اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 1 نوامبر 2013

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • با @TwitterAdTips، توییتر اکنون از طریق پیام‌های مستقیم مشاوره تبلیغاتی می‌دهد
    تماشای اینکه توییتر سیستم پیام مستقیم خود را به یک ابزار بازاریابی و تعامل تبدیل می‌کند، بسیار جذاب است. آخرین نمونه از آن یک حساب کاربری جدید به نام @TwitterAdTips است که به طور خاص برای تبلیغ کنندگان توییتر ساخته شده است. این وعده «نکات شخصی‌سازی شده برای بهبود عملکرد حساب کاربری تبلیغات توییتر» شما را می‌دهد. و این نکات را از طریق پیام های مستقیم به اشتراک می گذارد. این […]
  • است

  • Groupon به مناسبت تولد 5 سالگی خود یک وب سایت و برنامه موبایل جدید طراحی کرده است
    Groupon امروز پنج سالگی خود را جشن می گیرد. راه اندازی وب سایت و اپلیکیشن موبایل جدید. بر اساس این اعلامیه، سایت و اپلیکیشن هر دو بازطراحی شده اند تا ویژگی های جستجو، مرور، تجارت و موقعیت مکانی بیشتری را شامل شود. گروپون ادعا می کند: “این وب سایت اکنون بسیار سریعتر است و ظاهر و احساس جدیدی دارد.” […]
  • گزارش: با مشاهده 61% ایمیل‌های برند در گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها، مصرف ایمیل‌های تلفن همراه همچنان در حال افزایش است
    گزارش جدیدی از ارائه‌دهنده بازاریابی ایمیلی Movable Ink نشان می‌دهد که ایمیل‌های برند بیشتری در دستگاه‌های تلفن همراه در مقایسه با رایانه‌های رومیزی باز می‌شوند، به طوری که ۶۱ درصد از ایمیل‌های باز شده روی گوشی هوشمند یا تبلت انجام می‌شود. بر اساس این گزارش، دستگاه‌های iOS در مورد اکثر دستگاه‌های تلفن همراه محبوب برای خواندن ایمیل‌های برند، اندرویدی‌ها را شکست دادند. بر اساس تحقیقات خود […]
  • سرگرمی و بازی: چگونه با تبلیغات درون بازی برنده شوید
    محبوبیت بازی ها در جامعه تبلیغ کنندگان از بین نرفته است. بر اساس گزارش بازار بازی‌های جهانی Newzoo در سال 2013، از دیدگاه فرصت‌های بازار، انتظار می‌رود تعداد گیمرها در سراسر جهان تا پایان سال جاری از 1.2 میلیارد نفر فراتر رود. علاوه بر این، همان گزارش نشان داد که بازار جهانی بازی‌ها به […]
  • خواهد رسید

  • 3 نکته جستجوی پولی برای یک فصل تعطیلات موفق
    با فرا رسیدن جمعه سیاه و دوشنبه سایبری، زمان آن رسیده است که بازاریابان جستجوگر برنامه جستجوی پولی خود را برای افزایش کارآمد آماده کنند. در اینجا سه ​​نکته وجود دارد که ممکن است بخواهید برای استفاده بیشتر از تعطیلات در جستجوی پولی در نظر بگیرید. 1. جستجوهای برتر تعطیلات را تجزیه و تحلیل کنید و فصلی بسازید […]
  • Google: فعالیت “در جریان” در +Google فقط در خود +Google اتفاق نمی افتد
    Google این هفته گزارش داد که Google+ در حال حاضر 300 میلیون کاربر «در جریان» ماهانه دارد – عددی که آن را به خوبی از 215 میلیون کاربر فعال ماهانه که توییتر اخیراً در سند S-1 قبل از IPO فهرست کرده است، جلوتر می‌کند. اما، همانطور که اغلب در مورد اعداد استفاده (و نه فقط مربوط به +Google) اتفاق می افتد، […]
  • دژا Vu: The “Digg Effect” Is Back
    چشمانت را برای لحظه ای ببند و با من به سال 2006 برگرد. توییتر تازه متولد شده بود. فیس بوک تقریباً غول امروزی نبود. +Google؟ بله درسته. رسانه های اجتماعی در آن زمان یک اصطلاح نسبتاً جدید بود و در آن زمان عمدتاً به دو وب سایت خلاصه می شد: MySpace و Digg. برای ناشران، […]
  • جان استوارت از The Daily Show در Google’s Mystery Barge: It’s A Trap هجوم آورده است!
    چه چیزی در آن بارج اسرارآمیز غول پیکر که متعلق به گوگل در خلیج سانفرانسیسکو است. گمانه زنی هایی وجود دارد که ممکن است یک مرکز داده شناور یا یک فروشگاه برای عینک گوگل باشد. اما جان استوارت از دیلی شو می‌بیند که این فرصتی است برای مسخره کردن +Google و همچنین برنامه‌های بلندپروازانه Google برای آوردن وای فای به […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

تجارت الکترونیک

بازاریابی تلفن همراه/محلی

موارد دیگر

مدیریت شهرت

رسانه های اجتماعی


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *