اعلانیه
اعلانیه

شبکه های اجتماعی کمترین وفاداری را در نظرسنجی کلیدهای برند در سال 2014 ایجاد کردند

loyalty-600px

فیس‌بوک، توییتر، لینکدین و سایر شبکه‌های اجتماعی بزرگ ممکن است بخواهند این را یک هشدار در نظر بگیرند: شبکه‌های اجتماعی کمترین امتیاز وفاداری را در هجدهمین شاخص سالانه وفاداری مشتری (CLEI) به ثبت رساندند.

مطالعه امسال (که می‌تواند در اینجا درخواست شود) به بررسی روابط مصرف‌کننده با 555 برندها در 64 دسته – از هتل ها گرفته تا قهوه تا رستوران ها و تعدادی از دسته های مرتبط با فناوری/بازاریابی.

در اکثر دسته‌ها (38 از 64)، برند برنده – برندی که بهترین کار را در برآورده کردن انتظارات مصرف‌کننده انجام داد – امتیاز بالاتر از 90 درصد رضایت را کسب کرد. تنها یک دسته امتیاز برند(های) برنده زیر 80 درصد را داشته است: سایت های شبکه های اجتماعی. فیسبوک و توییتر با نرخ رضایت 77 درصدی در صدر این دسته قرار گرفتند. می‌توانید آن را با 85 درصد Google که در صدر دسته موتورهای جستجو قرار دارد یا Amazon.com با 93 درصد، در میان سایت‌های تجارت الکترونیکی، مقایسه کنید.

در اینجا نگاهی به برخی از مقوله‌هایی که باید برای خوانندگان Marketing Land جالب باشد، آورده شده است.

سایت های شبکه های اجتماعی

  1. فیس بوک/توئیتر (تساوی) – 77 درصد
  2. YouTube/LinkedIn (کراوات)
  3. Flickr/Google+ (کراوات)

موتور جستجو

  1. Google – 85 درصد
  2. بینگ
  3. یاهو

خرده فروشان آنلاین

  1. Amazon.com – 93 درصد
  2. eBay.com
  3. Overstock.com

کامپیوتر/لپ تاپ

  1. اپل – 95 درصد
  2. سامسونگ
  3. Lenovo

تلفن های هوشمند

  1. اپل – 81 درصد
  2. سامسونگ
  3. موتورولا

تبلت‌ها

  1. Amazon/Apple (کراوات) – 90 درصد
  2. سامسونگ
  3. Acer/Asus

برنامه‌های پیام‌رسانی فوری

  1. WhatsApp – 90 درصد
  2. iMessage
  3. مسنجر اینستاگرام/فیس بوک (کراوات)

خدمات پرداخت آنلاین

  1. PayPal – 90 درصد
  2. Google Wallet
  3. پرداخت های آمازون

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *