اعلانیه
اعلانیه

علیرغم اینکه درصد کمتری است، دسترسی به نسخه نمایشی تلویزیونی کلیدی به صورت آنلاین آسانتر است [Nielsen]

target-audience-featuredدستیابی دقیق به مخاطبین مناسب جام مقدس تبلیغات است – چه آنلاین و چه غیر آنلاین. Nielsen جدید مطالعه نشان می‌دهد که هدف‌گیری دقیق آنلاین، به نوعی کار می‌کند، و کسانی که مصرف‌کنندگان جوان‌تر را هدف قرار می‌دهند، می‌توانند بیشترین موفقیت را پیدا کنند.

تبلیغ‌کنندگانی که مصرف‌کنندگان 18 تا 49 ساله (51 درصد از جمعیت آنلاین ایالات متحده) را هدف قرار می‌دهند، شانس بسیار خوبی برای دسترسی به مشتریان اصلی خود به صورت آنلاین دارند. بیش از سه چهارم (76 درصد) کمپین های آنلاین که این نسخه نمایشی تلویزیونی استاندارد را هدف قرار می دهند، با مخاطبان مورد نظر خود ارتباط برقرار می کنند.

جذابیت در تلاش‌های هدف‌گیری دقیق‌تر است. این مطالعه نشان می‌دهد که کمپین‌های آنلاینی که مصرف‌کنندگان جوان‌تر 21 تا 34 ساله را هدف قرار می‌دهند، نسبت به کمپین‌هایی که در انتهای نسخه نمایشی، سنین 35 تا 54 سال هدف‌گذاری شده‌اند، زمان آسان‌تری دارند.

کمپین‌های آنلاینی که مصرف‌کنندگان 21 تا 34 ساله را هدف قرار می‌دهند، 62 درصد مواقع به مخاطبان خود دسترسی پیدا می‌کنند، در مقایسه با تنها 41 درصد برای تبلیغ‌کنندگانی که مشتریان 34 تا 54 ساله را هدف قرار می‌دهند.

Age Demos For Online Targeting

در زیر خلاصه ای از جمعیت آنلاین ایالات متحده بر اساس سن و جنسیت نمایش داده شده در گزارش آمده است. مصرف‌کنندگان جوان‌تر و سهل‌تر در سنین 21 تا 34 سال فقط 22 درصد از جمعیت آنلاین را تشکیل می‌دهند، در حالی که نسخه نمایشی قدیمی‌تر مصرف‌کنندگان در سنین 35-54 سال، 34 درصد از جمعیت آنلاین ایالات متحده را تشکیل می‌دهند.

Age Gender Demos of US Online Population Nielsen

این مطالعه بر اساس میانگین درصد هدف از نزدیک به 5000 کمپین اندازه‌گیری شده توسط رتبه‌بندی کمپین آنلاین Nielsen انجام شد.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

جینی ماروین سابقاً سردبیر رسانه درب سوم بود و عملیات تحریریه روزانه را در تمام نشریات اجرا می کرد و بر پوشش رسانه های پولی نظارت می کرد. جینی ماروین در مورد تبلیغات دیجیتال پولی و اخبار تحلیلی و روندها برای Search Engine Land، Marketing Land و MarTech Today نوشت. جینی با بیش از 15 سال تجربه بازاریابی، سمت‌های مدیریت داخلی و آژانس را بر عهده داشته است. او را می توان در توییتر با نام @ginnymarvin پیدا کرد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *