این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکانها در سرتاسر وب گزارش شده است، آورده شده است.
هفته بازاریابی آرام به نظر می رسید (شاید به دلیل سندی و انتخابات قریب الوقوع) اما در واقع پر از اخبار و روندهای بزرگ بود. در سطل بزرگ اخبار یک پست بی ادعا بود که Yahoo! سیگنال IE10 Do Not Track و دادههایی را که نشان میدهد نگرانیهای مربوط به حریم خصوصی و کوکیها بیش از حد افزایش یافته است را نادیده میگیرد. در […]
نوشتن در مورد بازار گوشی های هوشمند ایالات متحده، که یک مسابقه دو اسب است، بسیار کسل کننده می شود. با وجود این همه سرمایه گذاری، سر و صدا و بازاریابی پیرامون تلفن های ویندوزی، مصرف کنندگان آمریکایی آن را/آنها را نمی خرند. و RIM عملاً «تاریک شده است». شرکت متریک comScore گزارش داد که در ماه سپتامبر، اندروید سهم بازار غالب خود را به 52.5 درصد افزایش داد. دارای […]
در چند روز گذشته تبلت جدید Nexus 10 Google را آزمایش کردهام و چیزهای زیادی برای دوست داشتن وجود دارد. سریع است، صفحه نمایش عالی و صدای خوبی دارد. تعداد زیادی از برنامه های کلیدی وجود دارد که من دوست دارم. محتوای بسیار زیادی را از طریق Google Play ارائه می دهد. اما با همان قیمت iPad اصلی و تنها 100 دلار […]
داغ ترین مسئله در چند ماه گذشته کاهش دسترسی صفحات فیس بوک بوده است. یک ویژگی جدید، اعلانهای صفحه، در حال راهاندازی است که به کاربران اجازه میدهد همه پستها را از هر صفحه مشخصی ببینند. این بسیار شبیه عملکرد “دوستان نزدیک” برای حساب ها عمل می کند. […]
اوایل این هفته روزنامه دیلی اطلاعاتی را فاش کرد مبنی بر اینکه فیس بوک در حال آزمایش با یک سیستم طبقه بندی اختصاصی به نام “Marketplace” است که بیشتر بر تبادل همتا به همتا متمرکز بود. نه تنها کاربران میتوانند آیتمها را فهرست کنند، بلکه از ابزارهای مخاطبان فیسبوک مانند پستهای تبلیغاتی یا تبلیغات برای کمک به فروش اقلام استفاده میکنند. روزنامه دیلی گزارش می دهد که […]
عنوان
ما میدانیم که اینستاگرام یکی از محبوبترین مقاصد اجتماعی برای کاربران است، اما برندها از آن پیروی میکنند. در ماه آگوست، Simply Measured، یک شرکت تجزیه و تحلیل اجتماعی، متوجه شد که 40٪ از برندها اینستاگرام را برای بازاریابی انتخاب کرده اند. از آن زمان، پذیرش برند نسبت به سه ماهه نسبت به سه ماهه 35 درصد افزایش یافته است – تا 1 نوامبر تا 54 درصد نرخ پذیرش. اینستاگرام همه […]
را در هم شکست
Yelp امروز بعدازظهر رسماً درآمدهای سه ماهه سوم را گزارش کرد. هفته گذشته این شرکت نتایج اولیه سه ماهه سوم را به همراه خرید یکی از بزرگترین رقبای اروپایی خود، Qype، به قیمت 50 میلیون دلار اعلام کرد. Yelp گفت که درآمد خالص سه ماهه 36.4 میلیون دلار کسب کرده است که 63 درصد بیشتر از سه ماهه سوم قبلی در سال 2011 است. درآمد خالص برای […]
LinkedIn با درآمد سه ماهه سوم خود که به تازگی اعلام شده بود، از برآوردهای وال استریت گذشته بود. این شرکت 252 میلیون دلار درآمد برای سه ماهه گزارش کرده است که 81 درصد افزایش نسبت به سه ماهه سوم سال 2011 نشان می دهد. درآمد خالص 2.3 میلیون دلار در مقایسه با زیان 1.6 میلیون دلاری در سال گذشته بود. و سود هر سهم شرکت 22 سنت بود، دو برابر 11 […]
امروز در طی فراخوان سود سه ماهه سوم خود در اوایل امروز، Marchex اعلام کرد که تماسها و کسب و کار دامنههای خود را به دو شرکت سهامی عام جدا میکند: Marchex اوایل امروز اعلام کرد که هیئت مدیره آن به مدیریت اجازه داده است که جداسازی کسبوکار خود را دنبال کند. دو نهاد متمایز و قابل معامله عمومی. پس از بسته شدن […]
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.