اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 14 ژانویه 2013

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • به AJ Kohn و Ginny Marvin به سرزمین بازاریابی، سرزمین موتورهای جستجو خوش آمدید
    خوشحالیم که دو عضو جدید سرمقاله رسانه درب سوم ما را معرفی کنیم. تیم: ای جی کوهن و جینی ماروین. جینی به عنوان یک نویسنده مشارکت کننده به ما ملحق می شود و عمدتاً بر روی پوشش موضوعات تبلیغات پولی تمرکز می کند – برای مثال، رسانه های اجتماعی پولی/ تبلیغات نمایش داده شده در اینجا در Marketing Land و جستجوی پولی در زمین موتور جستجو. […]
  • Twitter.org که برای کلاهبرداری استفاده می شود، توییتر به دنبال به دست آوردن کنترل دامنه سرکش است
    خیلی بد توییتر در ابتدا “Twitter.org” را نیز ثبت نکرد. این امر می توانست شرکت را از سردرد تلاش برای به دست آوردن کنترل دامنه نجات دهد، که اکنون برای انجام نظرسنجی های کلاهبرداری از افرادی که ناخواسته فکر می کنند در Twitter.com هستند استفاده می شود. سایت Twitter.org برای ایجاد عمدی سردرگمی و […]
  • راه اندازی شده است

  • بازاریابی محلی با تبلیغات نمایشی ملاقات می‌کند
    بیشتر مشتریان محلی من در طول سال‌ها یک چیز مشترک داشتند – بودجه‌های کم‌کم بازاریابی. با پول بسیار کمی که به طور خاص برای بازاریابی کنار گذاشته شده بود، معمولاً در مورد اینکه آنها باید آن دلارهای بازاریابی را برای افزایش اکتشافات محلی خود سرمایه گذاری کنند، بحث زیادی وجود داشت. به عنوان یک کسب و کار محلی، ممکن است برخی از […]
  • را بشناسید

  • سه فرصت اثبات شده سئو رسانه های اجتماعی
    رسانه‌های اجتماعی صرفاً به نتایج مستقیم اجتماعی نمی‌پردازند. مکان‌های زیادی در وب‌سایت شما وجود دارد که رسانه‌های اجتماعی ممکن است بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) شما را بهبود بخشند و در عین حال به کسب و کار شما کمک کنند حضور آنلاین خود را توسعه دهند. هیچ استراتژی سئو نمی تواند نتایج را تضمین کند، اما این نکات می تواند به شما کمک کند تا اطمینان حاصل کنید که همه پایه های پوشش داده شده برای استفاده کامل […]
  • Google راه حل کوپن دیجیتال و وفاداری «Zavers» را معرفی می کند
    Google در طول سال ها تلاش خود را در بازاریابی کوپن و وفاداری امتحان کرده است. این کار را با استفاده از چندین رویکرد مختلف انجام داده است: Google Coupons، Google Offers، Google Offer Ads، Google Wallet و Punchd که اکنون از بین رفته است. برخی از این برنامه ها به سمت کسب و کارهای کوچک و برخی به طور گسترده تر به برندها و بازاریابان ملی هدایت شده اند. […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

بازاریابی ایمیل

صنعت بازاریابی اینترنتی

موارد دیگر

مدیریت شهرت

رسانه های اجتماعی


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *