اعلانیه
اعلانیه

گزارش: Google+ Now دومین شبکه اجتماعی بزرگ در سراسر جهان است

google+ logoGoogle+ Twitter را پشت سر گذاشت و اکنون با 343 میلیون کاربر فعال، دومین پلتفرم بزرگ اجتماعی در سراسر جهان است.

این بر اساس گزارش اخیرکه، صادقانه بگویم، برخی ادعاها و آمارهای گیج کننده دارد.

داده‌ها از GlobalWebIndex، یک سایت/سرویس است که نمی‌توانم ادعا کنم قبلاً درباره آن شنیده‌ام. این شرکت می گوید 130000 “مصاحبه” استفاده از اینترنت در 31 بازار بین المللی انجام می دهد – که حدود 90 درصد از جمعیت جهانی مصرف کننده اینترنت را پوشش می دهد. ما اوایل امروز برای شفاف‌سازی درباره داده‌ها و نحوه جمع‌آوری آن‌ها تماس گرفتیم، اما شرکت هنوز پاسخی نداده است.

در مورد داده‌ها، GlobalWebIndex می‌گوید که اکنون ۲۵ درصد از کاربران اینترنت در سراسر جهان حداقل یک‌بار در ماه در Google+‎ فعال هستند — پس از فیس‌بوک (۵۱ درصد)، اما بالاتر از YouTube و Twitter (هر دو ۲۱ درصد).

gwi-social-chart

GlobalWebIndex یک کاربر فعال را به عنوان کسی که از یک شبکه اجتماعی “استفاده کرده یا در آن مشارکت داشته” تعریف می کند.

این اعداد حداقل برای من گیج کننده می شوند، وقتی GlobalWebIndex می گوید که توییتر سریع ترین پلت فرم اجتماعی در حال رشد است. گزارش می گوید

  • استفاده فعال توییتر با 40 درصد افزایش در سال 2012 به 288 میلیون کاربر رسید و
  • Google+‎ با 27 درصد رشد به 343 میلیون کاربر فعال رسید و از توییتر گذشت

به نظر نمی‌رسد این دو عبارت با هم تطابق داشته باشند. اگر توییتر با 40 درصد رشد به 288 میلیون کاربر فعال رسید، با حدود 205 میلیون کاربر شروع کرد. اگر +Google با 27 درصد رشد به 343 میلیون رسید، با حدود 270 میلیون کاربر فعال شروع شد … که قبلاً آن را جلوتر از توییتر قرار می داد. بنابراین، به نظر می‌رسد که یا آمار یا این ادعا که Google+ در حال حاضر از توییتر عبور کرده اشتباه است.

با این وجود، به نظر می‌رسد که Google+‎ ت توییتر را در سراسر جهان پاس می‌کند، اگر قبلاً این کار را نکرده است. Google در حال ایجاد Google+ به عنوان یک “لایه اجتماعی” در تمام محصولات و خدمات خود است. در سال گذشته، همه حساب‌های Google جدید همچنین Google+- هستند حساب های فعال. و به دلیل اینکه Google+‎ چگونه در بسیاری از محصولات Google گنجانده شده است، می‌توانید بدون بازدید از Google+‎ یک کاربر «فعال» Google+ باشید.

خود Google اخیراً گزارش داده است که 135 میلیون کاربر «در جریان» دارد. حدود دو هفته پس از آن، توییتر گزارش داد که 200 میلیون کاربر فعال دارد. .

پست‌اسکریپت: برت پترسن، مدیر مشاوره استراتژی GlobalWebIndex، توضیحی درباره نحوه جمع‌آوری داده‌ها توسط این شرکت به اشتراک گذاشت که به طور کامل آن را بازنشر خواهیم کرد.

لطفاً جزئیات روش تحقیق ما را در زیر بیابید:

تحقیق و روش
GlobalWebIndex به صورت فصلی انجام می شود و داده ها با نظرسنجی های آنلاین خود تکمیلی جمع آوری می شود. این نظرسنجی در هر بازاری دقیقاً یکسان است، اما در موارد مرتبط با زبان و مارک‌های محلی بومی‌سازی می‌شود (یعنی سؤال از پاسخ‌دهندگان در مورد وب‌سایت‌های محلی فقط در بازارهای مربوطه). خود نمونه‌ها با استفاده از سهمیه‌های سن، جنسیت، و سطح تحصیلات ساختار یافته‌اند تا اطمینان حاصل شود که نمونه ما نماینده جمعیت اینترنتی در هر بازار است. غیر از این، نمونه کاملا تصادفی است. برای این منظور، تمام تحقیقاتی که جمع‌آوری می‌کنیم، نماینده جمعیت اینترنت در هر بازار است و نه کل جمعیت ملی. علاوه بر این، ما هرگز یک پاسخ دهنده را دو بار در یک دوره 12 ماهه بررسی نمی کنیم.

این رویکرد هم داده‌های روند و هم نمونه‌های محلی بزرگ را ارائه می‌کند. این پوشش منحصر به فرد است و ما تنها منبع داده جهانی هستیم که چندین بار در سال نظرسنجی می کنیم و در هر بازاری که اداره می شود، داده های یکسانی را ارائه می دهیم. ما فقط از داده هایی استفاده می کنیم که بررسی می کنیم و هیچ داده ردیابی یا آمار شخص ثالث را منتشر نمی کنیم یا ارائه نمی دهیم.

چگونه پاسخ دهندگان را جذب می کنیم
ما کاربران اینترنتی 16 تا 64 ساله را از معتبرترین پانل های تحقیقاتی در صنعت تحقیقات بازار از جمله Lightspeed Research، uSamp، Toluna، YouGov و GMI جذب می کنیم. شرکای پانل ما مسئول استخدام و ارائه انگیزه برای پاسخ دهندگان در هر بازار هستند.

اطمینان از داده‌های با بالاترین کیفیت
این نظرسنجی همیشه به زبان محلی ارائه می‌شود و بسیاری از تکنیک‌های پیشرو را برای تضمین داده‌های با کیفیت بالا، مانند چرخش پرسش‌ها، بخش‌ها و گزینه‌ها، در بر می‌گیرد. تکنیک‌های جدید سؤال مانند «کشیدن و رها کردن» و اندازه‌گیری الگوهای پاسخ برای حذف پاسخ‌دهندگانی که اشتباه یا خیلی سریع کامل می‌کنند.

ما بر این باوریم که علیرغم همه پیشرفت‌ها در تجزیه و تحلیل، تجزیه و تحلیل داده‌های بزرگ و گوش دادن اجتماعی، هنوز چالش‌های غیرممکنی در ایجاد معیارهای واضح و ساده وجود دارد که دسترسی به اینترنت را در همه دستگاه‌ها پوشش می‌دهد، تقسیم‌بندی را بر اساس انواع مصرف‌کننده بسیار خاص امکان‌پذیر می‌کند و جهانی را ارائه می‌دهد. رسیدن. به این نیاز رو به رشد برای پیگیری و سنجش نظرات، نگرش ها، نیازها و انگیزه ها برای حمایت از استراتژی پیچیده را اضافه کنید. تحقیقات مصرف کننده به طور فزاینده ای تنها راه برای انجام این کار است. به همین دلیل است که ما با برخی از بزرگترین مارک های اینترنتی در جهان کار می کنیم.

داده‌ها اغلب با سایر اشکال داده‌ها از جمله خدمات سنجش مخاطب، داده‌های ناشر و تحقیقات بازار محلی مقایسه می‌شوند.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *