اعلانیه
اعلانیه

پیو: تقریباً 70 درصد از بزرگسالان مرفه صاحب تلفن هوشمند هستند

smartphonesاینترنت پیو و زندگی آمریکایی این پروژه انتشار داده برخی از داده های نظرسنجی جدید در مورد مالکیت گوشی های هوشمند را در انتظار اعلام فردا آیفون منتشر کرده است. . بر اساس نظرسنجی از بیش از 3000 بزرگسال در اوایل این ماه، پیو می‌گوید که 45 درصد از آمریکایی‌های 18 سال و بالاتر در حال حاضر صاحب گوشی‌های هوشمند هستند. با این حال، با نگاه کردن فقط به مشترکان تلفن همراه (88 درصد از کل بزرگسالان) این اعداد افزایش می‌یابد.

Pew می‌گوید که ضریب نفوذ گوشی‌های هوشمند در میان دارندگان تلفن همراه 53 درصد است. نیلسن می گوید که اکنون 55 درصد است و comScore گزارش می دهد که نفوذ گوشی هوشمند کمی بیش از 49 است درصد Flurry Analytics، اطلاعات پرت، در گزارش اخیر گفته است که 78 درصد صاحبان تلفن همراه ایالات متحده اکنون تلفن های هوشمند حمل می کنند.

منبع: Nielsen (ژوئیه 2012)

طبق داده‌های Pew، تأیید تحقیقات دیگر، مالکیت گوشی‌های هوشمند برای آمریکایی‌های مرفه‌تر و همچنین کاربران جوان‌تر بیشتر است. ضریب نفوذ گوشی های هوشمند در بین افراد 18 تا 49 ساله و برای افرادی که بیش از 50000 دلار در سال درآمد دارند، به ویژه کسانی که درآمد سالانه آنها بیش از 75000 دلار است، بالاترین میزان نفوذ را دارد. شصت و هشت درصد از آن گروه اکنون گوشی هوشمند دارند.

در اینجا تفکیک جمعیتی Pew در مورد مالکیت تلفن هوشمند ایالات متحده آمده است:

منبع: Pew Internet & American Life Project

Nielsen گزارش می کند جمعیت شناسی مشابه اما در مورد پذیرش جوان‌تر از گوشی‌های هوشمند، به‌ویژه نوجوانان، تاثیرگذار است:

به طور کلی، بزرگسالان جوان پیشتاز رشد مالکیت گوشی های هوشمند در ایالات متحده هستند، به طوری که 74 درصد از افراد 25 تا 34 ساله در حال حاضر صاحب گوشی های هوشمند هستند که این رقم در جولای 2011، 59 درصد بود. جالب اینجاست که نوجوانان بین 13 تا 17 سال بیشترین افزایش را در پذیرش گوشی هوشمند نشان دادند، به طوری که اکثر نوجوانان آمریکایی (58٪) تلفن هوشمند داشتند، در حالی که تقریباً یک سوم (36٪) نوجوانان گفتند که فقط یک گوشی هوشمند دارند. سال پیش.

Android بیشترین سهم از بازار گوشی های هوشمند ایالات متحده را در اختیار دارد. آیفون با توجه به comScore دوم است.

منبع: comScore (اوت 2012)

انتظارات بسیار زیادی از آیفون 5 با انتظارات بالایی وجود دارد که هر آنچه اپل فردا اعلام کند، ناامید کننده خواهد بود. با این حال، دنی فردا «در اتاق» خواهد بود و اعلامیه را به صورت زنده در وبلاگ می‌نویسد.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *