اعلانیه
اعلانیه

اینترنت به مدیر عامل جدید یاهو مایر: لطفاً فلیکر را دوباره عالی کنید

dear-marissa-mayer

اینترنت در حال صحبت است و ماریسا مایر، مدیر عامل جدید یاهو را می خواهد تا فلیکر را ذخیره و اصلاح کند.

تصویر صفحه بالا کل DearMarissaMayer.com است، وب‌سایتی که چند ساعت پس از مدیر عامل جدید یاهو روز دوشنبه منصوب شد.

از مایر می‌خواهد «لطفا دوباره فلیکر را عالی کنید» و با امضای «عشق، اینترنت» نوشته شده است. اما این در واقع کار لس آنجلسی شان بونر است که در وبلاگ خود درباره چرا او وب سایت را راه اندازی کرد:

من فکر می‌کنم فلیکر کم‌ارزش‌ترین محصول آن‌ها است و اگر پشتیبان آن هستند، آن را به‌روز کنند، به آن یک اپلیکیشن موبایل واقعا کاربردی بدهند و متعهد به حفظ آن شوند. زنده، شگفت انگیز خواهد بود. بر کسی پوشیده نیست که همه یاهو را مقصر می دانند! برای کشتن فلیکر، اما من فکر نمی‌کنم هنوز مرده باشد، و ماریسا می‌تواند کسی باشد که به آن جان دوباره بدهد. بنابراین امیدواریم.

به نظر می‌رسد اینترنت موافق است. در حال حاضر، URL بیش از 13300 بار توییت شده است، تقریباً 8000 بار در فیس بوک به اشتراک گذاشته شده است، بیش از 8200 امتیاز در Reddit و حدود 750 امتیاز مثبت در Google دریافت کرده است.

اگرچه گمانه‌زنی‌های زیادی درباره محصولات یاهو که ممکن است بسته شوند، وجود دارد پایین، فلیکر در واقع یکی از محصولاتی است که امسال مورد توجه توسعه قرار گرفته است. دارای آپلودکننده عکس جدید و رابط های جدید برای گالری عکس و دیدگاه های دیگر اما همچنین گزارش‌هایی از اخراج‌های قابل‌توجه در خدمات مشتریان فلیکر وجود دارد که به درخواست اینترنت اهمیت می‌دهد. برای Mayer برای ذخیره و تعمیر Flickr.

پست اسکریپت، 19 ژوئیه: فلیکر با ارسال یک توییت به این میم پاسخ داده است. امروز که flickr.com/dearinternet را تبلیغ می کند، صفحه ای که از همان ظاهر و احساس برای دریافت پیام استخدام Flickr استفاده می کند.

flickr-responds

شکی نیست که استخدام یکی از بزرگترین و اصلی ترین چالش های مایر در یاهو خواهد بود. بسیاری از بزرگترین مغزهای این شرکت در سال های اخیر ترک کرده اند.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *