اعلانیه
اعلانیه

ای جی کوهن و جینی ماروین به سرزمین بازاریابی، سرزمین موتورهای جستجو خوش آمدید

marketing-land-logo-squareخوشحال است که دو عضو جدید تیم تحریریه رسانه در سوم ما را معرفی کنم: ای جی کوهن و جینی ماروین.

جینی به‌عنوان یک نویسنده مشارکت‌کننده به ما می‌پیوندد و عمدتاً بر روی پوشش موضوعات تبلیغات پولی تمرکز می‌کند – برای مثال، رسانه‌های اجتماعی پولی/نمایش تبلیغات در اینجا در Marketing Land و جستجوی پولی در زمین موتور جستجو. وقتی جینی برای سایت های ما مطلب نمی نویسد، جینی به عنوان مدیر تولید تقاضا در Yeoman Technology Group کار می کند، شرکتی که متخصص در توسعه کانال های فروش اینترنتی برای B2B، تولید کنندگان و ناشران پیشرفته و صنعتی. می‌توانید او را در توییتر در @ginnymarvin دنبال کنید.

AJ قبلاً به عنوان نویسنده ستون هفتگی Marketing Biz ما در Marketing Land مشارکت داشته است. فوریه گذشته او به این کار ادامه خواهد داد و همچنین به عنوان خبرنگار پروژه های ویژه ما روی سایر تلاش های محتوایی کار خواهد کرد. AJ علاوه بر همکاری با ما، همچنین مالک پنج ساله نابینا، یک آژانس بازاریابی اینترنتی مستقر در سانفرانسیسکو است. می‌توانید او را در توییتر در @ajkohn دنبال کنید.

می‌توانید در صفحه کارکنان Marketing Land درباره تیم تحریریه ما اطلاعات بیشتری کسب کنید.

ما قصد داریم نویسندگان بزرگ بیشتری را به تیم تحریریه خود اضافه کنیم، بنابراین به زودی منتظر اعلام موقعیت های آزاد و نحوه درخواست باشید.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *