اعلانیه
اعلانیه

بخش بازاریابی: ماریسا به مایکروسافت انگشت می دهد

هفته بازاریابی آرام به نظر می رسید (شاید به دلیل سندی و انتخابات قریب الوقوع) اما در واقع پر از اخبار و روندهای بزرگ بود.

Yahoo Flips Microsoft The Bird

در سطل اخبار بزرگ یک پست بی ادعا بود که Yahoo! سیگنال IE10 Do Not Track و داده‌هایی را که نشان می‌دهد نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی و کوکی‌ها بیش از حد افزایش یافته است، نادیده می‌گیرد.

در سطل گرایش‌ها، رشته‌ای از اخبار SMB و تلفن همراه بود که گاهی اوقات با هم جفت می‌شوند و به یک محیط متغیر (و چالش برانگیز) برای بازاریابان اشاره می‌کنند.

این … بخش بازاریابی است.

در نهایت، ما بر این باوریم که DNT باید با هدف کاربر نگاشت شود — نه به نیت یک سازنده مرورگر، نویسنده افزونه یا سرویس نرم افزاری شخص ثالث. بنابراین، اگرچه یاهو! به ارائه Ad Interest Manager و سایر ابزارها ادامه خواهد داد، ما سیگنال DNT پیش فرض IE10 را در یاهو تشخیص نخواهیم داد! خواص در این زمان.

به نظر نمی‌رسد این مورد آنقدر که من فکر می‌کنم شایسته است مورد توجه قرار گیرد. ماریسا مایر روی شخصی سازی به عنوان راهی برای تغییر یاهو شرط بندی کرده است. در اینجا او اساساً به مایکروسافت اشاره می‌کند و به آنها می‌گوید که یاهو از پیش‌فرض Do Not Track در اینترنت اکسپلورر 10 استفاده نمی‌کند. .

IDC پیش بینی می کند که در ایالات متحده، IDC پیش بینی می کند که تعداد افرادی که از طریق رایانه های شخصی به اینترنت دسترسی دارند از 240 میلیون مصرف کننده در سال 2012 به 225 میلیون در سال 2016 کاهش می یابد. در عین حال، تعداد کاربران تلفن همراه از 174 میلیون به 265 میلیون افزایش می یابد و از کاربران اینترنت رایانه شخصی پیشی می گیرد.

تغییر از دسک‌تاپ به موبایل (و تبلت) سریع‌تر از آن چیزی است که بسیاری تصور می‌کردند. بازاریابان با هر تنوعی نیاز دارند که زمینه ای را که کاربران در صفحه های مختلف دارند درک کنند. تجربه ممکن است مشابه باشد اما نحوه برخورد و تعامل ما با آن کاملا متفاوت خواهد بود. این تفاوت بین نشستن در ماشین پارک شده با رانندگی با ماشین است.

ترکیب پلت فرم بهینه‌سازی محتوای JumpTime با فناوری تبلیغات موجود OpenX یک سیستم محتوای منحصر به فرد و فناوری تبلیغات ایجاد می‌کند. برای اولین بار در صنعت تبلیغات دیجیتال، ناشران می‌توانند اطمینان حاصل کنند که بالاترین قیمت را برای تبلیغات خود دریافت می‌کنند و در عین حال بازدیدهای صفحه و ویدیو را ایجاد می‌کنند که بیشترین تعامل و بالاترین ارزش را برای محتوای خود ایجاد می‌کند.

تعدادی از فناوری‌های رقیب در این فضا وجود دارد و ممکن است بتوانید دو تا را ترکیب کنید تا به یک نتیجه برسید. گفته می‌شود، داشتن هر دوی این ویژگی‌ها در زیر یک «سقف» ممکن است برای تعدادی از ناشران جذاب باشد.

به نظر می‌رسد که اکثریت قریب به اتفاق کاربران وب نگران مشاهده اطلاعات مربوط به حریم خصوصی و کوکی‌ها نیستند و فقط 1.47 درصد برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک می‌کنند. /p>

آمار نمونه‌ای متشکل از 35 میلیون کاربر از 29 وب‌سایت از TRUSTe نشان می‌دهد که اقلیت کوچکی ترجیح می‌دهند درباره کوکی‌ها اطلاعات بیشتری کسب کنند، در حالی که اکثریت آن‌ها ترجیح می‌دهند تنظیمات را تغییر ندهند.

حتی اگر فکر می‌کنید که ارائه این پیوند برجسته نیست، آنچه نشان می‌دهد این است که اکثر کسانی که از رابط بازدید می‌کنند تنظیمات خود را تغییر نمی‌دهند. علیرغم تبلیغات تولید شده، رفتار کاربر نشان می دهد که آنها خیلی نگران نیستند. این چیزی نیست که کاربران می گویند، مهم کاری است که آنها انجام می دهند.

مدیر عامل isocket می گوید: “دلیلی وجود ندارد که خرید یک تبلیغ آنلاین ممتاز 900٪ هزینه سربار بیشتری نسبت به خرید یک تبلیغ تلویزیونی مشابه داشته باشد، و ماموریت ما رفع آن است.” این شرکت ادعا می کند که سیستم سفارش با یک کلیک آن را در عرض چند دقیقه ارائه می دهد که روزها تلاش دستی و به طور متوسط ​​41000 دلار هزینه های سربار را می طلبید.

موجودی باقیمانده هدف اکثر فناوری‌های تبلیغاتی بوده است، اما تبلیغات ممتاز جایی است که بخش عمده پول (و اثربخشی) در آن قرار دارد. به نظر می رسد isocket با رشد اینترنت و تغییر بودجه های سنتی تبلیغات آنلاین، موقعیت خوبی دارد.

یک درخواست مشترک برای انفصال، با پیش داوری، در 5 سپتامبر 2012 تنظیم و پذیرفته شد. دلیل رد دعوا را بیان نمی کند، و ما نمی دانیم. از جزئیات کسب اختراعات E-Micro Corporation توسط گوگل اطلاعی ندارم. اما تاریخ اجرای ثبت اختراع 28 آگوست 2012 است و معامله در 25 اکتبر 2012 در USPTO ثبت شده است.

من از طرفداران پرشور حق ثبت اختراع و مبادله در حال انجام نیستم، اما فکر می کنم که این نشان می دهد که Google چقدر به Wallet علاقه دارد. در ناتوانی در رقابت برای پرداخت های تلفن همراه، من همچنان گوگل را با بهترین شانس می بینم.

Google Wallet Mobile Checkout

معمولاً، در وب‌سایت‌های تلفن همراه، باید 17 تا 20 فیلد از اطلاعات را در یک صفحه کوچک کلید بزنید و در عین حال مجبور باشید چندین صفحه را کلیک کرده و برای ارائه اطلاعات حمل و نقل و صورت‌حساب، در صفحات مختلف کلیک کنید. . جای تعجب نیست که 97 درصد از خریداران موبایل سبد خرید موبایل خود را رها می کنند. Google Wallet این کار را برای شما آسان و ایمن می کند. به سادگی روی دکمه خرید با Google Wallet کلیک کنید، وارد Google Wallet شوید و برای تکمیل سفارش خود کلیک کنید. تمام شد – شما در 3 مرحله تمام کردید.

این یک حرکت هوشمندانه است. کاهش اصطکاک یک راه عالی برای افزایش پذیرش Google Wallet است. من علاقه مندم آن را آزمایش کنم، اما همچنین می خواهم بدانم که آیا فروشنده آدرس ایمیل و رابطه را حفظ می کند یا خیر.

WalkMe 5.5 میلیون دلار جمع آوری کرده است تا به راهنمایی شما در اینترنت کمک کند، قبل از اینکه کاربران با پشتیبانی مشتری یا ارسال ایمیل درخواست کمک کنند، سرنخ ها و اطلاعاتی را در اختیار کاربران قرار دهد. این شرکت که در آوریل راه اندازی شد، خود را راه حل ساده تری برای پشتیبانی مشتری می داند.

من کاملاً مطمئن نیستم که در مورد این محصول چه احساسی دارم. از یک طرف این یک راه جالب برای اطمینان از اینکه کاربران قادر به انجام وظایف سایت هستند است. از سوی دیگر، انجام این کار ممکن است نشان دهنده این باشد که شما مشکلات اساسی تجربه کاربری دارید.

Vimeo اخیراً یک جعبه راهنمایی راه اندازی کرده است تا به سازندگان محتوا کمک کند از ویدیوهای خود درآمد کسب کنند. گزینه “پرداخت برای مشاهده” به زودی ارائه می شود. اینها اولین گام‌هایی هستند که می‌توانند به یک اکوسیستم پرداخت خرد در سایت اشتراک‌گذاری ویدیو تبدیل شوند. این یک گام مثبت برای سازندگان محتوا است.

من عاشق هر دوی این ایده‌ها هستم، به‌ویژه پتانسیل گزینه «پرداخت برای مشاهده». جالب تر این است که آیا این مدل به کار می آید یا خیر. وبلاگ نویسان ممکن است از سیستم پرداخت خرد مانند FasTrak که در مرورگر ساخته شده است سود ببرند.

برای آرایشگران محلی یا هنرمندان خالکوبی، راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی در فیس بوک یا توییتر ممکن است به راحتی انجام نشود. LocBox، یک استارت آپ در منطقه خلیج که از کلاس AngelPad زمستان 2011 بیرون آمد، 5.1 میلیون دلار برای ایجاد کمپین های بازاریابی در مقیاس بزرگ برای مشاغل کوچک جمع آوری کرده است.

کسب و کارهای کوچک با بازاریابی مشکل دارند. این حتی قبل از اینترنت نیز صادق بود، اما اکنون با شکاف عظیم در دانش فنی تشدید شده است. شرکت یا شرکت‌هایی که نحوه کاهش این شکاف را پیدا می‌کنند بسیار موفق خواهند بود.

User Friendly Media، دومین ناشر بزرگ فهرست راهنمای مستقل در ایالات متحده، امروز اعلام کرد که App Express، سازنده اپلیکیشن موبایل مقرون به صرفه برای مشاغل کوچک و متوسط ​​را خریداری کرده است. این افزوده استراتژیک به Media Friendly Media اجازه می دهد تا به سرعت استراتژی تلفن همراه خود را گسترش دهد و مجموعه کاملی از محصولات چاپی و دیجیتالی را ارائه دهد که خریداران و فروشندگان را به هم متصل می کند.

نمونه دیگری که در آن یک شرکت به دنبال کاهش موانع فناوری برای مشاغل کوچک است. این یک حرکت کوتاه‌مدت عالی است، اما دوام طولانی‌مدت برنامه‌ها ممکن است در چند سال آینده ادامه یابد. سوال این است که کسب و کارهای کوچک چقدر سریع می توانند خود را با این تغییرات فناوری وفق دهند؟

(تصویر پرنده از طریق کاربر فلیکر molajen. استفاده شده تحت مجوز Creative Commons.)

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

ای جی کوهن مالک پنج ساله نابینا است، یک شرکت بازاریابی اینترنتی سانفرانسیسکو و متخصص در جستجو . یک مدیر بازاریابی با تجربه با سابقه موفق 20 ساله، AJ درک عمیق از بازاریابی جستجو را با اشتیاق به استراتژی محصول و توسعه محصول تکراری، ترکیب طراحی و تجربه کاربر با تجزیه و تحلیل کمی ترکیب می کند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *