اعلانیه
اعلانیه

توییتر توییت هایی را که حق نسخه برداری را نقض می کنند، پنهان می کند، نه حذف می کند

twitter-legal-law توییتر در حال تغییر نحوه رسیدگی به درخواست های قانونی علیه توییت های فردی است که حق نسخه برداری را نقض می کنند. به‌جای حذف کامل توییت‌ها، توییتر اکنون توییت‌ها را مخفی می‌کند و پیامی به خوانندگان نشان می‌دهد که توییت اصلی پنهان شده است.

GigaOm اولین گزارش اخبار روز یکشنبه، به دنبال توئیت از جرمی کسل، مدیر خط مشی حقوقی توییتر.

کسل به خط‌مشی جدید در مرکز راهنمایی توییتر پیوند داده شده است، که به شرح زیر است:

در تلاش برای شفافیت هر چه بیشتر در مورد حذف یا محدودیت دسترسی به محتوای پست شده توسط کاربر، توییت ها و رسانه های پنهان شده را به وضوح علامت گذاری می کنیم تا به بینندگان نشان دهیم که چه زمانی محتوا پنهان شده است (نمونه های زیر).

این نمونه‌ها هستند:

copyrighted-tweet

توییت‌هایی مانند آن قبلاً به طور کامل حذف می‌شدند – یعنی URL دیگر حل نمی‌شد. اکنون، خوانندگان می توانند ببینند که چرا توییت پنهان شده است.

تویتر در توضیح نحوه رسیدگی به درخواست‌های قانونی پیرامون کاربران و توییت‌های آنها کاملاً فعال بوده است. در ماه جولای، این شرکت اولین گزارش شفافیت خود را منتشر کرد که نشان دهنده دولت و DMCA درخواست می کند که دریافت شود.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *