اعلانیه
اعلانیه

به اولین نسخه از Marketing Biz خوش آمدید، یک ستون هفتگی جدید که به اخبار و اطلاعیه های مرتبط با تجارت در بازاریابی آنلاین اختصاص دارد. هر جمعه ما جالب‌ترین اخبار هفته گذشته را همراه با برداشت و دیدگاه سریع ارائه می‌کنیم.

اخبار کسب و کار بازاریابی برای هفته حول محور تغییرات سریع در جستجو، اجتماعی، محلی و تلفن همراه بود. هرج و مرج در وب 1.0 با راه اندازی محصول جدید و امیدهای راه اندازی آمیخته شد.

دور جدید توسط شرکت سرمایه گذاری آسیایی Temasek با سرمایه گذاری SAP Ventures (که مانند Temasek یک سرمایه گذار جدید در Marin است)، Benchmark Capital، Crosslink Capital، رهبری شد. DAG Ventures و Triangle Peak Partners. موسس و مدیرعامل کریس لین گفت که این پول صرف ساخت تیم های فروش و پشتیبانی مشتری و توسعه محصول خواهد شد. او همچنین گفت که این احتمالاً آخرین دور سرمایه‌گذاری خصوصی مارین خواهد بود (مجموعاً 80 میلیون دلار جمع‌آوری کرده است): «در مقطعی در آینده، مارین انتظار دارد یک شرکت دولتی باشد.

تعدادی بازیکن در این فضا هستند، اما فرصت در اینجا بسیار زیاد است. مهاجرت تبلیغات آفلاین به دنیای آنلاین در حال افزایش است و همه در حال مسابقه دادن هستند تا به شرکت‌ها کمک کنند تا هزینه‌های خود را عاقلانه مدیریت کنند.

یکی دیگر از یاهو که با او صحبت کردیم می‌گوید که افراد در این شرکت از تامپسون انتظار تغییرات بزرگ و گاه دردناکی دارند و این مشکلی نیست و حتی می‌خواهیم. اما این شخص می گوید تامپسون باید حرکت بزرگ خود را به سرعت و در یک حرکت انجام دهد. او باید باند را پاره کند.

Yahoo چند سالی است که دره سیلیکون اپرا بوده است، که اخیراً توسط توییتر و درام قضایی فیس بوک رقیب آن بوده است. باید دید که آیا این همه پوست به نیش تبدیل می شود یا خیر. من، برای مثال، دوست دارم یاهو یک بار دیگر راه خود را پیدا کند.

هر کاری که انجام دهد، در سال آینده نیاز خواهد داشت. نه تنها رویای آرمسترانگ برای یک مرکز خبری پررونق ابرمحلی در خطر است، بلکه بیش از 1000 شغل نیز در خطر است. سائول هانسل، مدیر برنامه‌نویسی سابق Seed.com AOL و یکی از اولین استخدام‌کنندگان روزنامه‌نگار برجسته آرمسترانگ، اذعان می‌کند: «من مطمئناً نمی‌دانم که Patch نتیجه خواهد داد یا خیر».

فرصت هایپرلوکال وسوسه انگیز است و می تواند (و باید) شامل یک مؤلفه موبایل باشد. در این میان، فکر می‌کنم AOL احتمالاً دو سال فرصت دارد تا Patch را اصلاح کند زیرا نامزدهای سیاسی در سال 2012 به آنها پول می‌ریزند.

بسیار خوب، بیایید این کار را انجام دهیم. فرض کنید فیس بوک فقط  66 دلار در ماه برای یک صفحه فیس بوک هزینه می کند. با این نرخ، هر مشتری 792 دلار در سال پرداخت می کند. آن را در 4 میلیون کسب‌وکار که صفحات دارند ضرب کنید و بیش از  3.16 میلیارد دلار در سال از مشتریان صفحه موجود فیس‌بوک  دریافت می‌کنید – که بیش از دو برابر درآمد فعلی تبلیغات آنها است.

<.>

آیا فیس بوک برای صفحات از مردم هزینه می گیرد؟ به نظر می رسد که در مواجهه با مدل تبلیغاتی طولانی مدت آنها عمل می کند، اما کسب و کارهای اشتراکی مزایایی دارند. حتی اگر 66 دلار نباشد، دریافت هزینه ماهانه می‌تواند به حذف صفحات خالی کمک کند و کسب‌وکارها را تشویق کند تا منابع بیشتری را برای ارائه تجربه بهتر صفحه سرمایه‌گذاری کنند.

Opera گفت این خریدها شرکت را قادر می سازد تا به طور مؤثرتری از ترافیکی که از طریق مرورگرهای Opera Mini و Opera Mobile جریان می یابد درآمد کسب کند. اپرا راه‌حل‌های تبلیغاتی را برای پلتفرم‌های تلفن همراه و تلفن‌های هوشمند در بازار انبوه، از جمله iOS، Android، BlackBerry، Java و Symbian ارائه می‌کند. و مرورگرهای موبایل Opera به بیش از 160 میلیون کاربر فعال ماهانه خدمات ارائه می دهند که بیش از 100 میلیارد بازدید از صفحه ایجاد می کنند و از دسامبر 2011 بیش از 16 پتابایت خدمات داده تلفن همراه در ماه مصرف می کنند.

مرورگر دسکتاپ را که یک بار امتحان کردید به خاطر دارید؟ خیلی خوب بود اما به هر حال به چیزی که بهش عادت داشتی چسبیدی. آن مرورگر ممکن است Opera باشد. اکنون نگاه نکنید، اما اپرا جایگاه قابل توجهی در فضای موبایل مرورگر دارد. سوال این است که آیا آنها می توانند با پیوستن دیگران به این مبارزه، آن را حفظ کنند.

جرمی لوین، یکی از اعضای هیئت مدیره Pinterest و سرمایه‌گذار در Bessemer Venture، می‌گوید: «استراتژی کسب درآمد Pinterest در فر نیست و حتی از روی میز پخت هم نیست. شرکا. “ما صد ایده داریم اما هنوز اجرا نشده است.”

Pinterest سوار ترن هوایی ماشین تبلیغاتی شده است. شما نمی‌توانید فید RSS را بدون قرار دادن روی یک پست Pinterest باز کنید. بنابراین نه تنها Pinterest از دیدگاه مدل کسب و کار، بلکه از زاویه روابط عمومی نیز از آیین عبور وب عبور می کند.

اما بیایید خیلی از خودمان جلوتر نرویم. منظور از “تاریخی”، Gnip 30 روز گذشته است. بیشتر تاریخچه توییتر هنوز در خزانه قفل است.

داده‌های تاریخی فراتر از یادگیری چیزی است که دوست شما ۲۸ روز پیش برای ناهار خورده است، اما می‌تواند به شرکت‌ها در درک بهتر احساسات و مدیریت برندشان کمک کند. داده‌های 30 روزه با توجه به حجم توییت‌ها بسیار زیاد است و این طعم اشتها را برای بخش بزرگ‌تری از تاریخ در آینده تحریک خواهد کرد.

در محیط تجارت الکترونیک امروزی، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه به معنای چیزی بیش از مدیریت ساده کلمات کلیدی است، به برنامه ریزی استراتژیک، فناوری پیشرفته و تخصص گواهی شده نیاز دارد. و مدیر عامل LinkShare. “توانایی ما برای کمک به مشتریانمان برای شکست دادن میانگین های صنعت نشان دهنده تعهد ما برای تبدیل شدن به آژانس پیشرو برای خدمات بازاریابی جستجوی جامع است.”

LinkShare در دنیای وابسته به خوبی شناخته شده است، اما در حال ایجاد قابلیت‌هایی در بازاریابی جستجو و کانال‌های دیگر است. بر خلاف Marin Software، LinkShare با رهبری آنها در فضای وابسته هم مبارک و هم نفرین شده است. اعتمادی که آنها ایجاد کرده‌اند ارزشمند است، اما آیا می‌توان آن را به کانال‌های دیگر منتقل کرد؟

ابزار جدید به بازاریابان جهانی امکان دسترسی فوری به تعداد و کیفیت بک لینک‌های یک سایت را می‌دهد، تحلیلی که کلید مهمی برای استراتژی‌های سئو قبلی و رتبه‌بندی فعلی سایت در نظر گرفته می‌شود.

با از بین رفتن یاهو اکسپلورر، مکان جدیدی برای ابزار تحلیل بک لینک باز می شود. Searchmetrics رقابتی با افرادی مانند SEOmoz و MajesticSEO خواهد داشت. برای سه ماه آینده رایگان است.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

ای جی کوهن مالک پنج ساله نابینا است، یک شرکت بازاریابی اینترنتی سانفرانسیسکو و متخصص در جستجو . یک مدیر بازاریابی با تجربه با سابقه موفق 20 ساله، AJ درک عمیق از بازاریابی جستجو را با اشتیاق به استراتژی محصول و توسعه محصول تکراری، ترکیب طراحی و تجربه کاربر با تجزیه و تحلیل کمی ترکیب می کند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *