اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 14 سپتامبر 2012

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

    عنوان

  • جمعیت‌شناسی شبکه‌های اجتماعی: مطالعه پیو نشان می‌دهد چه کسانی از فیس‌بوک، توییتر، پینترست و دیگران استفاده می‌کنند

    کلیشه‌هایی به شبکه‌های اجتماعی خاصی در مورد ساختار پایگاه کاربری آن‌ها متصل است. لینکدین برای افراد تجاری است. فیس بوک آمریکایی های مسن تر زیادی دارد. پینترست برای دختران است. این حکمت مرسوم است. (و همین هفته، یکی از دوستان محلی من – یک پسر – وقتی که […]

  • تخصص بازاریابی: کارت‌های هدیه، برچسب‌های Ensighten و هدف‌گیری مجدد فیس‌بوک

    این یک منطقه آزاد iPhone5 است. این نیز چیز خوبی است زیرا خارج از افزایش گرایی اپل اتفاقات زیادی در جریان بود. چیزهای متحول کننده ای مانند اختلال در عمودی کارت هدیه توسط Gyft وجود داشت. و ما دیدیم که وقتی در فیس‌بوک گسترش می‌یابد، هدف‌گیری مجدد چقدر می‌تواند قدرتمند باشد. برخی تغییرات پرسنلی وجود داشت […]

  • کمپین رامنی توییت تبلیغ شده در هشتگ انتقادی #RomneyStrength ظاهر شد

    آیا هنوز هشتگ #RomneyStrength را در توییتر بررسی کرده اید؟ اگر داشته باشید، می‌دانید که بیشتر اظهارات کنایه آمیز درباره نامزد جمهوری‌خواه ریاست‌جمهوری است، و به تمسخر یک خبر درباره مشاور رامنی که اساساً گفته بود اگر رامنی رئیس‌جمهور بود، حمله در لیبی هرگز اتفاق نمی‌افتاد. به نظر می رسد که کمپین رامنی به […]

    توجه نکرده است

  • عنوان

  • iPhone 5 Already A “Sell Out,” به کاربران اجازه می دهد ردیابی تبلیغات را مسدود کنند

    دیشب همزمان با افتتاحیه فیلم نیمه شب، پیش فروش آیفون 5 اپل آغاز شد. برخلاف برخی از همکارانم در اینجا در SEL/ML، من نمی خواستم یکی را سفارش دهم. اما افراد زیادی بودند و به نظر می‌رسد که اجرای اولیه پیش‌سفارش‌ها «فروخته شده است». تاریخ ارسال و در دسترس بودن اکنون به تعویق افتاده است […]

  • صفحات جدید موبایل ثابت می کنند که اینستاگرام فقط یک برنامه نیست

    هنگامی که ایستاگرام راه‌اندازی شد، کاربران باید از کاربرانی که برنامه را دانلود می‌کردند، آیفون می‌بودند. از آن زمان، یک برنامه اندروید راه اندازی شد و یک حضور در وب ایجاد شد – این سرویس را بسیار بیشتر از یک برنامه ساده تبدیل کرد. امروز، اینستاگرام صفحات جدید عکس موبایلی را معرفی کرد، حتی سهم خود را به عنوان یک شبکه اجتماعی کاملاً جامع افزایش داد. […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

بازاریابی ایمیل

بازاریابی تلفن همراه

موارد دیگر

رسانه های اجتماعی


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *