اعلانیه
اعلانیه

google-g-logoاز بخش you-could-see-it-coming-a-mile-away: قانونگذاران ایالات متحده، سازمان های نظارت بر حریم خصوصی و گروه های حمایت از مصرف کننده از Google می خواهند توضیح دهد که چرا دور زدن تنظیمات حریم خصوصی کاربر در مرورگر وب سافاری اپل.

داستان اواخر شب گذشته در وال استریت ژورنال ظاهر شد و به سرعت منتشر شد. بحث طولانی در مورد Google و حریم خصوصی و اخیراً، خط مشی رازداری جدید این شرکت قرار است از اول مارس اعمال شود.

کنگره ایالات متحده درگیر می شود

Politico گزارش می کند امروز صبح که قانونگذاران ایالات متحده – که قبلاً در مورد Google در مورد خط مشی رازداری جدید حضور داشته است — از Google می خواهید آنچه اتفاق افتاده را توضیح دهد با Safari و چرا تنظیمات حریم خصوصی را نادیده گرفته است.

نمایندگی مری بونو مک (رئیس کالیفرنیا) به پولیتیکو گفت که گوگل باید وارد شود و با قانونگذاران ملاقات کند و این شرکت “سوالات جدید سختی برای پاسخ به دنبال این آخرین شکاف حریم خصوصی دارد.”

سن. ریچارد بلومنتال (D-Conn.) می‌گوید که قصد دارد نامه‌ای به گوگل بفرستد و از آن‌ها بخواهد توضیح کامل و دقیقی درباره آنچه در این قسمت اخیر می‌گذرد ارائه دهند.

سن. جان کری (D-Mass.) به Politico گفت که اخبار امروز فقط نیاز به لایحه فدرال حفظ حریم خصوصی را تقویت می کند.

“چرا کسی تعجب می کند؟ هر بار که چنین چیزی ظاهر می شود، اشک تمساح در کنگره ریخته می شود. ممکن است فکر کنید در مقطعی یک بررسی واقعیت وجود دارد.

او ادامه داد: «پیش‌کشیدن این موضوع کار سختی نیست، مگر اینکه و تا زمانی که کنگره قوانین عقل سلیم را برای جمع‌آوری، استفاده و توزیع اطلاعات شخصی ایجاد کند، شرکت‌ها به وضع قوانین خود ادامه خواهند داد.» “برخی خوب و برخی آزاردهنده خواهند بود، اما وقتی واشنگتن کار خود را انجام نمی دهد، این اتفاق می افتد.”

Consumer Watchdog، EPIC درگیر شوید

Consumer Watchdog و Electronic Privacy Information Center (EPIC)، دو گروهی که مدت‌هاست در مورد شیوه‌های حفظ حریم خصوصی Google صحبت کرده‌اند، همین امروز این کار را انجام داده‌اند.

EPIC می گوید که نامه ای به FTC ارسال کرده است دانلود PDF) که گوگل را به “تعریف نادرست” متهم می کند ” در نحوه مدیریت حریم خصوصی در مرورگر وب سافاری، و می گوید:

“این واقعیت که گوگل با جستجوی گوگل شواهد را حذف کرد و دیگر در دسترس نبود (یک لحظه در مورد آن فکر کنید) تاییدی از طرف شرکت است که تخلف آن.”

Consumer Watchdog همچنین دارای نامه ای به FTC ارسال کرد (دانلود PDF)، از کمیسیون خواست تا «به دلیل استفاده از روش‌های ناعادلانه و فریبنده، اقدام فوری علیه Google انجام دهید… به نحوی که انتخاب‌های حریم خصوصی آنلاین مردم را نقض کرده است و به اشتباه به آن‌ها درباره نحوه انتخاب انصراف توصیه کرده است.»

هر دو EPIC و Consumer Watchdog به تغییراتی اشاره می‌کنند که Google در انصراف کوکی تبلیغاتی خود ایجاد کرده است. صفحه. آن صفحه قبلاً به کاربران سافاری گفته بود که تنظیمات پیش‌فرض قبلاً به‌عنوان یک انصراف عمل کرده و از ردیابی Google جلوگیری می‌کند. Google اکنون صفحه را به روز کرده است بنابراین هیچ اشاره ای به مرورگر Safari ندارد.

در چندین بیانیه امروز، گوگل گفته است که مقاله WSJ “به اشتباه توصیف می کند که چه اتفاقی افتاده و چرا”. در بیانیه طولانی‌تری که توسط Ars Technica و دیگران ارسال شده است، Google بیشتر توضیح می‌دهد:

“…مرورگر Safari دارای عملکردی بود که سپس سایر کوکی‌های تبلیغاتی Google را در مرورگر تنظیم کرد. ما پیش‌بینی نمی‌کردیم که این اتفاق بیفتد و اکنون شروع به حذف این کوکی‌های تبلیغاتی از مرورگرهای سافاری کرده‌ایم. مهم است که تأکید کنیم، درست مانند سایر مرورگرها، این کوکی‌های تبلیغاتی اطلاعات شخصی را جمع‌آوری نمی‌کنند.»

بر اساس واکنش سریع امروز در واشنگتن، به نظر می‌رسد گوگل به زودی فرصتی برای توضیح آن به کنگره خواهد داشت.

پست‌اسکریپت: همچنین جای تعجب نیست که مایکروسافت به اخبار امروز توجه کرده است. این دو شرکت اخیراً جنگ لفظی (مقالات مرتبط زیر را ببینید) بر سر مسائل مربوط به حریم خصوصی به راه انداخته‌اند و مایکروسافت از این قسمت به عنوان فرصتی برای مرورگر IE 9 خود را تبلیغ کنید:

Windows Internet Explorer مرورگری است که به حریم خصوصی شما احترام می گذارد. از طریق ویژگی‌های منحصربه‌فرد داخلی مانند حفاظت از ردیابی و سایر ویژگی‌های حریم خصوصی در IE9، کنترل افرادی که اقدامات شما را به صورت آنلاین دنبال می‌کنند، در دست دارید. نه گوگل نه تبلیغ کنندگان فقط شما.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *