اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 31 ژانویه 2014

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • Adobe “بیشترین سوپر بال برای موبایل تا کنون” را پیش بینی می کند و تبلیغ کنندگان برنده 60% افزایش ترافیک موبایل هستند
    Based با توجه به تعداد تماشاگران پلی‌آف رکورددار همراه با اشاره‌های رو به رشد رسانه‌های اجتماعی، Adobe پیش‌بینی می‌کند که Super Bowl امسال بیشترین مخاطب تلویزیونی ایالات متحده در تمام دوران‌ها را به خود جلب کند و «متحرک‌ترین Super Bowl تا کنون» باشد. بر اساس تجزیه و تحلیل Adobe Digital Index (ADI)، این شرکت ادعا می کند که تبلیغ کنندگان Super Bowl می توانند 60 درصد انتظار […]
  • گزارش: در سه ماهه چهارم، فیس بوک بار دیگر بر چشم انداز ورود اجتماعی تسلط یافت
    این یک اجرای عالی برای فیس بوک در چند ماه گذشته بوده است. نه تنها گزارش درآمد سه ماهه چهارم آنها بسیار عالی بود، بلکه مالک فضای عمومی ارجاع اجتماعی نیز بودند. در راس همه چیز، Gigya، مجموعه مدیریت مصرف کننده، نشان می دهد که فیس بوک دوباره بر فضای ورود به سیستم اجتماعی تسلط دارد. به گفته گیگیا، فیس بوک […]
  • را برگزار کرد

  • داده های سهم بازار گوشی های هوشمند بزرگ جمع بندی
    اکنون منابع زیادی از داده های موبایل و سهم بازار وجود دارد که هیچ یک از آنها را نمی توان یا نباید کاملاً معتبر دانست. در حال حاضر شاید ده‌ها شرکت داریم که داده‌های گوشی‌های هوشمند را به‌طور منظم منتشر می‌کنند و از محموله‌ها، داده‌های نظرسنجی یا ترافیک به عنوان معیارهای سهم بازار استفاده می‌کنند. در زیر مجموعه ای از […]
  • وجود دارد

  • به هر حال WTF یک کوکی است؟ آیا واقعاً می‌دانید، یا فقط فکر می‌کنید؟
    ستون این ماه از یک مدیر ارشد مدیریت بسیار شجاع الهام گرفته شده است که در طی یک مکالمه اخیر به صراحت پرسید: «به هر حال WTF یک کوکی است؟ ” این مرد خاص باهوش است – او بودجه بازاریابی بیش از 30 میلیون دلار در سال را کنترل می کند که بخش مناسبی از آن دیجیتال است. سوال او از راه های متعدد صنعت ما ناشی می شود […]
  • آشنا شوید: نیک پاهاده، مدیر عامل و مفسر بازاریابی ویدئویی Poptent برای #HashtagBowl
    با بیش از 17 سال تجربه بازاریابی دیجیتال در رسانه ها و آژانس های دیجیتال، تجارت الکترونیک و فناوری Nick Pahade در حال حاضر در حال پیشروی تلاش‌های Poptent برای رسیدگی به تقاضای فزاینده برای محتوای ویدیویی است که به خوبی تولید می‌شود و صدایی معتبر را به مخاطب ارائه می‌دهد. با توجه به دیوانگی فعلی، بازاریابان در حال ایجاد ویروس بزرگ بعدی […]
  • هستند

  • هک رشد گاو نر است، قسمت 2
    «حسابداری یک بخش است. بازاریابی نیست. بازاریابی کاری است که همه افراد شرکت شما 24/7/365 انجام می دهند. فرید، جیسون و دیوید هاین مایر. هانسون دوباره کاری کنید. New York: Crown Business, 2010. 193. چاپ. هک رشد بدون تقلب در پاسخ به مقاله من هک رشد گاو نر است، شان الیس پیشینه ای در مورد چگونگی پیدایش این اصطلاح ارائه کرد […]
  • توله سگ #BestBuds Budweiser حساب توییتر خود را دریافت می کند
    او ستاره تبلیغ Super Bowl Budweiser است، توله سگ #BestBuds که برای بودن در کنار اسب های معروف کلایدزدیل مدام می دود. این توله سگ که از شهرت یوتیوب راضی نبود، شروع به توییت کردن از طریق حساب Budweiser کرد. او اکنون به حساب کاربری Budweiser Puppy خود دچار مشکل شده است. پیروان Budweiser با انتشار یک توییت آشفته گیج شدند: xjkoweaiodsgajkse;loszdetghjkeiouqw3 […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

تجارت الکترونیک

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

موارد دیگر

مدیریت شهرت

رسانه های اجتماعی

ویدئو


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *