اعلانیه

روز بازاریابی: 13 مارس 2014

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 6 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 13 مارس 2014

در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌های وب گزارش شده است، ارائه می‌کنیم. از سرزمین بازاریابی: حساب‌های تبلیغاتی توییتر به جدول‌های زمانی دسک‌تاپ منتقل می‌شوند تبلیغات حساب‌های تبلیغاتی توییتر کمی برجسته‌تر شده است. همانطور که برای اولین بار امروز در TechCrunch گزارش شد، حساب‌های تبلیغاتی اخیراً در Timelines در […]

ظاهر شدند

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • حساب‌های تبلیغ‌شده توییتر در حال انتقال به جدول زمانی دسک‌تاپ
    تبلیغات حساب تبلیغاتی توییتر کمی برجسته‌تر شده است. همانطور که برای اولین بار امروز در TechCrunch گزارش شد، حساب های تبلیغاتی اخیراً در Timelines در نسخه دسکتاپ توییتر ظاهر می شوند. توییتر امروز این تغییر را با ما تایید کرد و گفت که آن را یک بهبود طبیعی برای محصولی که در ماه دسامبر عرضه کرده بود در نظر می‌گیرد. با این حال، در ابتدا به این نتیجه رسید که […]
  • Facebook Ready to Start Selling Video Ads on News Feeds
    فیس‌بوک امروز اعلام کرد که به بازاریابان امکان خرید تبلیغات ویدیویی را برای اجرا در فیدهای خبری کاربران ارائه می‌دهد. فیس‌بوک که از دسامبر «تبلیغات ویدیویی ممتاز» را آزمایش می‌کند، گفت که این برنامه را به گروه کوچکی از تبلیغ‌کنندگان محدود می‌کند و در چند ماه آینده آن را به آرامی عرضه می‌کند. […]
  • Google Dynamic را ادغام می کند کمپین های بازاریابی مجدد با گوگل آنالیتیکس
    وقتی گوگل توانایی ایجاد لیست های هدف گیری مجدد برای AdWords را در گوگل آنالیتیکس فعال کرد، تبلیغ کنندگان فرصت بزرگی برای اصلاح هدف گیری مخاطب با استفاده از تعداد زیادی از ابعاد و معیارهای موجود به دست آوردند. در Analytics. اکنون گوگل این ادغام را به کمپین های نمایشی بازاریابی مجدد پویا آورده است. در ژوئن سال گذشته، کمپین های بازاریابی مجدد پویا در […]
  • راه اندازی شد

  • Google+ Goes بزرگتر با عناوین کوچک با اندازه فوق العاده
    به دنبال روند بزرگتر بهتر است، Google+‎ اندازه تصاویر کوچک و عناوین را که با پست‌ها در پلتفرم نمایش داده می‌شوند، افزایش داده است. همانطور که امروز صبح توسط Google Plus Daily گزارش شده است، اکنون اگر تصویر اصلی مرتبط با صفحه ای که پست می کنید به اندازه کافی بزرگ باشد، در کل گستره فید اخبار G+ ارائه می شود […]
  • بازاریابی همه کاناله و متمرکز بر موبایل، انحصاری متقابل نیست، احمقانه است
    بسیار خوب، بنابراین عنوان به اندازه جیمز کارویل جذاب نیست فریاد معروف رالی یا حتی استفاده اخیر آرون استراوت از آن در Marketing Land در هفته گذشته. و من فکر نمی‌کنم آقای استراوت – یا هر کسی که معتقد است بازاریابی متمرکز بر تلفن همراه تنها به بهای داشتن یک تجربه کاربری خوب در همه موارد ممکن است […]
  • صفحات شرکت لینکدین برای جستجو، مدیریت اجتماعی و شهرت
    ما بازاریابان رسانه های اجتماعی اغلب موعظه می کنیم که داشتن یک نمایه در سایت های اجتماعی مانند فیس بوک و لینکدین برای موفقیت کافی نیست. در حالی که این درست است – و من به شدت مشتریان خود را تشویق می کنم که صفحات فعال برای مشاغل خود را در سایت های شبکه های اجتماعی حفظ کنند – همچنین ارزش دارد که در مورد ارزش ذاتی […]
  • بحث شود.

  • نحوه شروع استفاده از توییتر برای تجارت
    تویتر برای تجارت چیست؟ نه، این در مورد خرید تبلیغات توییتر برای تجارت شما نیست. بلکه در مورد این است که چگونه یک کسب و کار می تواند از توییتر به عنوان وسیله ای برای ایجاد مکالمات در مورد شرکت، برند و محصولات خود استفاده کند. این موضوع – “تویتر برای تجارت” – عنوان جلسه عالی بود که در کنفرانس SMX West در Marketing Land […]
  • سناتور جی راکفلر از ICANN می‌خواهد دامنه‌ها را بکشد.
    این جناس آشکار را ببخشید، اما یک سناتور آمریکایی فکر می‌کند یکی از دامنه‌های سطح بالای عمومی جدید ICANN … خوب … بد است. جی راکفلر از ویرجینیای غربی، رئیس کمیته بازرگانی سنا، روز چهارشنبه (نسخه PDF) نامه‌ای به ICANN ارسال کرد و در آن، gTLD معلق را «کمی بیشتر از یک طرح تخریب غارتگرانه» خواند. راکفلر نگران است که […]
  • Google بیست و پنجمین سالگرد تولد وب را با درخواست برای رایگان نگه داشتن آن جشن می گیرد
    ” صفحه اصلی امروز Google شامل یک تصویر کیک تولد کوچک با یک شمع “25” در بالا برای جشن گرفتن 25 سالگی وب است. روز تولد. این تصویر به پستی در وبلاگ گوگل که توسط مخترع وب، سر تیم برنرز لی نوشته شده است، پیوند می خورد و از همه می خواهد که «برای آزاد و باز نگه داشتن آن بجنگند». برنرز لی می نویسد: در […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

تجارت الکترونیک

بازاریابی ایمیل

بازاریابی تلفن همراه/محلی

رسانه های اجتماعی

ویدئو


درباره نویسنده

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او صاحب RustyBrick، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک است. او همچنین میزگرد موتور جستجو را اجرا می کند، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. وبلاگ شخصی بری Cartoon Barry نام دارد و می توان او را در توییتر از اینجا دنبال کرد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *