اعلانیه
اعلانیه

چگونه از گیر کردن سرنخ ها در وسط قیف فروش جلوگیری کنیم

آیا می‌دانستید که 79 درصد از سرنخ ها هرگز تبدیل نمی شوند؟ 79 درصد! این 4/5 از درآمد بالقوه شما است. آن همه پول و تلاش صرف شده برای تولید آن سرنخ ها؟ همچنین در زهکشی. این باید زنگ خطری باشد: صنعت در کل باید نحوه رویکرد تولید سرنخ را مجدداً بررسی کند تا این ضایعات را کاهش دهد و تبدیل‌های واقعی را افزایش دهد.

lead generationهمانطور که بیشتر بازاریابان می دانند، تولید سرنخ نسبتا آسان است. صدها سرنخ باکیفیت را می‌توان با نمایشگاه‌های تجاری، کمپین‌های جستجو یا پیوند محتوا جمع‌آوری کرد.

اما پس چه؟

این 79 درصد از سرنخ‌های بدون تبدیل اغلب در اتر بین نسل‌ها گیر می‌کنند و به تیم فروش تحویل داده می‌شوند. این دوره پس از تولید بسیار حیاتی است، زیرا، درست مانند یک ماشین که در ثانیه ای که آن را از دست می دهید، ارزش آن کاهش می یابد، ارزش سرنخ ها در هر ثانیه که بدون مراقبت می روند کاهش می یابد. حتی اگر از ابزارهای اتوماسیون بازاریابی استفاده می‌کنید، ممکن است سرنخ‌ها در قیف پیشرفت نکنند.

در حالی که هیچ راهی برای اطمینان از تبدیل هر سرنخ به خرید وجود ندارد، این بدان معنا نیست که ما باید این واقعیت را بپذیریم که اکثریت سرنخ‌ها به عنوان یک واقعیت کسب و کار از بین می‌روند. در نهایت، برای مبارزه با رکود سرب، بازاریاب‌ها باید تولید سرنخ را به‌عنوان یک فرآیند لمسی و چند پلتفرمی بازنگری کنند.

تولید رهبر از طریق ایمیل

بیایید گزینه ها را در نظر بگیریم. ایمیل یک نیروگاه اصلی آزمایش‌شده و واقعی است، اما بسیاری از بازاریابان این اشتباه را مرتکب می‌شوند که تنها به ایمیل تکیه می‌کنند تا کسب‌وکار خود را توسعه دهند. این روزها صندوق های ایمیل به دقت تنظیم می شوند. بنابراین، اگر مشتری منتظر پیام شما نباشد، بیشتر اوقات در فیلتر هرزنامه یا پوشه سطل زباله قرار می گیرد.

قطع‌بندی عمیق‌تر قطعاً می‌تواند به عملکرد بهتر ایمیل کمک کند. اما حتی هنوز هم، شما به حداکثر رساندن دامنه تلاش‌های ژنرال اصلی خود نزدیک‌تر نیستید. کسب‌وکار مدرن در سراسر کانال‌ها انجام می‌شود، و همپوشانی دیجیتالی زندگی حرفه‌ای و شخصی ما بیشتر از همیشه است، بنابراین پتانسیل‌های خود را با گرم‌تر کردن ایمیل تنها هدر ندهید.

تولید پیشرو از طریق تبلیغات نمایشی

نمایش یکی دیگر از ابزارهای بسیار مؤثر تولید سرنخ است که می‌تواند به ایمیل در حمل بار کمک کند. در حالی که ایمیل بسیار هدفمند است، نمایش مزایای دسترسی و تکرار را ارائه می دهد. از طریق هدف‌گیری مخاطبان، می‌توانید مشتریان بالقوه B2B را در حین مرور آنلاین، بیابید و درگیر کنید، خواه فعالانه در بازار شما جستجو کنند یا نه.

مدیریت مدیر ارشدی که به آن توجه داشتید می‌تواند خواندن یک مقاله تجاری یا مرور وبلاگ‌های مورد علاقه او یا حتی تماشای یک ویدیوی بامزه از گربه باشد، و محتوای شما او را دنبال می‌کند تا زمانی که زمان آن است که واقعاً آن را بسازید، شما را در ذهن خود نگه دارد. تصمیم.

نمایش همچنین برای جلب توجه قبل از اینکه مشتری بالقوه برای پیشنهاد شما در بازار باشد، عالی است. پیام‌ها و عناصر گرافیکی متقاعدکننده می‌توانند به مشتریان بالقوه کمک کنند تا علاقه یا نیاز خود را به محصول شما تشخیص دهند و از مزایای ایجاد پیشتاز و ایجاد اولین ارتباط به شما کمک کنند.

نسل پیشرو از طریق رسانه های اجتماعی

یکی دیگر از کانال‌های مؤثری که قبلاً توسط بازاریابان B2B به عنوان نامربوط رد شده است، رسانه‌های اجتماعی است. همانطور که قبلاً اشاره کردم، زندگی شخصی و حرفه ای ما اکنون بیش از هر زمان دیگری به صورت آنلاین همپوشانی دارد. کدام یک از ما فیس‌بوک را از رایانه‌های کاری‌مان بررسی نکرده یا از حساب‌های توییتر شخصی‌مان برای توییت کردن چیزی که مربوط به کار است استفاده نکرده است؟

چرا باید اجازه دهیم فرصت جذب سرنخ ها از بین برود زیرا آن سایت های اجتماعی عمدتاً برای استفاده شخصی هستند؟ بر اساس HubSpot.

اجتماعی را می توان به چند روش مختلف افزایش داد. هنگامی که مشتریان بالقوه را تشویق کردید که شما را در سایت‌های اجتماعی «دنبال کنند» یا «لایک» کنند، می‌توانید پیشنهادات انحصاری، دعوت‌نامه‌های رویداد، بخش‌های اطلاعاتی و سایر محتوای با ارزش را به آنها ارائه دهید. این شما را در رادار آن‌ها نگه می‌دارد، حتی زمانی که کسب‌وکار شخصی را انجام می‌دهند، و بر رهبری فکر و قدرت برند شما تأکید می‌کند، و تضمین می‌کند که وقتی زمان خرید به پایان می‌رسد، در رقابت برای کسب‌وکار آن‌ها هستید.

اتوماسیون نسل پیشرو

نکته شگفت‌انگیز در مورد همه این کانال‌ها این است که هم شناسایی و هم مشارکت سرنخ‌ها می‌تواند خودکار باشد. بدون توجه به کانال، ارتباطات شما باید مرتبط و به موقع باشد. با پلتفرم‌های اتوماسیون، مهم است که در حالی که آهن داغ است، ضربه بزنید تا بازاریابان بتوانند به سرعت علاقه و قصد خود را شناسایی کنند تا بتوانند بلافاصله محتوای مرتبط را ارائه دهند.

اتخاذ یک رویکرد چند کاناله برای ایجاد آگاهی و ایجاد نیاز، در حالی که استفاده از اتوماسیون برای پرش به سرنخ‌های واجد شرایط، چگونه می‌توانید از گیر کردن آنها در قیف فروش جلوگیری کنید و آنها را به سمت مرحله خرید سفر مشتری خود سوق دهید.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

توماس کولتاس معاون ارشد، رسانه جهانی در مدیسون منطق است، جایی که او مسئول مدیریت همه ابتکارات فروش و درآمدزایی از طرف ناشر، آژانس و مشتریان تبلیغ کننده مدیسون لاجیک.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *