اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 14 فوریه 2014

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • ترافیک تبلت: iPad بیشترین استفاده را دارد، سطح استفاده شده به طور مداوم
    شبکه تبلیغات Chitika داده های جدیدی در مورد ترافیک و استفاده از تبلت در آمریکای شمالی منتشر کرده است. برای تهیه این گزارش، این شرکت بین 20 ژانویه تا 2 فوریه 2014 به “ده ها میلیون نمایش تبلت در آمریکای شمالی” نگاه کرد. با این حال کاربران سرفیس مایکروسافت “یک […]
  • تولید می کنند

  • شورش با یک دلیل توییتر: CMG از توییتر برای مالکیت حساب @JamesDean شکایت کرد
    جمعه گذشته، هالیوود ریپورتر شکایتی را که توسط CMG Worldwide علیه توییتر تنظیم شده بود، افشا کرد. . CMG، شرکتی که املاک تجاری افراد مشهور متوفی را مدیریت می کند، از سایت رسانه اجتماعی به همراه پنج جان دوز که هویت آنها توسط توییتر محافظت می شود، به دلیل استفاده غیرمجاز از نام و تصویر جیمز دین شکایت کرده است. به نمایندگی از جیمز […]
  • مایکروسافت با Starcom MediaVest قرارداد تبلیغاتی ویدیویی اولیه را به ثمر رساند
    مایکروسافت قرارداد تبلیغات ویدیویی را با Starcom MediaVest Group (SMG) منعقد کرده است که به آژانس و مشتریانش امکان دسترسی به موجودی ویدیوی ممتاز در سراسر مجموعه مایکروسافت را می‌دهد. از دارایی های تبلیغات دیجیتال که شامل ایکس باکس، اسکایپ، تبلیغات در برنامه ها در ویندوز 8، MSN و شبکه تبلیغات ویدیویی مایکروسافت است. «از طریق مجموعه دستگاه‌ها و خدمات ما، […]
  • والدین خشمگین به دنبال کشتن 20 میلیون دلاری فیس بوک “داستان های حمایت شده” هستند
    در اوت گذشته فیس بوک یک دادخواست دسته جمعی را به مبلغ 20 میلیون دلار حل و فصل کرد. این شکایت ادعا می‌کرد که تبلیغات «فروشگاه‌های حمایت‌شده» شباهت‌های کاربران فیس‌بوک را بدون رضایت تصاحب کرده است. این شرکت تصمیم گرفته است که فروشگاه های حمایت شده را غروب کند، اما همچنان به نمایش تبلیغاتی که از تصاویر اعضا و لایک ها استفاده می کنند، ادامه خواهد داد. این توافق بر سر تعدادی از اعتراضات با این استدلال که حقوق حریم خصوصی افراد زیر سن قانونی […]
  • تصویب شد

  • ایس متریکس مدال طلای P&G را به عنوان برترین برند در المپیک سوچی جوایز می کند
    شرکت تجزیه و تحلیل تبلیغات تلویزیونی Ace Metrix به Proctor and Gamble مدال طلا را به دلیل موثرترین اسپانسر برند تا به امروز اهدا کرده است. در المپیک سوچی امسال با امتیاز آس 622، کمپین “متشکرم مامان” P&G به این برند کمک کرد تا Febreze را شکست دهد، که برای یک سری تبلیغات مدال نقره دریافت کرد […]
  • راهنمای کامل Universal Analytics – آیا باید ارتقا دهید؟
    اکنون که Universal Analytics مدتی است که وجود داشته است، بسیاری از مردم در حال بررسی این تغییر هستند. این فقط بسیار بیشتر از نصب Google Analytics قدیمی برای ارائه دارد. من که یک معتاد تجزیه و تحلیل هستم، در مورد این ارتقاء در ویژگی ها و داده ها بسیار هیجان زده هستم. این پست راهنمای نهایی Universal Analytics است. […]
  • 4 نکته ای که بازاریابان آنلاین باید درباره تجربه کاربری (UX) بدانند
    بسیاری از مردم دوست دارند از عبارت تجربه کاربری به عنوان دلیلی برای توجیه طراحی، توسعه، بهینه سازی وب سایت خود (SEO) استفاده کنند. ) و تصمیمات محتوایی. چرا ما به یک طراحی واکنش گرا مهاجرت می کنیم؟ زیرا برای تجربه کاربری خوب است. چرا داده های ساخت یافته را پیاده سازی می کنیم؟ زیرا برای تجربه جستجوگر خوب است. چرا […]
  • Premarketing: The Evolution of Targeting
    هیچ چیز در بازاریابی آنلاین به اندازه روشی که ما کاربران را شناسایی و هدف قرار می دهیم تکامل نیافته است. همین چند سال پیش، تقسیم ناشران به دسته‌ها یا کانال‌ها همچنان در حال پیشرفت بود. شعار شبکه‌های نمایشگر «شبکه گسترده و کاهش دادن» خوشبختانه به یکی از اولین اشکال واقعاً مؤثر هدف‌یابی تبدیل شد — […]
  • MailChimp، Hootsuite و Google از شناخته شده ترین برندهای نرم افزار بازاریابی هستند
    شما می توانید اصطلاح “رهبر بازار” را به روش های مختلفی تعریف کنید – اندازه شرکت، فروش، سود، سهام قیمت و بیشتر یکی دیگر از موارد مهم “شناسایی برند” است، و این چیزی است که ما در نظرسنجی فناوری بازاریابی 2014 Land Marketing خود را اندازه گیری می کنیم. ممکن است به یاد داشته باشید که قبلاً در مورد شناسایی نام تجاری بدون کمک گزارش داده بودیم، جایی که […]
  • HasOffers & Kontagent به فسخ شراکت فیس بوک پاسخ می دهد، برای از دست دادن داده های تلفن همراه در 15 آوریل
    Kontagent و HasOffers می گویند که غافلگیر شده اند. با فسخ ناگهانی فیس بوک شراکت برنامه اندازه گیری تلفن همراه آنها به دلیل نقض شرایط قرارداد خدمات. فیس بوک به توسعه دهندگان اپلیکیشن که برای تجزیه و تحلیل کمپین اپلیکیشن موبایل به دو شرکت متکی هستند گفته است که در 15 آوریل دسترسی به داده ها را از دست خواهند داد و […]
  • جدید پیدا خواهند کرد.

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

Analytics

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

دامنه

تجارت الکترونیک

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

مدیریت شهرت

رسانه های اجتماعی

ویدئو


درباره نویسنده

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او صاحب RustyBrick، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک است. او همچنین میزگرد موتور جستجو را اجرا می کند، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. وبلاگ شخصی بری Cartoon Barry نام دارد و می توان او را در توییتر از اینجا دنبال کرد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *