اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 10 سپتامبر 2012

در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌های وب گزارش شده است، ارائه می‌کنیم. از Marketing Land: Display Advertising: Who’s Who و What’s What در این فضای همیشه در حال تغییر، مطمئن هستم که این عبارت “تنها ثابت زندگی تغییر است” را شنیده اید. اگر امرار معاش می کنید […]

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • تبلیغات نمایشی: چه کسی و چه چیزی در این فضای همیشه در حال تغییر است

    مطمئنم که این جمله را شنیده اید که “تنها چیز ثابت در زندگی تغییر است”. اگر با خرید، فروش و ارزیابی تبلیغات نمایشی آنلاین امرار معاش می کنید، این را به خوبی درک می کنید. به نظر می رسد روزهایی که شرکت های صنعت فناوری تبلیغات در سیلوهای ساده برای تعریف قرار می گیرند، پشت سر گذاشته شده است. قابلیت های شرکت ادامه دارد […]

  • تویتر کاربران را به تبلیغ کنندگان در توییتر ترغیب می کند

    تویتر اکنون از کاربران عادی توییتر می‌خواهد تا در توییتر تبلیغ کنند. حدود ده دقیقه پیش، به Twitter.com رفتم و در بالای جدول زمانی خود با پیامی از توییتر مواجه شدم تا گزینه های تبلیغاتی آنها را امتحان کنم. در این پیام آمده بود: «در توییتر تبلیغ کنید» و سپس «فالوورهای خود را افزایش دهید و به آنها کمک کنید […]

  • سوپر طرفداران رسانه های اجتماعی خود را بیابید و به آنها پاداش دهید

    فصل 2012 NFL اکنون در جریان است، پس بیایید لحظه ای را به بزرگ ترین و گمنام ترین قهرمان فوتبال در نظر بگیریم: سوپر فن. در روز بازی، سوپر طرفداران فقط ظاهر نمی شوند. آنها کسانی هستند که در سپیده دم دم می زنند، موج را راه می اندازند و همه دوستان خود را متقاعد می کنند که حاضر شوند و تشویق کنند. بسیاری از ما نمی‌خواهیم […]

  • عینک گوگل با مد ملاقات می کند، عینک هوشمند بخشی از نمایش مد DVF

    گوگل گلس – پروژه عینک هوشمند گوگل – وارد دنیای جدید مد شده است. طراح دایان فون فورستنبرگ و دیگران از آنها برای ضبط در طول نمایش مد DVF بهار 2013 در روز یکشنبه استفاده کردند. آنچه ضبط شده است، از جمله نماهای زنده گرفته شده در طول نمایش، قرار بود در 13 سپتامبر، از طریق DVF Google+ […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

دامنه

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه

موارد دیگر

بازاریابی جستجو

رسانه های اجتماعی


درباره نویسنده

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او صاحب RustyBrick، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک است. او همچنین میزگرد موتور جستجو را اجرا می کند، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. وبلاگ شخصی بری Cartoon Barry نام دارد و می توان او را در توییتر از اینجا دنبال کرد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *