بخش خدمات آنلاین، که متشکل از بینگ است، شاهد افزایش 12 درصدی در درآمد تبلیغاتی بود که مایکروسافت میگوید که به دلیل «بهبود جستجو» انجام شده است. درآمد بخش خدمات آنلاین برای سه ماهه چهارم 8 درصد و برای کل سال 10 درصد رشد داشته است. در حالی که سهم بازار جستجوی ارگانیک بینگ در ایالات متحده برای ماه ژوئن 2012 15.6 درصد بود که 120 امتیاز نسبت به دوره سال قبل افزایش داشت.
زیان عملیاتی برای بخش خدمات آنلاین با بهبود زیان حدود 266 میلیون دلار یا 36 درصد بهبود یافت.
درآمد و درآمد/زیان بر اساس بخش در مایکروسافت در اینجا آمده است: