اعلانیه

روز بازاریابی: 12 مارس 2014

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 6 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 12 مارس 2014

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • افزودن بافر پیشنهادات محتوا به داشبورد وب و ایمیل‌ها
    بافر که آن را «کار در حال پیشرفت» می‌نامد، شروع به نمایش پیشنهادات محتوا برای کاربران در داشبورد مبتنی بر وب و در ایمیل‌ها کرده است. ویژگی جدید مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌های اجتماعی پیشنهادی را اضافه می‌کند که می‌توان آن‌ها را در توییتر، فیس‌بوک یا هر حساب اجتماعی دیگری که به Buffer متصل کرده‌اید، پست کرد. عرضه به آرامی در […]
  • در حال گسترش است

  • Google Calls It Quits On Test Ad Benner Brand در نتایج جستجو
    Google آزمایش پاییز گذشته را که شامل تبلیغات بنر مارک بزرگ در Google.com بود پایان داد. آمیت سینگال، رئیس جستجوی گوگل، دیروز در سخنرانی اصلی خود در SMX West در سن خوزه، کالیفرنیا تایید کرد که این آزمایش به پایان رسیده است. گوگل این آزمایش را در اکتبر 2013 با حدود 30 برند آغاز کرد. بنرهای تبلیغاتی در بالای برند […]
  • ظاهر شدند

  • چگونه بازاریابان ایمیلی آیا می توان تولدها را بیش از یک بار در سال ایجاد کرد
    هنگامی که برنامه های ایمیل 2013 خود را ارزیابی می کنید و بر روی ابتکارات سال 2014 خود کار می کنید، مطمئن شوید که چقدر از درآمد خود از ایمیل را بررسی می کنید. در مقایسه با ایمیل های تبلیغاتی به برنامه های راه اندازی شده نسبت داده می شود. از تجربه من، 20% یک هدف خوب و کلی برای میزان درآمد کلی است که باید […]
  • 5 نکته برای دریافت اطلاعات بیشتری از داده های شما که از قبل
    شانزده میلیون دارید. این تعداد نتایج گوگل برای عبارت Big Data است. و هنگامی که به علاقه تاریخی به روندهای Google نگاه می کنید، داستان کاملاً واضح است – Big Data اینجاست که بماند. اما آیا واقعاً به داده های بیشتری از آنچه که قبلاً دارید نیاز دارید؟ من شک دارم. تعقیب رنگین کمان داده های بزرگ؟ […]
  • آنچه باید در رسانه های اجتماعی خود بیان کنید کارت امتیاز
    آه، سادگی بیسبال آمریکایی: سه ضربه یک اوت است، و شانس یک تیم برای ضربه زدن شامل سه اوت است. در کریکت، ریاضیات کمی گسترده‌تر است: یک اینینگ پس از زدن ده ضربه کامل در نظر گرفته می‌شود و مسابقات می‌تواند چند روز طول بکشد. جای تعجب نیست که تا آنجا […]
  • ثبت نام پیشرفته SMX باز است – بهترین نرخ های موجود تا 28 مارس
    آماده اید برای تبادل ایده، تأثیرگذاری بر صنعت و ایجاد شبکه خود؟ برای نمایشگاه بازاریابی جستجو – SMX Advanced به موفق ترین بازاریابان جستجو در جهان بپیوندید. این کنفرانس از 11 تا 12 ژوئن در مرکز کنفرانس بین المللی بل هاربر در سیاتل، WA برگزار خواهد شد. تمرکز SMX Advanced منحصر به فرد است. جلسات کنفرانس و نکات کلیدی […]
  • و برنده 1.5 میلیون دلاری این بود… “#EsuranceSave30 چیست؟”
    اکنون می توان گفت. توییتی که به یک مرد کالیفرنیای شمالی یک پالت 1.5 میلیون دلاری پول نقد از تبلیغات پست Super Bowl Esurance به ارمغان آورد این بود: «#EsuranceSave30 چیست؟» شاید پرطنین‌ترین پیام بازاریابی نباشد، اما Esurance همچنان از نتایج کمپینی که هشتگ Super Bowl را ایجاد کرد بسیار خشنود است. […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

دامنه

تجارت الکترونیک

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

موارد دیگر

رسانه های اجتماعی

  • 10 نکته در رسانه های اجتماعی از طرف حرفه ای، بررسی کننده رسانه های اجتماعی
  • بازاریابی هشتگ 101: تحقیقات کلمات کلیدی در عصر رسانه های اجتماعی، تخم مرغ دیوانه
  • چگونه Marvel Comics از Google+، Pinterest، Instagram و Twitter استفاده می کند ، مشاوره الکترونیکی
  • از رسانه های اجتماعی استفاده می شود برای دمیدن ذهن مردم با عالی.، www.damniwish.com
  • برگه Twitter Connect اکنون Notifications نامیده می‌شود، Media Bistro
  • این 7 نکته استراتژی های رسانه های اجتماعی شما را افزایش می دهند، کوچک روندهای تجاری
  • چه چیزی به تعامل یک توییت کمک می کند؟، وبلاگ رسمی توییتر
  • چرا ترافیک ارجاعی توییتر بسیار کم است ?، محتوا

درباره نویسنده

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او صاحب RustyBrick، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک است. او همچنین میزگرد موتور جستجو را اجرا می کند، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. وبلاگ شخصی بری Cartoon Barry نام دارد و می توان او را در توییتر از اینجا دنبال کرد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *