این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکانها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.
از سرزمین بازاریابی:
- اینترنت برای مایر مدیر عامل جدید یاهو: لطفاً فلیکر را دوباره عالی کنید
اینترنت در حال صحبت است و ماریسا مایر، مدیر عامل جدید یاهو را می خواهد تا فلیکر را ذخیره و اصلاح کند. تصویر بالا تمام وب سایت DearMarissaMayer.com است که ساعاتی پس از انتخاب مایر به عنوان مدیرعامل جدید یاهو در روز دوشنبه راه اندازی شد. از مایر میخواهد «لطفا دوباره فلیکر را عالی کنید» و امضا میشود: «عشق، […]
- نتایج نظرسنجی: 78 درصد انتقال مایر به یاهو را دوست داشتند
حجم نمونه کوچکی است، اما اعداد هنوز هم قابل توجه است: تقریباً 78 درصد از پاسخ دهندگان می گویند که یاهو ماریسا مایر را به عنوان مدیرعامل استخدام می کند، حرکت خوبی است و تنها دو درصد احساس می کنند که این اقدام بدی است. اینها نتایج نظرسنجی است که ما دوشنبه در Marketing Land در ساعتهای بلافاصله […]
برگزار کردیم
- Intros Foursquare “به روز رسانی های محلی” و Revamps Merchant Interface
از زمانی که شرکت محلی/موبایل Foursquare آخرین نسخه اپلیکیشن مصرفی خود را چند ماه پیش منتشر کرد، این شرکت نوید بازسازی در سمت تاجر را داده است. همچنین صدای یک محصول جدید شنیده می شود که به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تا محصولات ویژه خود را با شدت بیشتری در سراسر برنامه تبلیغ کنند. خوب، همه اینها اکنون در راه است […]
- “آینده سئو پس از پاندا و پنگوئن” – پخش اینترنتی 24 ژوئیه در Digital Marketing Depot
سایت خواهر ما، Digital Marketing Depot، میزبان پخش اینترنتی آینده سئو خواهد بود — سه شنبه، 24 ژوئیه. با حضور دیوید هری، تری ون هورن و شان سیلر به عنوان سخنران، “آینده سئو پس از پاندا و پنگوئن” برگزار خواهد شد. نحوه تمایز تغییرات الگوریتم های مختلف را پوشش دهد. نکاتی در مورد نحوه تنظیم وب سایت و […]
- Google جدید رابط Analytics استاندارد می شود
اکنون راه برگشتی وجود ندارد. کمی بیش از یک سال پس از معرفی نسخه جدید گوگل آنالیتیکس، این شرکت در حال حذف لینک هایی است که به کاربران اجازه می داد به نسخه قبلی بازگردند. GA جدید، که بر روی یک پلتفرم کاملاً جدید ساخته شده است، شامل تغییرات رابط کاربری است که برای اولین بار در ماه مه گذشته اعلام شد. علاوه بر این، […]
- ردیابی تبدیلهای ایمیل آفلاین
ایمیل یک کانال منحصر به فرد است. از آنجایی که به صورت دیجیتال ارسال میشود و کلیکها باعث افزایش ترافیک آنلاین میشوند، بازاریابی ایمیلی خردهفروشی به طور سنتی تنها به عنوان محرک سفارشات تجارت الکترونیک در نظر گرفته میشود. غالباً از آن چیزی شبیه به بازاریابی موتورهای جستجو در نظر گرفته می شود که مستقیماً ترافیک و تبدیل ها را منحصراً آنلاین به همان روش هدایت می کند […]
- شرکای ایالت واشنگتن با فیس بوک برای کمک به ثبت نام رأی دهندگان
اگر در ایالت واشنگتن زندگی می کنید، راه جدیدی برای ثبت نام برای رای دادن به زودی در دسترس خواهد بود. یک برنامه فیس بوک در صفحه وزیر امور خارجه که مستقیماً در فیس بوک وجود دارد، قرار خواهد گرفت. AP گزارش می دهد که این برنامه نتیجه تلاش های جمعی فیس بوک، مایکروسافت و ایالت خواهد بود. واشنگتن […]
خواهد بود
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
Analytics
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
بازاریابی محتوا
بهینه سازی تبدیل
نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده
دامنه
بازاریابی ایمیل
بازاریابی عمومی اینترنتی
صنعت بازاریابی اینترنتی
بازاریابی محلی
موارد دیگر
بازاریابی جستجو
رسانه های اجتماعی
- 10 شخصیت رسانه اجتماعی – درک شخصیت و ارتباطات، www.jeffbullas.com
- 4 روش هوشمندانه برای افزایش فالوورهای پینترست، growmap.com
- 7 اینفوگرافیک فوق العاده مفید درباره Google+ و درسی از هر کدام، unbounce.com
- خرید دوستان، فالوورها و لایک ها، www.twistimage.com
- برنامهنویسان برای تبلیغ برنامهها به Facebook مراجعه میکنند، www.emarketer.com
- نحوه اندازه گیری احساسات آنلاین – راهنمای قطعی، brandsavant. com
- بیایید صحبت کنیم: قدرت چت های توییتر، www.socialmediadelivered.com
- وضعیت رسانه های اجتماعی در سال 2012: مصاحبه با سخنرانان #MozCon، SEOmoz
- تویتر، ردیت و اتاق خبر آینده، GigaOM
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.