اعلانیه
اعلانیه

با نیک پاهاده، مدیر عامل و مفسر بازاریابی ویدئویی در #HashtagBowl آشنا شوید

با بیش از 17 سال تجربه بازاریابی دیجیتال در رسانه‌ها و آژانس‌های دیجیتال، تجارت الکترونیک و پلت‌فرم‌های فناوری، نیک پاهاد در حال حاضر در تلاش‌های Poptent برای رسیدگی به تقاضای فزاینده برای محتوای ویدیویی که به خوبی تولید می‌شود و صدایی معتبر به مخاطب ارائه می‌کند، رهبری می‌کند. .

با توجه به دیوانگی بازاریاب‌های فعلی برای ایجاد ویدیوی ویروسی عالی بعدی، این شرکت روی ایجاد یک پلتفرم مقیاس‌پذیر برای اتصال ناشران محتوا و سازندگان محتوا شرط‌بندی کرده است.

هدف این است که این دو را در یک فرآیند تکراری برای تولید، آزمایش و اشتراک‌گذاری با هم گرد هم بیاوریم و در نتیجه مأموریت شرکت را به دست آوریم: «Poptent از تعامل و خلاقیت بیش از 50000 سازنده ویدیو برای تولید محتوای ویدیویی با کیفیت بالا برای آنلاین استفاده می‌کند. تلفن همراه و پخش.”

پهاده توسط مجله MEDIA به عنوان یکی از “۵۰ نفر برتر برای شناخت در بازاریابی تعاملی” شناخته شده است. او همچنین توسط MediaPost به عنوان یک ستاره آنلاین انتخاب شد و در لیست 40 زیر 40 سال محبوب Advertising Age قرار گرفت. او همچنین در حوزه سرمایه گذاری خطرپذیر فعال است و در نقش مشاوره و سرمایه گذار فرشته در انواع استارت آپ های صنعتی فعالیت می کند.

نیک پاهاده نه چندان دور از محل برگزاری سوپرباول امسال، در پرینستون، نیوجرسی با همسر، دو دختر و سگ خانواده اش زندگی می کند. او از سرگرمی مورد علاقه خود به عنوان هر چیزی یاد می کند که به او اجازه می دهد با این بچه ها وقت بگذراند، اما همچنین به وسایل الکترونیکی، فناوری، علاقه مندان به صخره های دریایی و غذاهای عالی علاقه دارد.

Nick Pahade featured guest commentator at MarTech.org #HashtagBowl 2014
  • سن: 38
  • Apple یا Android؟ Apple
  • مرکز: پرینستون، نیوجرسی
  • اولین شغل: پسر کاغذی
  • اولین ماشین: مزدا 626
  • نمایش تلویزیونی مورد علاقه: مخزن کوسه

کدام تبلیغات Super Bowl تا کنون توجه شما را جلب کرده است؟

یونیلور یکی از اولین برندهایی بود که جایگاه Super Bowl خود را به صورت آنلاین (14 ژانویه) رونمایی کرد، اگرچه این شرکت تصمیم گرفت نسخه یک دقیقه‌ای از کمپین #KissForPeace خود را منتشر کند، در حالی که فقط یک اسلات : 30 ثانیه در طول بازی خریداری کرد. یکشنبه. با این حال، پاهاده می‌گوید که واقعاً تبلیغ AX را دوست دارد و می‌گوید این تبلیغ «هوشمندانه است، احساسات را برمی‌انگیزد و به خوبی تولید شده است».

]https://www.youtube.com/watch?v=63b4O_2HCYM[/youtube]

از جنبه‌ی منفی، پاهاده تا حدودی از انتشار اولیه ناامید شد: «من واقعاً می‌خواستم ویدیوی Squarespace را فقط برای دیدن رقابت در این بخش دوست داشته باشم، اما برای من یک جورهایی ضعیف بود و کیفیت تولید تئاتر به نظر می‌رسید. از بودجه بیشتری بهره مند می شد.”

خارج از تبلیغات رسمی زمان بازی، بسیاری از مارک‌ها با اتصال به Super Bowl کمپین‌های همزمان اجرا می‌کنند و از تبلیغات سود می‌برند، از جمله MetLife که حقوق نام‌گذاری استادیومی را که Super Bowl XLVIII در آن برگزار می‌شود، دارد. آن‌ها مجموعه‌ای از شورت‌های آنلاین را منتشر کرده‌اند، و پاهاده به آری مرکین، رهبر خلاق، که پشت کمپین MetLife Anthem است، کلاهی داد. ، با اشاره به “این یک ویدیو واقعا سرگرم کننده و خوب بود.”

بازیکن Poptent در بازی

در حالی که پاهاده در مورد آن کمی متواضع است، یک تبلیغ خاص وجود دارد که او از دیدن موفقیت در رسانه های اجتماعی هیجان زده است. در سال 2012، دانون به جامعه Poptent نزدیک شد تا یک تبلیغات موفقیت آمیز برای Super Bowl XLVI ایجاد کند. به گفته این شرکت، سی و پنج نفر از تولیدکنندگان برتر Poptent به این فراخوان پاسخ دادند تا دیدگاه خلاقانه خود را برای Dannon OIKOS ارائه دهند، که شامل آوردن بازیگر جان استاموس به عنوان سخنگو بود.

با توجه به موفقیت چشمگیر آن کمپین، دانن دوباره از انجمن Poptent برای خلاقیت تجاری امسال درخواست کرد. . این بار، آژانس Dannon’s Vinizius/Y&R در تلاش مشترک با جامعه برای توسعه ایده‌ها شرکت داشت. این برند برای دومین بار با خالقان Poptent جو بینتی و برایان گرگوار رعد و برق پیدا کرد.

به کنار فروتنی، Poptent و Pahade می‌توانند با نقاط جدید OIKOS که خیلی سریع در رسانه‌های اجتماعی در فضای مجازی پخش می‌شوند، به آنها افتخار کنند. پاهاده اذعان می‌کند، “ما خودخواهانه، درباره کاری که انجمن خلاقان Poptent ما به ایده‌پردازی برند Dannon’s Oikos با همکاری Y&R کمک کردند، بسیار هیجان‌زده هستیم، اما شاید من فول هاوس را بیش از حد دوست داشته باشم!”

OIKOS “The Spill” – آگهی کامل منتشر شده در 25 ژانویه 2014، بیش از 2.7 میلیون بازدید از زمان:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=DrcaeAumAZo[/youtube]

OIKOS «The Big Tease» – آگهی تبلیغاتی منتشر شده در 20 ژانویه 2014، بیش از 1.3 میلیون بازدید از زمان:

]https://www.youtube.com/watch?v=zgQX2v6V1-c[/youtube]

از دیدگاه رسانه‌های اجتماعی، کدام نام تجاری آماده‌تر خواهد بود؟

پس از پیش‌بینی‌های اولیه و احساسات مفسران Hashtag Bowl، سوزان بیبی و پیتر شنکمن، هر برندی این پتانسیل را دارد که رویداد زنده را با خبر کند و از فرصت‌های بازاریابی بلادرنگ استفاده کند.

«اوریو سال گذشته امتیاز را تعیین کرد و بردن دو سال متوالی دشوار است. با توجه به آنچه تاکنون دیده‌ام، امسال با Bud Light می‌روم.”

]https://www.youtube.com/watch?v=3m6yhZmLnS8[/youtube]

از تبلیغ کنندگان Super Bowl XLVIII چه انتظار دیگری باید داشته باشیم؟

این سال ممکن است نشان‌دهنده تغییر ناگهانی در آگاهی تبلیغ‌کنندگان از دستگاه‌های متعدد و بسیاری از پلتفرم‌ها باشد، همانطور که Pahade پیش‌بینی می‌کند: «من فکر می‌کنم شما خواهید دید که اکثر بازاریابان واقعاً از مکالمات و گفتگوهای چند صفحه‌ای استقبال می‌کنند تا واقعاً از مزایای آن استفاده کنند. کل تجربه SuperBowl و ساخت. کسانی که این کار را نمی کنند، به آن دعوت می شوند و باید برای طوفانی که در پی خواهد آمد آماده شوند! امسال ترکیب خوبی از تبلیغ‌کنندگان است، بنابراین من مشتاقانه منتظر محتوای عالی هستم.»


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *