اعلانیه

روز بازاریابی: 10 فوریه 2014

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 12 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 10 فوریه 2014

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • شریک های هدف با 3 طراح برتر در Pinterest برای ایجاد مجموعه ای از آیتم های مهمانی
    Target همچنان به ایجاد روابط خود با کاربران Pinterest ادامه می دهد و امروز همکاری خود را با سه طراح برتر که هر کدام تعداد قابل توجهی دنبال کننده در سایت رسانه های اجتماعی دارند. طبق اعلامیه ای در وبلاگ Target’s A Bull’s Eye View، خرده فروش با جوی چو، از وبلاگ Oh Joy!، […]
  • همکاری می کند.

  • شبکه‌های اجتماعی کمترین وفاداری را در نظرسنجی کلیدهای برند در سال 2014 ایجاد می‌کنند
    فیس‌بوک، توییتر، لینکدین و سایر شبکه‌های اجتماعی بزرگ ممکن است بخواهند این را یک هشدار در نظر بگیرند: شبکه‌های اجتماعی کمترین وفاداری را ایجاد کردند. در هجدهمین شاخص وفاداری مشتری سالانه کلیدهای برند (CLEI) امتیاز کسب کرد. مطالعه امسال (که می‌توان آن را در اینجا درخواست کرد) روابط مصرف‌کننده با 555 برند در 64 دسته را بررسی کرد – از […]
  • فراتر از SEM: وقتی تبلیغات جستجوی خود را به حداکثر رساندید، چه اتفاقی می افتد؟
    تبلیغ‌کنندگان اغلب به من می‌گویند، “اگر بتوانید به هدف CPA من دست پیدا کنید، بودجه SEM من نامحدود است!” این از نظر تئوری عالی است اما اغلب در عمل محدود می‌شود – در برخی مواقع، دیگر کلمات کلیدی جدید یا تغییرات صفحه فرود یا آزمایش‌های متن تبلیغاتی وجود ندارد که بتواند هزینه SEM یک تبلیغ‌کننده را افزایش دهد. دو سال پیش، […]
  • اینفوگرافیک: چگونه بازاریابی مبتنی بر موقعیت مکانی تبلیغات را به خریداران درون فروشگاهی ارائه می دهد
    تصور کنید یک خریدار در یک فروشگاه کوپنی را برای یک محصول به گوشی خود تحویل می دهد، زیرا یک بازاریاب می داند که در واقع در حال خرید است. این فقط داستان های آینده نیست. این بخشی از نزدیکی رو به رشد و هدف‌گیری مکان ریز است که در حال حاضر اتفاق افتاده است. افرادی از MDG Advertising یک اینفوگرافیک تهیه کرده اند که برخی از […]
  • دریافت تاکتیک‌های برنده مدال SEO، SEM و بازاریابی دیجیتال از ارائه‌کنندگان کلاس جهانی در SMX West
    Don با موفقیت بازاریابی خود بازی نکنید. برای تاکتیک ها و شبکه سازی که شما را روی تریبون قرار می دهد، در SMX West شرکت کنید. برنامه را مشاهده کنید، از جمله نمادهای پیست اسکی که شما را به جلسات سطح تخصصی، متوسط ​​یا مبتدی راهنمایی می کند. در اینجا چند دلیل وجود دارد که باید از 11 تا 13 مارس در سن خوزه به ما بپیوندید: حلقه کردن یک […]
  • با بازاریابی محتوا، لینک سازی منسوخ شده است… درست است؟
    به نظر می رسد؟ که هر روز یک پست وبلاگ جدید منتشر می شود که ادعا می کند لینک بیلدینگ مرده است. این یک تیتر عالی است، اما این درست نیست. در واقع، این بسیار زنده است، و برای آینده قابل پیش بینی خواهد بود. متأسفانه، متخصصان بازاریابی محتوا که «بسازید و خواهند آمد» را تبلیغ می‌کنند […]
  • آشنا شوید: مدیر عامل شرکت تامبل وید تانی هاوس
    دبی ریچمن به عنوان مدیر بازاریابی شرکت تامبل وید تانی هاوس فعالیت می کند. شرکت تامبل وید تینی هاوس که در سال 1999 تأسیس شد، زمانی که اولین خانه کوچک خود را روی یک تریلر نصب کرد، خانه‌های کوچک و کهن‌الگویی را که از 117 تا 172 فوت مربع متغیر است، طراحی و می‌سازد. شرکت ریچمن، همراه با تحویل خانه‌ها، کارگاه‌های آموزشی، نقشه‌های ساختمانی، مواد آموزشی را نیز ارائه می‌دهد […]
  • خیزش و سقوط ویروسی Flappy Bird
    Flappy Bird، برنامه رایگان دیوانه‌کننده‌ای که به نظر می‌رسید دو هفته پیش ظاهر شد، درس بزرگی است در مورد اینکه چگونه یک دکمه ساده «اشتراک‌گذاری» ممکن است به یک برنامه کمک کند تا ویروسی شود یا حداقل به ایجاد وزوز ادامه دهید. و در آستانه رفتن Flappy Bird برای همیشه، همچنین نشان می دهد که چگونه تازگی می تواند […]
  • Google صفحه اصلی فرانسه اکنون طبق دستور، اعلامیه نقض حریم خصوصی دارد
    همانطور که انتظار می‌رفت، صفحه اصلی Google France اکنون یک اعلان به کاربران ارسال می‌کند مبنی بر اینکه Google به دلیل نقض حریم خصوصی مربوط به “یکپارچه” جریمه شده است. تغییر سیاست حفظ حریم خصوصی در سال 2012 انجام شد. پیوند الزامی به حکم علیه آن نیز ممکن است سایت آژانس حریم خصوصی فرانسوی را کند کند. اطلاعیه لازم برای 2 […]
  • Esurance جایزه 1.5 میلیون دلاری خود را اعطا کرد: چه اتفاقی می افتد و آیا 200000 دنبال کننده جدید توییتر می مانند
    این یک حرکت مخاطره آمیز بود که منتظر پایان Super Bowl برای تبلیغ شروع یک غول بود. قرعه کشی 1.5 میلیون دلاری توییتر، خطری که با این واقعیت که بازی شکست خورده بود تشدید می شود. خوشبختانه برای Esurance، بلافاصله مشخص شد که بازی دیرهنگام آن سر و صدای تبلیغ کنندگان واقعی زمان بازی را شکست. […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

  • برنده بزرگ فروش – خوش آمدید پیتر نیلور، blog.hulu.com
  • استارتاپ فناوری تبلیغات iSocket 5 میلیون دلار از Condé Nast & Time Warner، VentureBeat
  • جمع آوری می کند

  • IAB چین در پکن راه‌اندازی می‌شود و به شبکه جهانی IAB برای پیشبرد همکاری بین شرکت‌های دیجیتال در چین و شرکت‌های دیجیتالی می‌پیوندد. از سراسر جهان، www.iab.net
  • جردن هافنر توسط New Owner LIN Media, recode.net
  • به عنوان مدیرعامل فدرال مدیا انتخاب شد

  • MediaMath ردپای جهانی را با Office گسترش می دهد افتتاح در سنگاپور، Business Wire
  • Performance Horizon Group مدیران کلیدی را برای پیشبرد توسعه ایالات متحده منصوب می کند، وب روابط عمومی
  • 15 میلیون دلار بودجه PlaceIQ Nabs، AdWeek
  • Skinected ReactX می شود. به عنوان بزرگترین بازار مستقل صنعت برای تبلیغات RTB با تاثیر بالا و سفارشی، PR Newswire
  • ادامه دارد.

بازاریابی تلفن همراه/محلی

موارد دیگر

رسانه های اجتماعی

  • 4 گام آسان برای اندازه گیری بازگشت سرمایه در رسانه های اجتماعی، تخم مرغ دیوانه
  • Flickr 10 ساله می شود: ظهور، سقوط و احیای سایت اشتراک گذاری عکس، techland.time.com
  • 10 سالگیت مبارک، فلیکر!، وبلاگ فلیکر
  • نحوه کاهش 25 درصدی زمان صرف شده در رسانه های اجتماعی، 60secondmarketer.com
  • دستکاری +Google برای سرگرمی و شاید سود…، دیوید نیلور
  • بیشترین اشتراک گذاری شده عکس های بازی های المپیک زمستانی #سوچی 2014 در توییتر، وال استریت ژورنال
  • مردم وقتی صفحه فیس بوک شما را پیدا می کنند در مورد چه چیزی فکر می کنند ، blogs.constantcontact.com
  • چرا من با دکمه‌های رسانه‌های اجتماعی تمام شده‌ام، solomon.io

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *