اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: کمی به خطر افتاده، پینترست یک برنامه تلویزیونی دریافت می کند و ایمیل موبایلی با 66٪ باز می شود

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • بیتلی درباره اکانت های در معرض خطر هشدار می دهد، فیس بوک و توییتر را برای همه کاربران قطع می کند
    Bitly، یک کوتاه کننده لینک محبوب که توسط بسیاری در صنعت بازاریابی استفاده می شود، اواخر پنجشنبه هشداری صادر کرد که حساب ها ممکن است به خطر افتاده باشد. این شرکت اقداماتی را برای به حداقل رساندن هرگونه آسیب انجام داده است و از کاربران می‌خواهد تا برای امنیت بیشتر، حساب‌ها را بازنشانی کنند. Bitly در اطلاعیه خود می گوید که هیچ نشانه ای مبنی بر اینکه هیچ حسابی […]
  • داشته باشد وجود ندارد

  • GE به زیبایی فناوری خود را با بشریت مرتبط می کند
    GE با نشان دادن اینکه چگونه بر زندگی افرادی که به آن وابسته هستند تأثیر می گذارد، همیشه کار بزرگی برای آوردن شخصیت به فناوری خود انجام داده است. مجموعه‌ای از ویدیوهای جدید از BBDO نیویورک به اشتراک می‌گذارد که چگونه فناوری این برند همه چیز را ممکن می‌سازد. در یک ویدیو، اولین سونوگرافی کومیکو، داستان یک ژاپنی […]
  • را می آموزیم

  • Pinterest در برنامه آتی تزیین خانه شبکه A+E با عنوان “ما در حال حرکت هستیم” نمایش داده می شود
    FYI، یک شرکت سازنده و بخش شبکه های A+E، اعلام کرد که در حال راه اندازی یک مجموعه تلویزیونی جدید برای تزئین خانه است که ایده های خلاقانه Pinterest را ادغام می کند. عنوان کاری نمایش «ما در حال حرکت هستیم» است و بر چالش‌های ترکیب سبک‌های دکوراسیون زمانی که افراد تصمیم می‌گیرند با هم زندگی کنند، تمرکز خواهد کرد. با توجه به A+E […]
  • یاهو با میلیاردها Alibaba خود چه خواهد خرید؟
    زمانی که تجارت الکترونیک چینی نیروگاه است علی بابا در جایی که به احتمال زیاد تبدیل به بزرگترین IPO اینترنتی تاریخ خواهد شد، سهام عمومی می شود، یاهو درآمد نقدی هنگفتی به دست خواهد آورد. این شرکت ملزم به فروش نیمی از 23 درصد باقی مانده علی بابا است. یاهو در سال 2005 40 درصد از سهام علی بابا را خریداری کرد. ارزش این شرکت در آن زمان 2.5 میلیارد دلار بود. […]
  • موبایل دستگاه‌ها 66 درصد از ایمیل‌ها را باز می‌کنند — گزارش
    براساس سه‌ماهه اول سال 2014 گزارش ترجیحی دستگاه مصرف‌کننده ایالات متحده در Movable Ink که باز می‌شود، همچنان از دسک‌تاپ خارج می‌شود، که اکنون تعداد کمی از ایمیل‌ها را نشان می‌دهد. باز می شود. علاوه بر این، سهم تبلت باز شدن ایمیل همچنان در حال رشد است. Movable Ink گفت که 66 درصد از ایمیل ها بر روی تلفن هوشمند (47.2 درصد) یا تبلت (18.5 […]
  • ) باز می شوند.

  • مدلسازی مخاطب و ارزش طول عمر مشتری 101
    ارزش طول عمر مشتری (CLV) هسته اصلی همه تلاش‌های تبلیغاتی ما است. توانایی تمایز بین مشتریان خوب و مشتریان بد (و تمام موارد خاکستری در میان) چیزی است که بازاریابان را قادر می سازد برنامه های مقیاس پذیر را بدون محدود شدن به پاسخ مستقیم بسازند. یک مدل CLV خوب، خوب و بد را برجسته می کند، […]
  • ادغام Omnicom و Publicis مرده است: مدیران عامل تفاوت در نظرات و فرهنگ ها را مقصر می دانند
    رویترز صبح امروز گزارش داد که ادغام بین Omnicom و Publicis از روی میز خارج شده است. قرارداد Omnicom-Publicis که در ابتدا در ماه ژوئیه اعلام شد، منجر به ایجاد بزرگترین آژانس تبلیغاتی در جهان می‌شد و مدیر عامل Publicis، موریس لوی در آن زمان ادعا کرد: “این یک شرکت جدید برای دنیای جدید است.” ظاهرا هیچ یک از […]
  • بهینه سازی تبدیل: اندازه گیری قابلیت استفاده در تجربه کاربری (UX) – قسمت 2
    بسیاری از بازاریابان آنلاین، قابلیت استفاده را به عنوان بخش مهمی از تجربه کاربری رد می کنند. یک تجربه لذت بخش مستلزم دستیابی به هدف مؤثر و کارآمد است. یک تجربه لذت بخش نیز در وب سایت هایی رخ می دهد که استفاده از آنها آسان است و به راحتی قابل یادآوری هستند. همانطور که قبلاً اشاره کردم، قابلیت استفاده باید 6 عنصر زیر را در نظر بگیرد: اثربخشی: آیا کاربران می‌توانند به […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

بازاریابی تلفن همراه/محلی

موارد دیگر

رسانه های اجتماعی

ویدئو


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *