اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 2 ژانویه 2013

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • راه اندازی Google Glass: Will Have An API, Won’t Have Ads

    اگرچه تاریخ دقیق آن هنوز مشخص نیست، Google Glass هنوز در حال پیشرفت برای راه اندازی توسعه دهندگان در نیمه اول سال جاری است. بابک پرویز، که Project Glass را در گوگل تأسیس کرد، در مصاحبه اخیر با IEEE کمی در مورد آنچه توسعه دهندگان می توانند با اولین نسخه از دستگاه محاسباتی پوشیدنی گوگل انتظار داشته باشند صحبت کرد […]

  • اگر سال 2012 “سال موبایل” بود، 2013 “سال تبلت” خواهد بود.

    پس از یک سال رشد گسترده در پذیرش گوشی های هوشمند، دیگر هیچ کس اهمیت تلفن همراه را زیر سوال نمی برد. سرانجام شوخی خسته کنفرانس، “در ده سال گذشته هر سال سال موبایل بوده است” دیگر تکرار نخواهد شد (خداوندا سپاسگزارم). اما حتی با وجود اینکه بازاریاب‌ها هنوز به طور کامل «سر خود را درگیر نمی‌کنند» […]

  • برترین داستان های توییت شده در سال 2012 از بازار بازاریابی: بازاریابی محتوا، داستان سرایی و رقص گوگل

    از Google Dance، گنجاندن و نویسندگی پولی گرفته تا Pinterest، بازاریابی محتوا، داستان سرایی، در اینجا 20 داستان برتر توییت شده در سال 2012 آمده است. در مقایسه با داستان های خوانده شده ما، خواهید دید که لیست کاملاً متفاوت است. 1. چگونه گوگل از موتور جستجو به مقصد محتوا تبدیل شد (735 توییت) 2. توییتر بی سر و صدا فهرست کاربران را راه اندازی می کند […]

  • بیشتر خوانده شده ترین ستون ها در زمین بازاریابی در سال 2012

    محبوب ترین ستون های ما در Marketing Land در سال گذشته چه بودند؟ در زیر، ستون‌های ارائه شده منتشر شده در سال 2012 که بیشترین مطالعه را داشته‌اند: زمانی که به عنوان شیطان تلقی می‌شد، گوگل اکنون «شامل پرداختی» را در بر می‌گیرد 8 روش عالی برای استفاده از کدهای QR برای بازاریابی چگونه Google از موتور جستجو به مقصد محتوا رفت 12 تحقیق محتوا […]

  • سال را با برترین توییت های توییتر در سال 2012 دوباره زنده کنید

    می‌خواهید نگاهی به سال 2012 در 140 کاراکتر بیاندازید؟ توییت طلایی توییتر در سال 2012 به کاربران این امکان را می‌دهد تا بیشترین به‌روزرسانی‌های سال را که بازنشر شده‌اند، ببینند. به لطف انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده، المپیک و رویدادهای ورزشی، در سال 2012 بیشترین توییت در تاریخ جوانی توییتر مشاهده شد. پس بهترین های سال 2012 چه بود؟ اینجا یک […]

    است

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

مدیریت شهرت

رسانه های اجتماعی


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *