فیسبوک اوایل امروز گزارش داد که 50 میلیون نفر (“افراد منحصر به فرد”) در سراسر جهان شب گذشته از طریق سایت یا برنامهها درباره Super Bowl در ارتباط بودند. 50 میلیون نفر ظاهراً 185 میلیون “تعامل” داشتند. این تقریباً 3.7 تعامل برای هر نفر به طور متوسط است. فیسبوک مشتاق بوده است که خود را در ارتباطات بیدرنگ درباره رویدادهای زنده و […]
وارد کند
عنوان
بهنظر میرسد سیاتل سیهاوکس تنها برندههای بزرگ دیشب نبودند. بر اساس شرکت تجزیه و تحلیل ویدیویی iSpot.tv، «عشق توله سگ» Budweiser، شماره 1 محبوبترین تبلیغ آنلاین Super Bowl بود، با دو آگهی دیگر از این برند در فهرست ده برتر iSpot.tv قرار گرفت. رتبه بندی تبلیغات Super Bowl بر اساس بازدیدهای آنلاین و […]
موفقیت در بازاریابی اینترنتی به این معناست که بدانید چه چیزی موثر است، آزمایش چیزهای جدید و اندازهگیری همه چیز. نمایشگاه بازاریابی جستجو – SMX West جایی است که بازاریابهای اینترنتی حرفهای مانند شما به دنبال آخرین تاکتیکها برای افزایش دید، ترافیک، تبدیلها و فروش هستند. در اینجا 10 دلیل وجود دارد که چرا باید در 11 تا 13 مارس در سن خوزه باشید: 10) مرغ مگس خوار، […]
این سال شماره شش است که چگونه تبلیغات Super Bowl ما را وادار به جستجو کرد و اینکه تبلیغکنندگان چقدر از همه این جستجوها سود میبرند. وضعیت تبلیغ کنندگان در سال جاری چگونه بود؟ بهتر از سال های قبل، بیشتر به این دلیل که آنها یاد می گیرند که آن را ساده نگه دارند. اما آنها لزوماً در جستجوی عمدی بهتر عمل نمی کنند. […]
طبق آخرین دادههای Networked Insights، Esurance با 539610 مکالمه (و صعود) در توییتر برنده چیزی شده است که میتوان آن را “کاسه گفتگو” نامید. سوپر بول به پایان رسید خود Esurance اکنون می گوید که کمپین آن بیش از یک […]
درآمد داشته است
اگر میخواهید پوشش جامعی از تبلیغات دیروز Super Bowl داشته باشید، سایت #Hashtag Bowl ما را بررسی کنید. نظر خود من این است که اکثر تبلیغات شکست خورده اند و به هیچ وجه به برندها یا محصولاتشان کمکی نمی کنند. در واقع، مطالعات نشان می دهد که اکثر تبلیغات Super Bowl تأثیر کمی دارند یا هیچ تأثیری ندارند. در مقابل، زنجیره QSR مکزیکی Chipotle […]
قبل از ظهور اینترنت، بازاریابان برای دستیابی به مخاطبان در مقادیر انبوه به نامههای حلزونی تکیه میکردند و به طور قطع نمیدانستند که آیا افرادی که هدفشان قرار میگیرند حتی به آنچه ارائه میدهند علاقه دارند یا خیر. خوشبختانه، عصر دیجیتال فرآیند دستیابی به مخاطبان را از طریق کانالهای دیگر مانند ایمیل، شبکه اجتماعی و تلفن همراه ساده کرده است، […]
جاکوب باادسگارد، مدیر عامل تبلیغات مخرب، بیشتر عمر حرفه ای خود را صرف هدایت شرکت های Fortune 100 به سمت سودآوری بیشتر با تبلیغات پرداخت به ازای کلیک در Adobe کرد. او مسئول اضافه کردن 30 میلیون دلار در سال به درآمد ادوبی بود. این قبل از راه اندازی شرکت مدیریت PPC خود بود. جیکوب بیشتر موفقیت خود در PPC را به […]
نسبت می دهد
در اوایل سال 2007، مایک ولپ به عنوان پنجمین کارمند شرکت به HubSpot پیوست. با خدمت Volpe به عنوان مدیر ارشد بازاریابی، HubSpot از 10 به 10000 مشتری افزایش یافته، از 5 کارمند به 650 کارمند افزایش یافته و 100 میلیون دلار سرمایه مخاطرهآمیز افزایش داده است. تحت رهبری Volpe، HubSpot برنده بیش از 30 جایزه بازاریابی شده است و […]
سال گذشته، Oreo لحظه بزرگ خود را در “جنگ خبری خبری” Super Bowl سپری کرد، با توئیتی درباره رویدادی که برنده شد، حتی اگر Oreo حامی مالی نبود. امسال، Oreo به معنای واقعی کلمه این یکی را کنار گذاشت – و توییتهای «مختلف» JCPenney ممکن است برنده شده باشند. شرکت اندازهگیری توییتر TweetReach میگوید که JPC بیشترین مورد بحث قرار گرفته است که حامی مالی […]
تویتر به اشتراک گذاشت که سوپربول امسال 24.9 میلیون توئیت تولید کرد، بیش از هر زمان دیگری، رکورد سال گذشته 24.1 میلیون توییت را پشت سر گذاشت – و این بدون خاموشی یا هر رویداد غیرمنتظره دیگری به غیر از ضربه زدن کامل سیاتل سیهاوکس به دنور. برونکوس. توییتر همچنان در حال بررسی داده ها است، اما […]
بازی دیشب هر چیزی جز رقابتی بود که باعث شد صفحه اجتماعی بسیار سرگرم کننده تر شود. در طول شب، برندها و برانکوهای زیادی در میان برخی بازاریابی های خوب که به افزایش دلار تبلیغاتی کمک کرد و برندها را در کانون توجه اجتماعی قرار داد، به راه افتاد. همانطور که همه تبلیغات و فعالیت برند را زیر نظر داشتیم […]
هشتگ ها در 57 درصد از تبلیغات سوپر بول در سطح ملی مورد استفاده قرار گرفتند که نسبت به 50 درصد در سال 2013 افزایش یافته و رکورد جدیدی به ثبت رسانده است. فیس بوک، شبکه اجتماعی بود که بیش از همه نام برده شد، هرچند به سختی. تنها پنج بار ذکر شد و فقط با چهار مورد از توییتر گذشت. اعداد مربوط به سومین تعداد سالانه #Hashtag Bowl در رسانه های اجتماعی ما […]
است
آیا اقدام زنده وبلاگ ما را در طول بازی بزرگ از دست دادید؟ مشکلی نیست، ما متوجه شدیم که شما در یک مهمانی بودید و از تبلیغات Super Bowl در زمان واقعی با همه دوستان خود لذت می بردید. آنچه را که از دست دادهاید دنبال کنید و نظرات متخصص ما را در مورد تبلیغات Super Bowl مرور کنید، زیرا پانل ما اولین برداشت خود را از […]
برندها پول زیادی برای حضور در Super Bowl پرداخت میکنند، زیرا همه چشمها را تماشا میکنند. اما چشمها در حال تماشای تبلیغات Super Bowl قبل از شروع بازی بزرگ هستند. طبق اعلام شرکت تجزیه و تحلیل ویدیوی iSpot.tv، امسال بیش از 130 میلیون بازدید ویدیویی مرتبط با Super Bowl جمع آوری شده است. اینها بیش از 1 […]
تولید کرده اند
فردا، ما برای هشتگ باول سالانه خود، تعدادی از موارد ذکر شده در رسانه های اجتماعی در تبلیغات Super Bowl و همچنین نگاهی به خود تبلیغات آماده شده ایم. اما پس از بررسی تعداد رکوردشکنی آگهیهای Super Bowl که قبلاً آنلاین شدهاند، تبلیغ توله سگ #BestBuds Budweiser و به طور کلی هشتگها موفقیتآمیز هستند. آیا این […]
با وجود ظاهر، Bud Light تبلیغ کننده شماره یک در جستجوهای مربوط به Super Bowl در Google یا Bing نیست. بر اساس داده های جدید از سرویس نظارت بر جستجو BrandVerity، Bud Light که هر چهار تبلیغ روز بازی خود را تبلیغ می کند، توسط تبلیغ کنندگان مختلف در هر یک از موتورهای جستجو شکست خورده است. […]
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.