این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکانها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.
از سرزمین بازاریابی:
- Kindle Ads: The Amazon Bait & Switch
در هیچ کجای پیامهای تبلیغاتی دیروز برای تبلتهای جدید «Kindle Family»، آمازون به این واقعیت اشاره نکرد که «پیشنهادهای ویژه» آمازون و «محافظهای صفحهنمایش حمایتشده» تمام رنگی (بخوانید: تبلیغات) روی صفحه قفل نمایش داده میشوند. این برنامه در ابتدا برای پایین آوردن قیمت کیندل ای ریدر سطح پایه، که امروز 69 دلار قیمت دارد، آغاز شد. خریداران […]
- تحریر بازاریابی: Adobe Social، Deal Junkies & Bitchy Tweets
این هفته به یاد Voltron، نارکولپسی و Burn Notice افتادم. سردرگم؟ بگذار توضیح بدهم. خرید Hootsuite از منابع مالی Seesmic و Nebula من را به یاد Voltron می اندازد. عنوان مقاله در مورد خرید Svpply توسط eBay باعث می شود به My Own Private Idaho و بنابراین، نارکولپسی فکر کنم که به نظر می رسد برای […]
- سه ماهه سوم هنوز تمام نشده است: 12 استراتژی برای بازاریابی وابسته در سپتامبر
این زمانی از سال است که آخرین بقایای تابستان هنوز باقی مانده است، اگرچه ما کاملاً در تلاشهای بازاریابی تعطیلات خود نیستیم. اکثر آگهی دهندگان و ناشران در حال حاضر در میانه برنامه ریزی سه ماهه چهارم هستند. در همین حال، بسیاری از مصرف کنندگان خریدهای بزرگتر را تا فصل تعطیلات به تعویق می اندازند. با این حال، اجازه ندهید این به ظاهر […]
- چگونه سایت موبایل خود را پیدا کنیم
در ستون قبلی، روشهایی را توضیح دادیم که از طریق آنها میتوانید برنامههای تلفن همراه بومی خود را با استفاده از رسانههای پولی، کسبشده و متعلق به کشف کنید. اما در مورد وب سایت موبایل شما چطور؟ اگر یک سایت تلفن همراه ساخته اید و تغییر مسیرها را در محل خود قرار داده اید، محتوای شما از طریق ترافیک جستجوی تلفن همراه به خوبی پیدا می شود […]
- فیسبوک امتحان اخبار سیاسی عجیب را اجرا میکند، میگوید این یک آزمایش بوده است
آیا در فیس بوک دعوتی دریافت کردید که در مورد تجربیات خود در شبکه اجتماعی نظرسنجی کنید و فقط متوجه شوید که نظرسنجی واقعی به یک مسابقه خبری سیاسی عجیب تبدیل شده است؟ من هم مثل دیگران این کار را کردم. فیسبوک اکنون این نظرسنجی را متوقف کرده و میگوید که این یک آزمایش ناقص بود که در طبیعت منتشر شد. یک دقیقه […]
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
بازاریابی وابسته
Analytics
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
- Creeval Street, Panliaks
- ایوان ویلیامز در توییتر و اکوسیستم آن، GigaOM
- Tumblr بالاخره درباره تبلیغات جدی می شود , با استخدام شخصی برای فروش تبلیغات, AllThingsD
- یک تحلیلگر دیگر هدف قیمت سهام فیس بوک را کاهش می دهد، allfacebook.com
- «تویتر من را کشت کسب و کار.” نگاهی درونی به سرکوب اکوسیستم، GigaOM
- Google امنیت خود را با دریافت اسکنر ویروس آنلاین VirusTotal, thenextweb.com
- در اینجا طرح Flipboard برای بقای جنگ توییتر علیه توسعه دهندگان: تجارت الکترونیک ، www.businessinsider.com
- Inside the World of Gokul Rajaram، فیسبوک Ad Architect، www.adexchanger.com
- ماموریت غیرممکن: چگونه هیروشی میکیتانی، میلیاردر راکوتن، قصد دارد آمازون را شکست دهد، فوربس
- رد کردن پول Google , Marissa Mayer Just Made A Risky, Billion Dollar Bet, www.businessinsider.com
بازاریابی محتوا
نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده
تبلیغات نمایشی و متنی
بازاریابی محلی
بازاریابی تلفن همراه
موارد دیگر
بازاریابی جستجو
رسانه های اجتماعی
- نابودی پلت فرم رسانه های اجتماعی: پیگیری افول LiveJournal، admin.dailydot.com
- تویتر تصمیم میگیرد توسعه و بهروزرسانیهای آتی توییتر را برای مک متوقف کند؟، 9to5mac.com
- 12 چالش و راه حل بزرگ رسانه های اجتماعی، www.ragan .com
- 5 نکته برای افزودن طنز به استراتژی رسانه های اجتماعی شما، www.radian6.com
- App.net 20000 کاربر دارد. 250 حساب برای نیمی از پست ها، thenextweb.com
- آیا شما هستید لایک های فیس بوک واقعا مفید هستند؟ بازاریابی رسانه های اجتماعی سالم، قسمت 1، www.aimclearblog.com
- «مشکل حل شد» برای CMO بزرگترین چالش: ROI رسانه های اجتماعی، www.edelmandigital.com
- حامیان اوباما در طول سخنرانی پذیرش به فیس بوک جمع می شوند، allfacebook.com
- نظرسنجی می گوید: فیس بوک مسخره است، اما چرا مسابقه اخبار سیاسی طولانی؟، allfacebook.com
- استفاده از رسانه های اجتماعی برای مدیریت روابط از طریق قیف فروش ، blog.jugnoo.com
- معاون بایدن، پرزیدنت اوباما را در سخنان اجتماعی در وب، www.addthis.com
شکست داد
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.