اعلانیه
اعلانیه

با: معاون بازاریابی HootSuite آشنا شوید

به عنوان معاون بازاریابی برای HootSuite، دی آنا مک فرسون استراتژی بازاریابی را برای پلت فرم مدیریت رسانه های اجتماعی محبوب رهبری می کند. او مسئول رشد و ایجاد برند جهانی شرکت است.

قبل از پیوستن به تیم HootSuite، مک‌فرسون به‌عنوان معاون بازاریابی در Yammer خدمت کرد، جایی که شبکه‌های اجتماعی سازمانی را به عنوان یک دسته جدید از نرم‌افزارهای تجاری تأسیس کرد و شرکت را به جایگاه برتر در بازار سوق داد. تلاش‌های او در Yammer به رشد سالانه 300 درصدی کمک کرد که منجر به خرید 1.2 میلیارد دلاری آن توسط مایکروسافت شد.

مک فرسون از زمان فارغ التحصیلی از دانشگاه پوردو با لیسانس ارتباطات، حرفه بازاریابی موفقی داشته است. او به عنوان یک شریک در گروه هورن در سانفرانسیسکو، دفتر سانفرانسیسکو را رهبری می کرد و به مدیران استارت آپ مشاوره می داد. مک فرسون به عنوان رئیس جهانی روابط عمومی PeopleSoft خدمت کرد و همچنین نقش های معاون ارشد را در Edelman و Ogilvy بر عهده داشت.

مک فرسون با شوهر و پسر کوچکش در نزدیکی سانفرانسیسکو زندگی می کند.

Get To Know:
  • سن: 44
  • مرکز: ونکوور
  • Apple یا Android؟ هر دو
  • اولین شغل: مربی ژیمناستیک
  • سرگرمی: طراحی داخلی، یوگا و پیاده روی
  • اولین ماشین: ’86 فورد گرانادا

بدون کدام دستگاه تلفن همراه نمی توانید زندگی کنید؟

آیفون من.

آیا می‌توانیم نگاهی به صفحه اصلی آیفون شما بیندازیم؟

Dee Anna's iPhone homescreen

از چه برنامه ای بیشتر برای کار استفاده می کنید؟

من روزانه از HootSuite برای مدیریت تمام شبکه های اجتماعی خود و همچنین Yammer، GoodData و Marketo استفاده می کنم.

زمانی که کار نمی کنید بیشتر به کدام شبکه اجتماعی یا وب سایت مراجعه می کنید؟

Facebook، Houzz، و NextDoor.

اولین چیزی که صبح گوشی خود را چک می کنید چیست؟

من از HootSuite استفاده می کنم تا ابتدا اخبار را بررسی کنم و سپس ببینم مشتریان ما در شبکه های اجتماعی مختلف چه می گویند.

چه چالش کاری شما را در شب بیدار نگه می دارد؟

تشکیل سازمان بازاریابی خود در سراسر جهان.

مهیج‌ترین پیشرفت کاری شما در سال گذشته چه بود؟

خرید uberVU توسط HootSuite.

در سال 2013 چند مایل سفر کردید؟

من سال گذشته 40000 مایل سفر کردم.

دوست دارید چه شغل دیگری را امتحان کنید؟

این یک سوال سخت است، زیرا من عاشق کاری هستم که انجام می دهم. اگر مجبور بودم جواب بدهم، ای کاش استعداد یک رقصنده یا عکاس حرفه ای را داشتم.

میز شما چه شکلی است؟

متوجه خواهید شد که بسیار خالی است. من هرگز پشت میزم نمی نشینم. من دوست دارم در اطراف خود حرکت کنم، چه در دفتر مرکزی خود در ونکوور باشم و چه زمانی که از خانه در منطقه خلیج سانفرانسیسکو کار می کنم.

Desk shot - Dee Anna

آخرین کتاب تجاری که خواندید چیست؟

هدف فروش نجیب توسط لیزا ارل مک‌لئود.

خارج از تلاش‌های شرکت شما، اخیراً چه کمپین تبلیغاتی یا ویدیویی توجه شما را جلب کرده است؟

Microsoft’s 60-second تبلیغات “قدرتمند” که در طول Super Bowl پخش شد، برجسته بود. کل کمپین، که در مورد اینکه چگونه فناوری می تواند مردم را توانمند کند، واقعاً فوق العاده است.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

Amy Gesenhues سردبیر ارشد رسانه درب سوم بود که آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌های Marketing Land، Search Engine Land و MarTech Today را پوشش می‌داد. از سال 2009 تا 2012، او یک ستون نویس سندیکایی برنده جایزه برای تعدادی از روزنامه های روزانه از نیویورک تا تگزاس بود. او با بیش از ده سال تجربه مدیریت بازاریابی، در انواع نشریات سنتی و آنلاین از جمله MarketingProfs، SoftwareCEO و Sales and Marketing Magazine همکاری داشته است. مقالات امی را بیشتر بخوانید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *