اعلانیه

آشنا شوید: HubSpot CMO Mike Volpe

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 9 بازدید
اعلانیه

آشنا شوید: HubSpot CMO Mike Volpe

در اوایل سال 2007، مایک ولپ به عنوان پنجمین کارمند شرکت به HubSpot پیوست. با خدمت Volpe به عنوان مدیر ارشد بازاریابی، HubSpot از 10 به 10000 مشتری افزایش یافته، از 5 کارمند به 650 کارمند افزایش یافته و 100 میلیون دلار سرمایه مخاطره‌آمیز جمع آوری کرده است.

تحت رهبری Volpe، HubSpot برنده بیش از 30 جایزه بازاریابی شده است و در بیش از 20 کتاب بازاریابی و تجارت به نمایش درآمده است. Volpe به عنوان مهمان در مدرسه بازرگانی هاروارد، کالج بابسون، کارنگی ملون، TCU، دانشگاه بوستون، و دانشکده مدیریت MIT Sloan سخنرانی کرده است و در وبلاگ‌های متعدد و همچنین بررسی کسب و کار هاروارد مشارکت داشته است.

ولپ فارغ التحصیل MBA از دانشکده مدیریت MIT اسلون است و مدرک کارشناسی خود را در اقتصاد و دولت، با افتخار، از کالج Bowdoin دریافت کرده است. او مدیر سابق صندوق فارغ التحصیلان در کالج Bowdoin و یکی از بنیانگذاران و مدیر سابق برنامه Scholars Boston، یک سازمان داوطلبانه بوستون است.

در MIT، ولپ جایزه پاتریک مک گاورن را برای کمک‌هایش به کارآفرینی، و بورسیه شایستگی پیترسون را برای کمک به جامعه و عملکرد تحصیلی دریافت کرد. او در سال‌های 2012 و 2013 به‌عنوان یکی از اخبار بازاریابی مستقیم 40 زیر 40 سال انتخاب شد. ولپ با همسر و 2 پسرش درست خارج از بوستون زندگی می‌کند.

Get To Know:
  • سن: 38
  • مرکز: کمبریج، MA
  • Apple یا Android؟ Apple
  • اولین شغل: تحلیلگر مالی
  • نوازنده مورد علاقه: جی زی قهرمان من است
  • اولین ماشین: Oldsmobile Station Wagon

بدون کدام دستگاه تلفن همراه نمی توانید زندگی کنید؟

iPhone.

آیا می‌توانیم نگاهی به صفحه اصلی آیفون شما بیندازیم؟

Mike Volpe phone

از چه برنامه ای بیشتر برای کار استفاده می کنید؟

جعبه.

زمانی که کار نمی کنید بیشتر به کدام شبکه اجتماعی یا وب سایت مراجعه می کنید؟

تویتر.

اولین چیزی که صبح گوشی خود را چک می کنید چیست؟

ایمیل.

چه چالش کاری شما را در شب بیدار نگه می دارد؟

در بین تمام تیم‌های بازاریابی در جهان، ورودی‌ترین تیم هستید.

مهیج ترین پیشرفت کاری در این سال چه بوده است؟

کنفرانس INBOUND ما در ماه اوت. امسال، بیش از 5500 شرکت‌کننده داشتیم، سه محصول جدید HubSpot (سیگنال‌ها، صندوق ورودی اجتماعی و COS) را راه‌اندازی کردیم و فهرستی باورنکردنی برای سخنرانان ساختیم (آریانا هافینگتون، ست گودین، و نیت سیلور، فقط چند مورد).

کنفرانس نقطه عطفی برای HubSpot است زیرا اوج یک سال رهبری فکری و توسعه محصول است، نه اینکه اوج کار سخت تیم بازاریابی ما در واقع برنامه ریزی رویداد چهار روزه باشد. مدیر عامل ما، برایان هالیگان، گفت که INBOUND 2013 افتخارآمیزترین لحظه او در تاریخ HubSpot تاکنون بوده است. احساس بسیار خوبی داشت.

در سال 2013 چند مایل سفر کردید؟

در سال 2013، من و همسرم دومین فرزندمان را به دنیا آوردیم، بنابراین فکر می‌کنم فقط 25 هزار مایل سفر کردم.

دوست دارید چه شغل دیگری را امتحان کنید؟

پروفسور من در مدرسه بازرگانی هاروارد، کالج بابسون، کارنگی ملون، TCU، دانشگاه بوستون و MIT Sload به عنوان مهمان سخنرانی کرده‌ام، و این تجربه بسیار ارزشمندی است.

من اخیراً یک برنامه mini-MBA را در HubSpot برای کارمندان شروع کردم تا هشت کلاس کلاس MBA را برای یک دوره خرابی مدرسه کسب و کار با من بگذرانند.

میز شما در حال حاضر چه شکلی است؟

در واقع بسیار تمیز است (البته صندوق ورودی من داستان دیگری است).

من معمولاً در جلسات هستم، برای رویدادها سفر می‌کنم، یا در تماس‌های کنفرانسی هستم، بنابراین میز من واقعاً یک پایگاه خانگی است که در آن تک‌شاخ طلایی (جایزه هفتگی که به یک بازاریاب با عملکرد برتر داده می‌شود)، کتاب‌های امضا شده از بازاریابی را در آن نگهداری می‌کنم. رهبران فکری که دارای HubSpot هستند، زنگی که هر بار که مشتری جدیدی را قبل از بزرگ شدن شرکت بسته می‌کردیم زنگ می‌زدیم، و جایزه 40 زیر 40 سال من از Direct Marketing News. اوه، و یک بطری لاگاولین.

Mike Volpe workspace

آخرین کتاب تجاری که خواندید چیست؟

ZERO توسط جوزف جافه و مارتن آلباردا.

خارج از تلاش‌های شرکت شما، اخیراً چه کمپین تبلیغاتی یا ویدیویی توجه شما را جلب کرده است؟

ویدیوی اتحاد مجدد Google، و تبلیغ iPad با رابین ویلیامز، اما بیشتر این موارد به هر حال کار نمی کنند. #inbound.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

Amy Gesenhues سردبیر ارشد رسانه درب سوم بود که آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌های Marketing Land، Search Engine Land و MarTech Today را پوشش می‌داد. از سال 2009 تا 2012، او یک ستون نویس سندیکایی برنده جایزه برای تعدادی از روزنامه های روزانه از نیویورک تا تگزاس بود. او با بیش از ده سال تجربه مدیریت بازاریابی، در انواع نشریات سنتی و آنلاین از جمله MarketingProfs، SoftwareCEO و Sales and Marketing Magazine همکاری داشته است. مقالات امی را بیشتر بخوانید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *