اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 15 ژانویه 2013

در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌های وب گزارش شده است، ارائه می‌کنیم. از سرزمین بازاریابی: وبلاگ زنده: کنفرانس مطبوعاتی جستجوی نمودار فیس بوک همانطور که در پوشش زنده وبلاگ نویسی زیر مشاهده می کنید، فیس بوک جستجوی نمودار فیس بوک را اعلام کرده است، ارتقاء عملکرد جستجوی خود که عمدتاً نادیده گرفته شده است. […]

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • وبلاگ زنده: کنفرانس مطبوعاتی جستجوی نمودار فیس بوک
    همانطور که در پوشش زنده وبلاگ نویسی زیر مشاهده می کنید، فیس بوک جستجوی نمودار فیس بوک را اعلام کرده است، که ارتقاء عملکرد جستجوی آن است که عمدتا نادیده گرفته شده است. این به شدت به “لایک” و سایر ارتباطاتی که کاربران در داخل “گراف” فیس بوک ایجاد می کنند متکی است. ما یک مقاله اولیه در مورد آن در سایت خواهر خود، Search Engine Land، نوشته‌ایم و یک […]
  • خواهیم داشت

  • تویتر اکنون با 250 اپراتور در 100 کشور برای کمک به رساندن توییت به توده ها شریک می شود در تلاشی روزافزون برای رشد، توییتر اکنون با اپراتورهای تلفن همراه همکاری می‌کند تا به کاربران در توییت کردن در تلفن‌های ویژه کمک کند. به گفته بلومبرگ، توییتر اکنون با نزدیک به 250 اپراتور در 100 شهرستان همکاری کرده است تا به کاربران کمک کند تا بدون پرداخت هزینه های بالای داده، توییت ها را بخوانند و پست کنند. در برخی معاملات، اپراتورها موافقت کرده اند که از هزینه های متنی چشم پوشی کنند […]
  • چگونه بازاریابان می توانند بر اساس زمان روز برای کلیک ها بهینه شوند
    با ورود به سال 2013، رشد تبلیغات آنلاین با سرعتی سالم ادامه می یابد. در اکتبر 2012، اداره تبلیغات تعاملی (IAB) گزارشی را منتشر کرد که نشان می‌دهد درآمد تبلیغات آنلاین رکوردشکنی، 17 میلیارد دلار در نیمه اول سال 2012 – افزایش 14 درصدی نسبت به مدت مشابه در سال 2011 است. …]
  • بازاریابی محتوا با بودجه محدود
    بازاریابی محتوا توسط مشاغل در هر اندازه و در همه صنایع استفاده می شود. در برخی موارد، کسب‌وکارها بودجه بازاریابی زیادی دارند و می‌توانند صدها هزار دلار برای طرح‌های بازاریابی محتوا صرف کنند. با این حال، مطمئناً همیشه اینطور نیست. یکی از سوالاتی که اغلب از من پرسیده می شود این است: «چه نوع محتوایی […]
  • Dlvr.it اکنون می تواند به طور خودکار پست ها و به روز رسانی های وبلاگ را مستقیماً به +Google ارائه دهد
    از به روز رسانی دستی صفحه +Google خود هر بار که منتشر می کنید خسته شده ام. یک پست وبلاگ؟ یک ویژگی جدید از سرویس محبوب توزیع و تحویل محتوا dlvr.it اکنون به کاربران امکان می دهد مستقیماً در +Google پست کنند. به سادگی محتوای خود را فشار دهید و محتوای خود را به تمام نمایه های اجتماعی خود تحویل دهید، علاوه بر ارسال خودکار، کاربران dlvr.it همچنین می توانند […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

بازاریابی تلفن همراه/محلی

موارد دیگر

مدیریت شهرت

رسانه های اجتماعی


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *