طبق گزارشی از GlobalWebIndexOne شاید پینترست در سال 2012 بر رشد ایالات متحده تسلط داشت، اما توییتر بیشترین رشد جهانی را داشت. در سال 2012، کاربران فعال ماهانه توییتر در سراسر جهان از سه ماهه دوم به سه ماهه چهارم 40 درصد رشد کردند که تقریباً 288 میلیون کاربر افزایش داشت. عدد جدید به این معنی است که 21٪ از جمعیت جهانی در سراسر جهان کاربران فعال هستند.
شبکههای بعدی که سریعترین رشد را داشتند، فیسبوک، Google+ و vkontakte روسیه. با کمال تعجب، رشد توییتر در ایالات متحده به نقطه اشباع نرسیده است و همچنان از سه ماهه دوم به سه ماهه چهارم 94 درصد رشد داشته است. سریعترین رشد در منطقه هنگ کنگ بود که در این دو سه ماهه نزدیک به 100 درصد رشد داشت.
بنابراین، این همه رشد از کجا آمده است؟ به نظر می رسد که پاسخ در گروه های سنی بالاتر نهفته است. گروه سنی بالای 55 سال 115 درصد و محدوده سنی 45 تا 54 سال بین سه ماهه دوم و چهارم 81 درصد رشد داشته است.
در حالی که پینترست یکی از پرطرفدارترین سایتهای اجتماعی سال 2012 بوده است، دیدن آن در رتبه هشتم فهرست رشد جهانی در سال گذشته کمی شگفتانگیز بود. یکی از مقصران در واقع جایی است که توییتر برتری داشت، گروه های سنی بالاتر. Pinterest در واقع در بین گروه های سنی 45-54 و 55+ سال رشد منفی نشان داد. به دنبال ترفندهای تجربه کاربری برای افرادی که در فناوری اطلاعات کمتری دارند، باشید. یک استراتژی جهانی سازی بیشتر از Pinterest در سال های آینده برای افزایش رشد جهانی.
برای اطلاعات بیشتر، به GlobalWebIndex مراجعه کنید. .
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.