اعلانیه
اعلانیه

تیم کوک، مدیر عامل اپل شروع به توییت کردن می کند، تایید می شود و در عرض 2 ساعت بیش از 75 هزار دنبال کننده به دست می آورد.

tim-cook-apple-200pxاپل در زمینه فعالیت در رسانه های اجتماعی سابقه غنی ندارد، اما زمانی که مدیر عامل آن، تیم کوک، امروز شروع به توئیت کرد، این وضعیت کمی تغییر کرد.

کوک از نام کاربری @tim_cook خود استفاده می‌کند. در حال حاضر تیم کوک دیگری از timcook@ استفاده می‌کند، اما آن حساب از سال 2009 غیرفعال است.

تیم کوک اپل در واقع امروز به توییتر نپیوست. به عنوان گزارش‌های MacRumors، آن حساب در ماه جولای ایجاد شد اما تا امروز غیرفعال بود.

کوک دلیل واضحی برای اجتماعی شدن داشت: اپل فروش آیفون های جدید 5s و 5c خود را امروز در سراسر جهان آغاز کرد. او و دیگر مقامات اپل اوایل صبح امروز به خیابان‌ها آمدند تا از خط فروشگاه اپل در پالو آلتو بازدید کنند. موضوع اولین توییت کوک:

استیو کوپک از CNBC اشاره کرد که کوک در هنگام ارسال اولین توییت خود تنها شش دنبال کننده داشت. اکنون که من این را تایپ می کنم، حدود 2.5 ساعت بعد، او 76270 دنبال کننده دارد.

در ابتدا بحث‌هایی در مورد مشروعیت حساب وجود داشت، اما فیل شیلر، مدیر اجرایی اپل (که حسابش تأیید شده است) بعداً کوک و اپل را بازتوییت کرد به CNBC گفت که این حساب در واقع متعلق به کوک است. حدود یک ساعت پس از اولین توییت کوک، توییتر حساب او را نیز تأیید کرد.

کوک در حال حاضر 11 حساب را دنبال می‌کند، از جمله دو مدیر دیگر اپل: شیلر و ادی کیو. سوال: آیا کوک بیشتر شبیه شیلر خواهد بود که به طور متوسط ​​2 تا 3 بار در ماه توییت می کند یا مانند کیو که تنها سه بار در سال 2013 توییت کرده است؟


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *