اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 29 ژانویه 2013

در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • 64 درصد از بازاریابان دیجیتال قصد دارند در سال 2013 بیشتر برای تبلیغات اجتماعی هزینه کنند [گزارش]
    بسیاری از بازاریابان آنلاین بازاریابی رسانه های اجتماعی را دوست دارند زیرا به طور سنتی کانالی رایگان برای ارتباط با مشتری و/یا خدمات مشتری بوده است، اما تقریباً دو سوم از کسانی که به نظرسنجی اخیر پاسخ داده اند می گویند که امسال برای تبلیغات پولی رسانه های اجتماعی هزینه بیشتری می کنند. . طبق گزارش جدیدی از شرکت Vizu متعلق به Nielsen، 64 درصد از […]
  • گزارش: YouTube برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی کانال‌های پولی
    طبق گزارش‌ها، یوتیوب در حال برنامه‌ریزی حرکتی است که درآمد خود را افزایش می‌دهد و به طور همزمان به برندها و تولیدکنندگان ویدیو راه دیگری برای کسب درآمد می‌دهد. بر اساس گزارش AdAge امروز صبح، یوتیوب در حال برنامه ریزی برای راه اندازی کانال های مبتنی بر اشتراک است و ممکن است در بهار امسال اتفاق بیفتد. YouTube با یک گروه کوچک […]
  • تماس گرفته است

  • AdBrite Ad Exchange تا پایان ماه درهای خود را می بندد
    صرافی تبلیغاتی محبوب adBrite در 1 فوریه درهای خود را می بندد. AdBrite ادعا کرد که بزرگترین صرافی مستقل تبلیغاتی با یک بازار شفاف است، اما دیگر نمی تواند درها را باز نگه دارد. FBX، هدف‌گذاری مجدد و شبکه‌های تبلیغاتی متعددی که اکنون در دسترس هستند، به سادگی adBrite را بدون سودآوری اجرا کرده‌اند. دیروز تیم adBrite موارد زیر را […]
  • ارسال کرد

  • مخاطبان سفارشی ممکن است متقاعد کننده ترین محصول تبلیغاتی فیس بوک باشند
    یکی از قدرتمندترین وسایل تبلیغاتی موجود در فیس بوک احتمالاً ابزار مخاطبان سفارشی آن است که هنوز کمتر شناخته شده است. مخاطبان سفارشی که در آگوست سال گذشته معرفی شد، به بازاریابان فیس بوک این امکان را می دهد تا کاربران فعلی خود را بر اساس شناسه فیس بوک، شماره تلفن یا آدرس ایمیل هدف قرار دهند. فیس بوک می گوید که برای جلوگیری از کاربران […]
  • زحمت کشیده است

  • ایجاد یک برنامه اندازه گیری برای بازاریابی محتوا: 3 ملاحظات کلیدی
    از آنجایی که بودجه بیشتر به سمت بازاریابی محتوا جریان می یابد (به طور متوسط ​​12٪ از بودجه ها بر اساس مطالعه 2012 توسط Ad سن)، سؤالات اجتناب ناپذیری در مورد ارزش آن و چگونگی اندازه گیری تأثیر ایجاد شده است. خبر خوب این است که داده ها و معیارهای زیادی وجود دارد. خبر بد این است که بازاریابان در حال حاضر غرق در داده ها و […]
  • هستند

  • Pinnerific: پیمایش و نگاه جدید Pinterest برای کاربران منتخب عرضه می شود
    به زودی Pinterest ظاهر جدید و شیکی را برای گروه کوچک خوش شانسی از کاربران عرضه می کند. ظاهر جدید دارای تصاویر بزرگتر، ناوبری بهتر و تجربه کلی سریعتر است. بزرگترین تغییر با ظاهر پین رخ می دهد. تصاویر بزرگ و پررنگ در کنار پین‌هایی از همان برد، پین‌های مرتبط و سایر تابلوها نمایش داده می‌شوند که […]
  • گزارش: Google+ Now دومین شبکه اجتماعی بزرگ در سراسر جهان
    Google+ از توییتر گذشت و اکنون با 343 میلیون کاربر فعال، دومین پلت فرم اجتماعی بزرگ در سراسر جهان است. این بر اساس یک گزارش اخیر است که، صادقانه بگویم، برخی ادعاها و آمارهای گیج کننده دارد. داده ها از GlobalWebIndex، یک سایت/سرویس است که نمی توانم ادعا کنم قبلاً درباره آن شنیده ام. این شرکت می گوید 130000 اینترنت […]
  • دارد

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

بازاریابی عمومی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

موارد دیگر

رسانه های اجتماعی


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *