اعلانیه

روز بازاریابی: 3 فوریه 2014

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 10 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 3 فوریه 2014

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

  • Facebook Maps Fan Engagement Super Bowl از 185 میلیون مکالمه

    فیس‌بوک اوایل امروز گزارش داد که 50 میلیون نفر (“افراد منحصر به فرد”) در سراسر جهان شب گذشته از طریق سایت یا برنامه‌ها درباره Super Bowl در ارتباط بودند. 50 میلیون نفر ظاهراً 185 میلیون “تعامل” داشتند. این تقریباً 3.7 تعامل برای هر نفر به طور متوسط ​​است. فیس‌بوک مشتاق بوده است که خود را در ارتباطات بی‌درنگ درباره رویدادهای زنده و […]

    وارد کند

  • عنوان

  • Budweiser & Esurance در 10 محبوب ترین تبلیغات آنلاین Super Bowl 2014 رتبه های برتر را کسب کرد

    به‌نظر می‌رسد سیاتل سیهاوکس تنها برنده‌های بزرگ دیشب نبودند. بر اساس شرکت تجزیه و تحلیل ویدیویی iSpot.tv، «عشق توله سگ» Budweiser، شماره 1 محبوب‌ترین تبلیغ آنلاین Super Bowl بود، با دو آگهی دیگر از این برند در فهرست ده برتر iSpot.tv قرار گرفت. رتبه بندی تبلیغات Super Bowl بر اساس بازدیدهای آنلاین و […]

  • 10 دلیل برای حضور در SMX West – 11-13 مارس در Silicon Valley

    موفقیت در بازاریابی اینترنتی به این معناست که بدانید چه چیزی موثر است، آزمایش چیزهای جدید و اندازه‌گیری همه چیز. نمایشگاه بازاریابی جستجو – SMX West جایی است که بازاریاب‌های اینترنتی حرفه‌ای مانند شما به دنبال آخرین تاکتیک‌ها برای افزایش دید، ترافیک، تبدیل‌ها و فروش هستند. در اینجا 10 دلیل وجود دارد که چرا باید در 11 تا 13 مارس در سن خوزه باشید: 10) مرغ مگس خوار، […]

  • تبلیغات Super Bowl 2014: تبلیغ‌کنندگان چگونه در موتورهای جستجو عمل کردند؟

    این سال شماره شش است که چگونه تبلیغات Super Bowl ما را وادار به جستجو کرد و اینکه تبلیغ‌کنندگان چقدر از همه این جستجوها سود می‌برند. وضعیت تبلیغ کنندگان در سال جاری چگونه بود؟ بهتر از سال های قبل، بیشتر به این دلیل که آنها یاد می گیرند که آن را ساده نگه دارند. اما آنها لزوماً در جستجوی عمدی بهتر عمل نمی کنند. […]

  • هنوز پرطرفدار: چگونه Esurance بیشترین صحبت را در مورد نام تجاری Super Bowl شد

    طبق آخرین داده‌های Networked Insights، Esurance با 539610 مکالمه (و صعود) در توییتر برنده چیزی شده است که می‌توان آن را “کاسه گفتگو” نامید. سوپر بول به پایان رسید خود Esurance اکنون می گوید که کمپین آن بیش از یک […]

    درآمد داشته است

  • آیا “سریال” Chipotle آغازگر عصر تبلیغات خواهد بود؟

    اگر می‌خواهید پوشش جامعی از تبلیغات دیروز Super Bowl داشته باشید، سایت #Hashtag Bowl ما را بررسی کنید. نظر خود من این است که اکثر تبلیغات شکست خورده اند و به هیچ وجه به برندها یا محصولاتشان کمکی نمی کنند. در واقع، مطالعات نشان می دهد که اکثر تبلیغات Super Bowl تأثیر کمی دارند یا هیچ تأثیری ندارند. در مقابل، زنجیره QSR مکزیکی Chipotle […]

  • Rise Of The Real Time Inbox: The Opportunity for Email Marketers in 2014

    قبل از ظهور اینترنت، بازاریابان برای دستیابی به مخاطبان در مقادیر انبوه به نامه‌های حلزونی تکیه می‌کردند و به طور قطع نمی‌دانستند که آیا افرادی که هدفشان قرار می‌گیرند حتی به آنچه ارائه می‌دهند علاقه دارند یا خیر. خوشبختانه، عصر دیجیتال فرآیند دستیابی به مخاطبان را از طریق کانال‌های دیگر مانند ایمیل، شبکه اجتماعی و تلفن همراه ساده کرده است، […]

  • 3 روش برای استفاده از PPC اجتماعی برای به دست آوردن مشتریان هدفمند بیشتر

    جاکوب باادسگارد، مدیر عامل تبلیغات مخرب، بیشتر عمر حرفه ای خود را صرف هدایت شرکت های Fortune 100 به سمت سودآوری بیشتر با تبلیغات پرداخت به ازای کلیک در Adobe کرد. او مسئول اضافه کردن 30 میلیون دلار در سال به درآمد ادوبی بود. این قبل از راه اندازی شرکت مدیریت PPC خود بود. جیکوب بیشتر موفقیت خود در PPC را به […]

    نسبت می دهد

  • آشنا شوید: HubSpot CMO Mike Volpe

    در اوایل سال 2007، مایک ولپ به عنوان پنجمین کارمند شرکت به HubSpot پیوست. با خدمت Volpe به عنوان مدیر ارشد بازاریابی، HubSpot از 10 به 10000 مشتری افزایش یافته، از 5 کارمند به 650 کارمند افزایش یافته و 100 میلیون دلار سرمایه مخاطره‌آمیز افزایش داده است. تحت رهبری Volpe، HubSpot برنده بیش از 30 جایزه بازاریابی شده است و […]

  • این درست است : @JCPenney شاید برنده بازی Super Bowl Buzz شده باشد

    سال گذشته، Oreo لحظه بزرگ خود را در “جنگ خبری خبری” Super Bowl سپری کرد، با توئیتی درباره رویدادی که برنده شد، حتی اگر Oreo حامی مالی نبود. امسال، Oreo به معنای واقعی کلمه این یکی را کنار گذاشت – و توییت‌های «مختلف» JCPenney ممکن است برنده شده باشند. شرکت اندازه‌گیری توییتر TweetReach می‌گوید که JPC بیشترین مورد بحث قرار گرفته است که حامی مالی […]

  • توئیتر: توییت های Super Bowl بیشتر از همیشه، بدون خاموشی یا نقص در کمد لباس مورد نیاز نیست

    تویتر به اشتراک گذاشت که سوپربول امسال 24.9 میلیون توئیت تولید کرد، بیش از هر زمان دیگری، رکورد سال گذشته 24.1 میلیون توییت را پشت سر گذاشت – و این بدون خاموشی یا هر رویداد غیرمنتظره دیگری به غیر از ضربه زدن کامل سیاتل سیهاوکس به دنور. برونکوس. توییتر همچنان در حال بررسی داده ها است، اما […]

  • 25 فوق العاده ترین به روز رسانی رسانه های اجتماعی از برندها در طول Super Bowl

    بازی دیشب هر چیزی جز رقابتی بود که باعث شد صفحه اجتماعی بسیار سرگرم کننده تر شود. در طول شب، برندها و برانکوهای زیادی در میان برخی بازاریابی های خوب که به افزایش دلار تبلیغاتی کمک کرد و برندها را در کانون توجه اجتماعی قرار داد، به راه افتاد. همانطور که همه تبلیغات و فعالیت برند را زیر نظر داشتیم […]

  • رکورد جدید برای سال 2014: هشتگ های ذکر شده در 57٪ از تبلیغات Super Bowl

    هشتگ ها در 57 درصد از تبلیغات سوپر بول در سطح ملی مورد استفاده قرار گرفتند که نسبت به 50 درصد در سال 2013 افزایش یافته و رکورد جدیدی به ثبت رسانده است. فیس بوک، شبکه اجتماعی بود که بیش از همه نام برده شد، هرچند به سختی. تنها پنج بار ذکر شد و فقط با چهار مورد از توییتر گذشت. اعداد مربوط به سومین تعداد سالانه #Hashtag Bowl در رسانه های اجتماعی ما […]

    است

  • Super Bowl 2014: #HashtagBowl Live Blog Action From Kickoff to Final Score

    آیا اقدام زنده وبلاگ ما را در طول بازی بزرگ از دست دادید؟ مشکلی نیست، ما متوجه شدیم که شما در یک مهمانی بودید و از تبلیغات Super Bowl در زمان واقعی با همه دوستان خود لذت می بردید. آنچه را که از دست داده‌اید دنبال کنید و نظرات متخصص ما را در مورد تبلیغات Super Bowl مرور کنید، زیرا پانل ما اولین برداشت خود را از […]

  • iSpot.tv: Spots Super Bowl 2014 تاکنون 130 میلیون بازدید و 1 میلیون کنش اجتماعی ایجاد کرده است

    برندها پول زیادی برای حضور در Super Bowl پرداخت می‌کنند، زیرا همه چشم‌ها را تماشا می‌کنند. اما چشم‌ها در حال تماشای تبلیغات Super Bowl قبل از شروع بازی بزرگ هستند. طبق اعلام شرکت تجزیه و تحلیل ویدیوی iSpot.tv، امسال بیش از 130 میلیون بازدید ویدیویی مرتبط با Super Bowl جمع آوری شده است. اینها بیش از 1 […]

    تولید کرده اند

  • پیش‌نمایش تبلیغات Super Bowl 2014: آیا توله سگ و هشتگ‌های Budweiser قبلاً بازی بزرگ را برده‌اند؟

    فردا، ما برای هشتگ باول سالانه خود، تعدادی از موارد ذکر شده در رسانه های اجتماعی در تبلیغات Super Bowl و همچنین نگاهی به خود تبلیغات آماده شده ایم. اما پس از بررسی تعداد رکوردشکنی آگهی‌های Super Bowl که قبلاً آنلاین شده‌اند، تبلیغ توله سگ #BestBuds Budweiser و به طور کلی هشتگ‌ها موفقیت‌آمیز هستند. آیا این […]

  • سورپرایز، Bud Light بهترین تبلیغ کننده Super Bowl در Google و Bing نیست

    با وجود ظاهر، Bud Light تبلیغ کننده شماره یک در جستجوهای مربوط به Super Bowl در Google یا Bing نیست. بر اساس داده های جدید از سرویس نظارت بر جستجو BrandVerity، Bud Light که هر چهار تبلیغ روز بازی خود را تبلیغ می کند، توسط تبلیغ کنندگان مختلف در هر یک از موتورهای جستجو شکست خورده است. […]

  • نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.

    اشتراک گذاری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهی بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *