اعلانیه
اعلانیه

برترین داستان های اشتراک گذاری شده Marketing Land در فیس بوک در سال 2012

Facebook Logoامروز دور نهایی ما است از برترین داستان‌های ما در سال 2012 با داستان‌های سرزمین بازاریابی که بیشترین اشتراک‌گذاری در فیسبوک را دارد.

برخلاف داستان های برتر به اشتراک گذاشته شده در +Google – جایی که مخاطبان ما به وضوح داستان های ترجیحی مرتبط با گوگل – اشتراک گذاران فیس بوک انواع مختلفی از مقالات بازاریابی را ترجیح می دهند، از جمله بازاریابی محتوا، بازاریابی فیس بوک، استفاده از توییتر و سایر پست های رسانه های اجتماعی. به طور حکایتی، پست‌های فیس‌بوک در فیس‌بوک عملکرد خوبی دارند و پست‌های مرتبط با گوگل در Google+‎ محبوب هستند. محبوبیت فیس بوک به عوامل دیگری نیز بستگی دارد، مانند اینکه آیا پست اجتماعی یک تصویر یا ویدیو را در خود جای داده است، چه زمانی پست شده است و چه مدت پست است. همانطور که همه ما می دانیم، درک اشتراک گذاری اجتماعی یک هدف متحرک است – خط زمانی فیس بوک برای برندها در فوریه 2012 راه اندازی شد، پست های تبلیغی در ماه مه معرفی شدند، در حالی که بسیاری از بازاریابان در تلاش برای رمزگشایی از کاهش اخیر در دسترسی فیس بوک بودند. جالب است که ببینیم فیس بوک در سال 2013 چگونه تکامل می یابد.

در اینجا 20 داستان با بیشترین اشتراک گذاری در سال 2012 آمده است:

1. به محض اینکه به عنوان شرور شناخته شد، Google Now از “شامل پولی” استفاده می کند (80 )

2. مایکروسافت برای ایجاد همان تغییر حریم خصوصی Google مورد حمله قرار گرفت. به نظر می رسد هیچ کس اهمیت نمی دهد (78)

3. Dark Google: یک سال از زمانی که شرایط جستجو «ارائه نشده» شد (73)

4. چگونه Google از موتور جستجو به مقصد محتوا رفت (71)

5. برندها شاد باشید! اعلان‌های صفحه به افزایش دسترسی فیسبوک کمک می‌کند (70)

6. گام به گام: نحوه دانلود همه توییت‌های شما با سرویس آرشیو جدید توییتر (63)

7. آگهی “پست پیشنهادی” فیس بوک به ارسال محتوای صفحه بدون اتصال کمک می کند مورد نیاز (62)

8. مایکروسافت با «در اولویت قرار دادن افراد» تغییرات حریم خصوصی Google را مورد انتقاد قرار می دهد. کمپین تبلیغاتی (61 )

9. بازگشت رقص گوگل (60)

10. بازاریابی محتوا برای افرادی که از نوشتن متنفرند (52)

11. شرایط خدمات جدید و خط‌مشی رازداری Google: هر کاری که انجام می‌دهید ممکن است برای هدف قرار دادن شما استفاده شود؟ (52)

12. مطالعات: با افزایش استفاده از ایمیل موبایل , بازاریابان بودجه بیشتری برای ایمیل، موبایل و شبکه اجتماعی اختصاص می دهند (48)

13. «PageLever Now» ابزار مدیریت و تجزیه و تحلیل پست فیس بوک را راه اندازی می کند (46)

14. ردیابی بابا نوئل توضیح داد: چرا NORAD و Google مکان ها و هدایای مختلف را نشان می دهند تحویل داده شد (45)

15. مطالعه: iPad 98 درصد از ترافیک وب تبلت را کنترل می کند (44)

16. چگونه برچسب گذاری فیس بوک به عمومی شدن عکس “خصوصی” رندی زاکربرگ کمک کرد (41)

17. TIME از Google Glass به عنوان “بهترین اختراع سال 2012” نام می برد (39 )

18. Pinterest با ابزارهای جدید بزرگ می شود و شرکت می کند (و TOS) برای مشاغل (38)

19. گزارش رسانه های اجتماعی 2012: کاربران 58 درصد بیشتر وقت خود را در رسانه های اجتماعی صرف می کنند، استفاده از برنامه های اجتماعی بیش از دو برابر می شود (38)

20. 30 برنامه تجاری ضروری برای تلفن هوشمند شما (36)

از Social Crawlytics تشکر می کنیم که به ما در تولید این داده ها کمک می کند. این ابزار فقط اشتراک‌گذاری‌های فیس‌بوک را ردیابی می‌کند، بنابراین این فهرست داستان‌هایی با بیشترین لایک‌ها یا نظرات ارسال‌شده در فیس‌بوک را شامل نمی‌شود.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مونیکا رایت به‌عنوان معاون مشارکت مخاطبان برای بازاریابی زمین و زمین موتور جستجو خدمت کرد. او با بیش از 15 سال تجربه در نشر آنلاین، بازاریابی محتوا و توسعه مخاطب برای شرکت های رسانه ای، بر مصرف محتوا و سنجش میزان تعامل کاربران در هر دو سایت در چندین پلت فرم از جمله دسکتاپ، موبایل، اجتماعی و ایمیل متمرکز است. علاوه بر این، او به عنوان هماهنگ کننده برنامه برای مجموعه کنفرانس SMX، تولید شده توسط شرکت مادر Third Door Media خدمت می کند. ، ناشر Marketing Land و Search Engine Land.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *