد این بود که “کاهش کاربران روزانه به ویژه در میان نوجوانان جوان” وجود داشت. این باعث شد […]
  • لیست آمادگی نهایی تعطیلات: 28 کاری که هر بازاریاب باید برای تعطیلات انجام دهد
    بسیار خوب، پس شاید این عنوان کمی مغرور باشد. به هر حال، در این زمان از سال میلیون‌ها مقاله در فهرست تعطیلات وجود دارد که از فهرست‌های «10 تاپ برتر» تا «راهنماهای بقا» و هر چیز دیگری را شامل می‌شود. خوب، چرا این یکی را بخوانید؟ خوب، این یکی متفاوت است (بخوانید: امیدوارم جالب و مفید باشد). این مقاله از […]
  • استفاده نمی کند

  • تست فیس‌بوک ” Hover Metrics و دیگر مجموعه داده‌های رفتاری جدید
    در اوایل این هفته، کن رودین، رئیس بخش تجزیه و تحلیل فیس‌بوک، گفت که این شرکت ممکن است شروع به جمع‌آوری داده‌های بیشتری در مورد نحوه رفتار کاربران کند. سایت اجتماعی داده‌های جمع‌آوری‌شده می‌تواند شامل تعاملات دقیق یا اطلاعات تخصصی‌تر از آنچه قبلاً ردیابی شده است باشد. طبق گزارشی در وال استریت ژورنال، رودین به […]
  • گفت

  • دیگر بدون آگهی نیست: تبلیغات اینستاگرام رسماً به فید رسیده است
    امروز، ما رسماً از فید اینستاگرام بدون آگهی خداحافظی می کنیم. از اینجا به بعد، اینستاگرام تبلیغات رسمی را اجرا می کند که محتوا را برای کاربران نمایش می دهد – بدون نیاز به دنبال کردن. اولین تبلیغ اینستاگرام را می توانید در زیر مشاهده کنید و عکسی از مایکل کورس است که مجموعه “Timeless” خود را تبلیغ می کند: سایر تبلیغ کنندگانی که به زودی خواهیم دید عبارتند از […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

  • بلک‌بری می‌گوید هیچ برنامه‌ای برای بستن دستگاه گوشی ندارد، رویترز
  • اختلالات: تحت یک رئیس جدید، یاهو همچنان به دنبال صدای خود است، نیویورک تایمز
  • Google زنان را در Nexus 5 با آگهی عروسی می فروشد ، Business Insider
  • اشمیت گوگل: جاسوسی NSA در مراکز داده “ظالمانه” است، وال استریت ژورنال
  • چگونه می دانیم NSA به داده های ابری داخلی گوگل و یاهو دسترسی داشته است، واشنگتن پست
  • IBM با ادعای نقض حق ثبت اختراع در آینده، توییتر را مورد بازدید قرار داد از IPO، همه چیز D
  • در «Hatching Twitter»، یک شرکت میلیارد دلاری که تقریباً نبود، همه چیز D
  • %D8%8C%20%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%AA%D8%B1%D8%B2
  • %0A

  • سه دلیلی که توییتر به فیس بوک نمی فروشد ، TechCrunch
  • تویتر با موانع خارج از کشور مقابله می کند، وال استریت ژورنال
  • تویتر به افزایش محدودیت 140 کاراکتری برای تطبیق با تبلیغات پس از عرضه سهام، www.thedrum.com
  • POT2 تقاضای قوی: منابع، رویترز
  • ویدیوی Google Taps رشد با سرمایه گذاری 608 میلیون دلاری فنلاند، بلومبرگ

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

موارد دیگر

مدیریت شهرت

رسانه های اجتماعی

ویدئو


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *