اعلانیه
اعلانیه

حوزه بازاریابی: کارت های هدیه، برچسب های Ensighten و هدف گذاری مجدد فیس بوک

این یک منطقه آزاد iPhone5 است. این نیز یک چیز خوب است زیرا چیزهای زیادی خارج از افزایش گرایی اپل اتفاق افتاد.

چیزهای متحول کننده ای مانند اختلال در عمودی کارت هدیه توسط Gyft وجود داشت. و ما دیدیم که وقتی در فیس‌بوک گسترش می‌یابد، هدف‌گیری مجدد چقدر می‌تواند قدرتمند باشد.

تغییرات پرسنلی در Tumblr و Google Offers و بودجه جدید برای استارت‌آپ‌ها وجود داشت که می‌تواند زندگی یک بازاریاب را آسان‌تر کند. ما همچنین یک لحظه نقطه عطف را در جستجو مشخص کردیم و پیشانی خود را در Feedburner در هم کشیدیم.

این … بخش بازاریابی است.

Gyft، یک برنامه تلفن همراه جدید که در TechCrunch Disrupt SF راه اندازی شده است، به شما امکان می دهد با استفاده از تلفن همراه خود کارت های هدیه خریداری، ذخیره و بازخرید کنید. برخلاف بسیاری از برنامه‌های هدایای موبایلی که در حال حاضر در دسترس هستند، Gyft تلاش نمی‌کند در بازار جدید «هدایای اجتماعی» جایگاهی برای خود ایجاد کند. بازار 100 میلیارد دلاری موجود برای کارت‌های هدیه فیزیکی را گرفته و آن را به تلفن منتقل می‌کند.

ایده Gyft این است که تجربه خرید کارت هدیه آفلاین را در تلفن خود تکرار کنید. چرا که نه؟ با فراگیرتر شدن پرداخت‌های موبایلی، داشتن کارت‌هایی که گرد و غبار را جمع‌آوری می‌کنند، دردسرساز خواهد شد. این ارزان‌تر خواهد بود و احتمالاً شما نیز از آن استفاده خواهید کرد.

Tumblr مدیر فروش برتر Groupon لی براون را انتخاب کرده است، زیرا قصد دارد در نهایت سعی کند از میلیون ها وبلاگ و میلیاردها بازدید از صفحه کسب درآمد کند.

در حالی که فکر می‌کنم Tumblr یک غول‌پیکر بی‌صدا است، همچنین معتقدم که با توجه به مقدار محتوای بی‌رنگی که در شبکه تکثیر می‌شود، کسب درآمد نیز دشوار خواهد بود. به این ترتیب، Tumblr باید به عنوان یک مدل به Reddit نگاه کند.

آنچه Ensighten با برچسب‌ها انجام می‌دهد، که می‌تواند مواردی مانند کوکی‌ها، پیکسل‌ها، قطعات جاوا اسکریپت یا موارد دیگر باشد که به کاربران اجازه می‌دهد تا تجزیه و تحلیل‌هایی را روی بازدیدکنندگان و تبدیل‌های خود انجام دهند، انجام یک فرآیند است. این امر در صورت مدیریت داخلی مستلزم یک تیم بزرگ و هوشیاری مداوم است و آن را بدون نیاز به ویرایش خود صفحه انعطاف پذیر می کند. اساساً، یک CDN را برای برچسب‌ها اجرا می‌کند، در صورت نیاز به برچسب‌های مناسب و فقط موارد مناسب ارائه می‌دهد که منجر به عملکرد سریع‌تر از نظر زمان بارگذاری صفحه برای بازدیدکنندگان می‌شود.

بازاریابان سازمانی باید در استفاده از Ensighten تلاش کنند. این نه تنها ثبات لازم را فراهم می کند، بلکه هنگام درخواست نوع جدیدی از برچسب، درد را کاهش می دهد. به طور خلاصه، بازاریابان سازمانی می توانند بسیار چابک تر شوند.

Sosh حدود 500 فعالیت، مکان، مکان و کنجکاوی را در آخر هفته در سانفرانسیسکو ارائه می دهد، بر اساس فرآیند خزیدن در وب، فیلتر کردن 75 درصد برای بی مزه بودن، و سپس نور سبز را با دست انتخاب می کند. این یک سایت، یک برنامه آیفون را اجرا می کند و ایمیل می فرستد.

به گفته ماندال، این شرکت تیم فروش ندارد، اگرچه پس از اینکه از بازرگانان محلی پرسیدند که از کجا می‌آیند، با تجار محلی ارتباط برقرار کرده است. او گفت: «چیزی که محلی از دست می‌دهد این است که مردم به میل خودشان برمی‌گردند.

راز واقعی اینجا این است که سوش در مورد وارد کردن مردم به دنیای واقعی وسواس زیادی دارد. اگر Sosh بتواند تجربیات و خاطرات ارزشمندی را ارائه دهد، کاربرانی خواهند داشت که بارها و بارها برمی گردند. من فکر می‌کنم جایگاه رو به رشدی برای برنامه‌هایی وجود دارد که تعاملات آفلاین را تشویق می‌کنند.

کاربران Sulia ثبت‌نام می‌کنند و موضوعات یا «کانال‌هایی» را که به آن‌ها علاقه دارند انتخاب می‌کنند. این کانال‌ها توسط متخصصان و علاقه‌مندان در این زمینه پر شده‌اند که توسط Sulia مورد بررسی قرار گرفته‌اند. کارشناسان نه الگوریتم‌های من یا امتیازات کلوت جادویی، بلکه توسط یک قاضی تأثیرگذار در توییتر که توسط انسان‌ها ایجاد شده است شناسایی می‌شوند: فهرست‌های توییتر.

بنابراین در اینجا یکی دیگر از صف طولانی خدمات تجمیع یا سرپرستی وجود دارد که در نهایت به نظر می رسد همه آنها خسته و کهنه می شوند. در حالی که ایده استفاده از یک متخصص بر اساس گنجاندن لیست توییتر جالب است، مطمئن نیستم که در دراز مدت تفاوتی ایجاد کند. سرعت انتقال اطلاعات به سادگی از بیشتر این خدمات پیشی می گیرد. به عبارت دیگر، کاربران در نهایت می گویند “من قبلاً این را دیده ام.”

تبلیغات تبادل فیس بوک به کسب و کارها این امکان را می دهد که در بازدید بعدی از فیس بوک، بازدیدکنندگان را به وب سایت خود مجدداً هدف قرار دهند. به عنوان مثال، شخصی که یک جفت کفش را در یک سایت پوشاک بررسی می‌کند اما در نهایت خرید نمی‌کند، می‌تواند تبلیغاتی را ببیند که او را تشویق می‌کند تا دفعه بعد که در فیس‌بوک حضور دارد همان کفش را بخرد. هدف‌گیری مجدد به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد به مشتریان بالقوه‌ای دسترسی پیدا کنند که قصد خرید نشان داده‌اند و احتمال تبدیل بسیار بالاتری دارند. این بدان معناست که ممکن است تبلیغ‌کنندگان مایل به پرداخت قیمت‌های بسیار بالاتر از تبلیغات استاندارد باشند.

این یک خبر بزرگ است. به طور جدی. آن پاراگراف گزیده شده را دوباره بخوانید. بازاریابان اکنون می توانند کمپین های هدف گیری مجدد خود را گسترش دهند و افراد را در فیس بوک نیز تحت تعقیب قرار دهند. و بله، چه فکر می کنید ترسناک است یا نه، نتایج داستان بسیار متفاوتی را بیان می کند. کار می کند!

اخیراً به یکی از دوستانم که در فضای تبلیغات ما کار می کند پس از استفاده از تعدادی از محصولات تبلیغاتی از جمله تبلیغات فیس بوک، تبلیغات گوگل و مایکروسافت بازخورد دادم. او پرسید که آیا به جای شکایت از چیزی که من ترجیح می دهم فقط به تیم ملحق شوم و در واقع کمک نکنم. فکر کردم “چرا که نه؟” و از آن زمان به بعد من مدیر برنامه در تیم تبلیغات بینگ شدم.

دره اوباسانجو یک مرد بسیار باهوش و معتبر است. اینکه او اکنون مدیر برنامه های تیم تبلیغات بینگ است، به من امیدوار است که تبلیغات بینگ بتواند در سال آینده چیز جالبی ارائه دهد. با ما همراه باشید.

روزنبلوم می‌گوید که جدایی او بازتابی از موفقیت بخش نیست. «ما همیشه Google Offers را به‌طور مستقیم با Groupon رقابت نمی‌کنیم. ما آن را به عنوان یک پلتفرم تبلیغات حلقه بسته ساخته‌ایم.

این واقعیت که روزنبلوم از Google Offers خارج می‌شود کمی جالب است. جالب تر این است که او آشکارا استراتژی گوگل را در این زمینه به اشتراک می گذارد. ارتباط بین Search، Android، Offers، Maps، Latitude و Wallet به طور گسترده مورد بحث قرار نگرفته است.

آگوست 2012، اولینباری بود که شاهد کاهش حجم جستجوی دسک‌تاپ ایالات متحده نسبت به سال گذشته بودیم. به طور خاص، حجم در آگوست 2011 17122 در مقابل 17046 در آگوست 2012 بود.

این یک نقطه عطف بزرگ برای جستجو است.

من هرگز یکی از پست های خود را در این ستون قرار نداده ام. این احساس اشتباه است. اما این فقط آنقدر که شایسته است پوشش نمی یابد. در تاریخ اندازه گیری، حجم جستجوی دسکتاپ ایالات متحده هرگز سال به سال کاهش نیافته است – تا کنون. آینده چند صفحه ای اینجاست. اگر هنوز ارائه ایده‌های موبایل یا تبلت برایتان دشوار است، این مهمات شماست.

فرزند مغز بنیانگذار و سرمایه‌گذار StubHub جف فلور، Spreecast می‌تواند به صورت عمومی یا خصوصی برای ایجاد پخش‌های ویدئویی آنلاین اجتماعی و تعاملی استفاده شود. حداکثر 4 نفر در یک زمان می‌توانند رو در رو باشند و مکالمه خود را به صورت زنده پخش کنند، در حالی که صدها نفر دیگر می‌توانند با ارسال نظرات و سؤالات به آنهایی که روی صفحه هستند، تماشا کنند، چت کنند و شرکت کنند.

می‌دانم که ویدیو قرار است آینده باشد و کیفیتی شبیه به Max Headroom در این لباس وجود دارد، اما … من هنوز آن را نمی‌بینم. این به این معنا نیست که ویدیو قابل اجرا نیست، بلکه آنقدر دشوار نیست و پلتفرم‌های دیگری در دسترس هستند که می‌توانند این را به سادگی به عنوان یک ویژگی اضافه کنند.

چه عمدی یا تصادفی، Google نتوانست دامنه ژاپنی را تمدید کند و کاربران ژاپنی Feedburner احتمالاً در حال حاضر خوش شانس نیستند. به گفته DomainTools، شخصی به نام ساتوشی میتو آن را در 1 آگوست ثبت کرده است. دامنه اکنون پارک شده است.

اصطلاحی که مت مک‌گی بزرگ احتمالاً می‌خواست بنویسد اما ننوشت: WTF!


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

ای جی کوهن مالک پنج ساله نابینا است، یک شرکت بازاریابی اینترنتی سانفرانسیسکو و متخصص در جستجو . یک مدیر بازاریابی با تجربه با سابقه موفق 20 ساله، AJ درک عمیق از بازاریابی جستجو را با اشتیاق به استراتژی محصول و توسعه محصول تکراری، ترکیب طراحی و تجربه کاربر با تجزیه و تحلیل کمی ترکیب می کند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *